تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 5:32
کد خبر : 92504

فرنگی‌کاران جوان در چرخه انتخابی تیم ملی خواهند درخشید

فرنگی‌کاران جوان در چرخه انتخابی تیم ملی خواهند درخشید

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان معتقد است این مدعیان آینده دار و با انگیزه به زودی در فرایند چرخه انتخابی بزرگسالان هم خواهند درخشید.

به گزارش تیتر داغ؛ با تصمیم کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان، رقابت‌های قهرمانی کشور این رده سنی به عنوان نخستین میدان انتخابی تیم منتخب جوانان ایران طی روزهای ۱۴ تا ۱۶ دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

در همین راستا حمید باوفا سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان به هماهنگی با سرمربی تیم ملی بزرگسالان تاکید کرد و اظهار داشت: بی تردید ایجاد تعامل و هماهنگی تیم‌های جوانان و بزرگسالان جزو اهداف ماست که این موضوع را با نمایش امیدوارکننده جوانان در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان کشور به وضوح دیدیم. به همین دلیل می‌توان ادعا کرد که فرنگی‌کاران جوان، امسال در روند چرخه انتخابی بزرگسالان هم عرض اندام کنند و عملکرد مطلوبی خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور به میزبانی پایتخت افزود: این مسابقات به عنوان نخستین گام در اجرای روند انتخابی تیم جوانان است که به زودی در تهران آغاز می‌شود. روند انتخابی تیم کشتی فرنگی جوانان در قالب رقابت‌های قهرمانی کشور، مسابقات بین المللی جام شاهد، تورنمنت جام تختی و همچنین یک تورنمنت بین‌المللی و در نهایت مسابقات قهرمانی آسیا اجرا می‌شود. در پایان این مسیر هم تیم جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی انتخاب خواهد شد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان خاطر نشان کرد: در نظر داریم اردوی جوانان را بلافاصله بعد از مسابقات قهرمانی کشور و با هماهنگی فدراسیون کشتی از روز اول بهمن ماه در یکی از شهرستان‌های دارای امکانات برگزار کنیم.

باوفا در پایان به برنامه‌های تیم جوانان اشاره کرد و گفت: بعد از اردوی جوانان، برگزاری جام شاهد را در اسفند ماه پیش رو داریم. ضمن اینکه طبق هماهنگی و ایجاد تعامل با حسن رنگرز سرمربی تیم بزرگسالان، در نظر داریم با توجه به فشردگی مسابقات در سال ۲۰۲۳ مثل رقابتهای جهانی بلگراد، بازی‌های آسیایی، ایندورگیم و جام جهانی تهران، از جوانان بیشتر و بهتر استفاده شود. بدین ترتیب می‌توان امیدوار بود حضور فرنگی کاران جوان در این چرخه، بسیار پررنگ‌تر است و پشتوانه و حمایت مطلوبی برای تیم ملی بزرگسالان در اعزام‌های بین‌المللی و رویدادهای سال ۲۰۲۳ باشند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.