تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 تیر 1399 - 11:16
کد خبر : 10466

شرکت هواپیمایی آمریکا در آستانه ورشکستگی قرار دارد

شرکت هواپیمایی آمریکا در آستانه ورشکستگی قرار دارد

شرکت «امریکن ایرلاینز» درباره برکناری حدود ۸ هزار کارمند خود از راه‌های مختلف از جمله بازنشستگی زودهنگام به دلیل تاثیر اقتصادی ناشی از شیوع کرونا بر این شرکت هشدار داد.

به گزارش تیتر داغ؛ شرکت هواپیمایی «امریکن ایرلاینز» هشدار داد به دنبال شیوع ویروس کرونا و تاثیری منفی که بر اقتصاد داشته است این شرکت از راه‌های مختلف مانند بازنشستگی زودهنگام و یا استعفای خودِ کارکنان حدود هشت هزار نفر از کارمندانش را برکنار خواهد کرد.

جیل سوردک، معاون خدمات هواپیمایی این شرکت در نامه‌ای روز گذشته به کارمندان آن اطلاع داد «این شرکت از اول ماه اکتبر ۲۰۲۰ کارکنان بین‌المللی و بین قاره‌ای خود را به حداقل تعداد مورد نیاز اداره هواپیمایی فدرال خواهد رساند.» او در ادامه ابراز امیدواری کرد که با افزایش تعداد مشتریان در ماه‌های آینده این شرکت ناچار به برکناری کارکنان خود نشود. سوردک گفت «امیدواریم مشتریان ما در ماه‌های آینده به آسمان بازگردند. واقعیت آن است که این همه‌گیری برای سال‌های متمادی تجارت ما را تغییر داده است.»

شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و تاثیری که بر نحوه زندگی افراد داشته اقتصاد جهانی را به شدت دچار رکود کرده است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا اعلام کرده‌اند کارکنان خود را به دلیل مشکلات اقتصادی که به وجود آمده است در ماه‌های آتی برکنار خواهند کرد. شرکت‌های هوایی به دلیل بسته شدن مرز‌های کشور‌ها و به حداقل رسید میزان مسافرت‌ها جزء پرزیان‌ترین کسب‌و کار‌ها به شمار می‌آیند.

تا به امروز در جهان ۱۰ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۱۰۸ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۵۱۸ هزار و ۹۶۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۶ میلیون و ۲۸ هزار و ۲۹۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

آمریکا، برزیل، روسیه، هند، انگلیس، اسپانیا، پرو، شیلی، ایتالیا و مکزیک در رده‌های اول تا دهم کشور‌های آلوده به ویروس کرونا هستند.

منبع: جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.