تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 10:21
کد خبر : 11835

فاطمیون در مقابل دشمن تکفیری ایستادند تا موانع ظهور را برطرف کنند

فاطمیون در مقابل دشمن تکفیری ایستادند تا موانع ظهور را برطرف کنند

مشهد ـ معاون فرهنگی حزب الله لبنان گفت: مجاهدان لشکر فاطمیون در همه ساحت‌های ولایت‌مداری خوش درخشیدند، آمدند تا در مقابل دشمن طرد شده بایستند و موانع ظهور حضرت حجت (عج) را برطرف کنند.

به گزارش تیتر داغ؛ شیخ اکرم برکات در اولین همایش بین المللی لشکر فاطمیون افغانستان که هم اکنون در حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ما از حاج قاسم یاد گرفتیم که پیرو حضرت مهدی (عج) کسی است که دید جهانی دارد و در بند جغرافیا نیست و خود را در جغرافیای محدودی قرار نمی‌دهد. همانگونه که سیدحسن نصرالله فرمود هر جا مأموریت ما باشد باید باشیم و هستیم.

معاون فرهنگی حزب الله لبنان با بیان اینکه همه ما مدیون لشکر فاطمیون هستیم، گفت: مهدی یاوران فاطمیون در پیشانی خود، پیروزی، عزت و صبر و استقامت را ثبت کردند. آنها مردانی هستند که از دورترین نقاط برای حفظ حرم اهل بیت تلاش کردند و برای نزدیک ظهور تلاش کردند.

وی با بیان اینکه آنها مردانی هستند که از دورترین نقاط در جنگ سوریه حضور داشتند و برای ظهور تلاش کردند، افزود: زمانی که به صورت‌های شما، لشکر گرامی فاطمیون نگاه می‌کنم، یاد صورت فرمانده گرامی حاج قاسم سلیمانی می افتم.

شیخ برکات با بیان اینکه مجاهدین عزیز عراقی، افغانستانی و لبنانی محدود به جغرافیا نیستند، افزود: به واسطه فرهنگ مهدویت، مهدوی یاوران مجاهدین لبنانی در فلسطین تأثیرگذار هستند. آنها در یک کشور عربی برای فلسطین زندانی شده، در بوسنی و هرزگوین جان کشته می‌شوند و یک نفرشان برای فتوا در انگلیس به شهادت می‌رسد.

وی با بیان اینکه مهدی یاوران لشکر فاطمیون از وسط مزار شریف به راه افتادند و در قلب خود عاشقانه مقدسات پیامبر و اهل بیت (ع) را یاری کردند، افزود: این مجاهدان در همه ساحت‌های ولایت مداری خوش درخشیدند، آمدند تا در مقابل دشمن طرد شده بایستند و موانع ظهور حضرت حجت (عج) را برطرف کنند.

معاون فرهنگی حزب الله در پایان سخنانش گفت: از لبنان و از طرف مجاهدین لبنان و سید مقاومت و از کل منطقه که دغدغه فلسطین دارند، درود و سلام ارزشمندشان را به مجاهدین لشکر دلاور فاطمیون تقدیم می‌کنم.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.