تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 - 4:23
کد خبر : 9876

قرارداد اگر مناسب باشد، به شکایت ختم نمی‌شود

قرارداد اگر مناسب باشد، به شکایت ختم نمی‌شود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر با ویلموتس قرارداد مناسبی بسته می‌شد به شکایت نمی‌رسید.

حمید درخشان کارشناس فوتبال کشورمان در مورد اظهارات اخیر مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال در دفاع از قراردادش با ویلموتس، بیان کرد: ما در جریان جزئیات چگونگی بستن قرارداد با ویلموتس نیستیم، اما در حال حاضر صدای این موضوع درآمده است. به نظر من قراردادی که به شکایت ختم شود را نمی‌توان قرارداد خوب نامید. علاوه بر آن ممکن است این موضوع به متحمل شدن خسارت به فوتبال ایران تمام شود که توجیه پذیر نخواهد بود.

او ادامه داد: ما وقتی قرارداد مناسی با ویلموتس امضا نکرده ایم، نباید مربی بلژیکی را مورد سرزنش قرار دهیم. زمان توافق با یک مربی باید تمام جوانب اندیشیده شود. در شرایط فعلی هر مربی یا بازیکن خارجی که ایران را ترک می‌کند به دنبال گرفتن طلب و خسارت‌های خود است که این موضوع به ضرر کشور ما تمام خواهد شد.

درخشان: قرارداد اگر مناسب باشد، به شکایت ختم نمی‌شود

درخشان افزود: مبلغ قرارداد ویلموتس زیاد بوده علاوه بر آن مبلغی حدود ۶ میلیون یورو از فدراسیون فوتبال درخواست غرامت کرده است که با توجه به وضعیت اقتصادی، شرایط بدی را رقم خواهد زد.

نقش کادر پزشکی بسیار مهم و سخت است

درخشان در خصوص توانایی ایران برای انجام بازی‌ها همانند بوندسلیگای آلمان گفت: این موضوع به خود باشگاه‌ها بر می‌گردد و کادر پزشکی هر تیم مهم‌ترین و سخت‌ترین وظیفه را در مورد حفظ سلامتی بازیکنان بر عهده دارند. اگر باشگاه‌ها از پس هزینه‌های انجام تست‌های پزشکی بر می‌آیند، برگزاری مسابقات فوتبال به نفع همه خواهد بود. علاوه بر آن شروع مجدد بازی‌ها و پخش فوتبال از رسانه ملی به بالا رفتن نشاط جامعه کمک خواهد کرد.

او افزود: در مرحله اول سلامتی بازیکنان، سپس وضع پروتکل‌های بهداشتی مناسب و در نهایت رعایت این دستورالعمل‌ها هنگام برگزاری بازی‌ها در اولویت خواهند بود.

درخشان: قرارداد اگر مناسب باشد، به شکایت ختم نمی‌شود

طرفداران مهم‌ترین بخش فوتبال هستند

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره اثرات بدون تماشاگر بودن رقابت‌ها عنوان کرد: هواداران مهم‌ترین بخش فوتبال هستند و انجام مسابقات بدون حضور هواداران اثرات منفی را به دنبال دارد، اما در حال حاضر شرایط حکم می‌کند که بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود.

او اضافه کرد: تمام کشور‌های جهان با بیماری کرونا مواجه هستند و چند لیگ معتبر از جمله آلمان، انگلیس و اسپانیا تصمیم به برگزاری مسابقات با رعایت کامل اصول بهداشتی گرفته اند.

درخشان در مورد آینده مهدی طارمی در اروپا اظهار داشت: با توجه به فیزیک بدنی و تکنیک بالا، او می‌تواند در لیگ اسپانیا به موفقیت برسد هرچند لیگ ایتالیا هم برای لژیونر کشورمان مناسب خواهد بود.

منبع: جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.