تاریخ انتشار : یکشنبه 1 فروردین 1400 - 19:31
کد خبر : 18787

عذرخواهی مردم آمریکا از سفارت روسیه بابت توهین‌های بایدن

عذرخواهی مردم آمریکا از سفارت روسیه بابت توهین‌های بایدن

مردم آمریکا در نامه‌هایی به سفارت روسیه در این کشور از توهین بایدن نسبت به پوتین عذرخواهی کردند.

به گزارش تیتر داغ؛ در پی اظهارات توهین آمیز بایدن علیه پوتین، مردم آمریکا نامه‌های فراوانیبه منظور عذرخواهی به سفارت روسیه در این کشور ارسال کردند.

مردم آمریکا در نامه های خود سخنان توهین آمیز جو بایدن، رئیس جمهور کشورشان در مورد ولادیمیر پوتین را «ننگ آور» خواندند و  اعلام کردند نمی‌خواهند روس‌ها احساس کنند که او به نمایندگی از کل ملت صحبت کرده است.

در بسیاری از این نامه‌ها که از سوی مردم از جمله یک جانباز ۷۴ ساله نیروی هوایی آمریکا نوشته شده،  مردم آمریکا از رفتار و گفتار بایدن ابراز ناراحتی کردند و سخنان او را شرم آور و بی اساس توصیف کردند و از او خواستند تا اظهارات بایدن را به عنوان سخنان و نظر مردم این کشور قلمداد نکند.

مردم در این نامه ها از دانش، آگاهی و اقتدار پوتین گفته بودند و بابت صحبت‌های نامهربانانه و بی احترامی‌هایی که به او شده، عذرخواهی کردند. آنها نوشتند: اطمینان داشته باشید که مردم و کشور روسیه دوستان زیادی در آمریکا دارند.

در مصاحبه روز سه شنبه، بایدن ولادیمیر پوتین را «قاتل» خواند و او را محکوم به پرداخت هزینه‌هایی کرد که برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و باخت بایدن، انجام داده است.

پوتین خود در همان روز به اظهارات بایدن پاسخ داد و با آرزوی سلامتی برای بایدن او را به برگزاری گفتگوی آنلاین آزاد روز‌های جمعه یا دوشنبه دعوت کرد. رئیس جمهور آمریکا روز جمعه گفت که مطمئنا با پوتین گفتگو خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.