تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 11:43
کد خبر : 115049

فرار وزیر خارجه آلمان به پناهگاه در «اودسا» اوکراین

فرار وزیر خارجه آلمان به پناهگاه در «اودسا» اوکراین

وزیر امور خارجه آلمان هنگام سفر به شهر بندری اودسا در جنوب غرب اوکراین مجبور شد از ترس حمله هوایی دقایقی را در پناهگاه سپری کند.

به گزارش تیتر داغ؛ «آنالنا بائربوک» وزیر امور خارجه آلمان به دلیل هشدار حمله هوایی هنگام سفر به اودسا در اوکراین مجبور شد حدود یک ربع ساعت را در پناهگاه سپری کند.

روزنامه محلی «Zeit» پیش از این گزارش داده بود که وزیر امور خارجه آلمان در سفری که به دلایل امنیتی از قبل اعلام نشده بود، وارد اودسا در جنوب غرب اوکراین شد.

این روزنامه به نقل از خبرنگاری که وزیر خارجه آلمان را در این سفر همراهی می‌کرد، نوشت: آنالنا بائربوک در جریان بازدید از شهر اودسا مجبور شد پس از دریافت سیگنال حمله هوایی برای مدت کوتاهی در یک پناهگاه مخفی و پس از یک ربع ساعت از آنجا خارج شود.

مجله آلمانی اشپیگل هم گزارش داد که بائربوک به همراه «دیمیتری کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین از بندر اودسا بازدید کرد و در جریان اوضاع امنیتی حوزه دریای سیاه قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات وزارت توسعه دیجیتال اوکراین، هشدار حمله هوایی در منطقه اودسا در ۲۴ فوریه در ساعت ۲۲:۴۸ به وقت مسکو اعلام شد و پس از ۱۸ دقیقه این هشدار لغو شد.

منبع: روسیا الیوم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.