تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 10:40
کد خبر : 102601

سی و یکمین دوره یونیورسیاد - چین

صحبت‌های قایقران ایران پس از کسب اولین مدال تاریخی

صحبت‌های قایقران ایران پس از کسب اولین مدال تاریخی

ملی‌پوش قایقرانی پس از کسب مدال نقره در مسابقات یونیورسیاد گفت: تلاش می‌کنم در بازی‌های آسیایی این مدال نقره را تبدیل به طلا کنم.

به گزارش تیتر داغ؛ امیرحسین محمودپور قایقران رشته روئینگ سبک وزن ایران در نهمین روز از مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو توانست به مدال نقره برسد. این اولین مدال تاریخ قایقرانی ایران در بازی‌های یونیورسیاد است.

محمودپور که بعد از مسابقه به دلیل گرمای زیاد حال مساعدی نداشت، گفت: امروز در فینال رشته روئینگ پارو زدم و خوشحالم که با ارزش‌ترین مدال خانواده قایقرانی را کسب کردم. با قهرمانان جهان رقابت کردم و انتظار کسب مدال نداشتم، اما با تمام توان تلاش کردم تا به این مدال برسم. خدا را شکر با کمک کادر فنی، خانواده و مربیان توانستم این هدف را محقق کنم.

وی ادامه داد: تقریباً نزدیک به یک ساعت از فینال می‌گذرد اما به دلیل گرمای زیاد هنوز وضعیت جسمی خوبی ندارم با این حال تلاش کردم تا به این هدف بزرگ برسم و اولین مدال قایقرانی در یونیورسیاد را به نام خودم ثبت کنم.

این ملی پوش قایقرانی تاکید کرد: در ۱۰۰ متر آخر انتظار نداشتم تا به این اندازه خوب پارو بزنم. رقابت سنگینی داشتم و به خودم فشار زیادی آوردم، تا ۱۹۵۰ متر نفر اول بودم اما در ۵۰ متر نهایی چشمانم دیگر جایی را نمی‌دید. هوای چنگدو خیلی گرم و اذیت کننده است. امیدوارم دو ماه آینده در بازی‌های آسیایی هوا این قدر گرم نباشد.

محمودپور تصریح کرد: همه هدفم این است که مدال نقره یونیورسیاد را در بازی‌های آسیایی به طلا تبدیل کنم. برای رسیدن به این مدال خانواده‌ام من را حمایت کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.