تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1401 - 19:18
کد خبر : 34965

قیمت لمینت و کامپوزیت دندان سال ۱۴۰۱

قیمت لمینت و کامپوزیت دندان سال ۱۴۰۱

لمینت دندان یکی از درمان های زیبایی برای طرح لبخند می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. همچنین روش دیگری وجود دارد که با نام کامپوزیت دندان شناخته می شود. لمینت دندان و کامپوزیت دندان هر دو برای اصلاح طرح لبخند و دندان های جلو شما بکار می رود. اما قیمت لمینت

لمینت دندان یکی از درمان های زیبایی برای طرح لبخند می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. همچنین روش دیگری وجود دارد که با نام کامپوزیت دندان شناخته می شود.

لمینت دندان و کامپوزیت دندان هر دو برای اصلاح طرح لبخند و دندان های جلو شما بکار می رود. اما قیمت لمینت و کامپوزیت دندان متفاوت است و هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

در ادامه این مطلب در مورد توضیحاتی در خصوص لمینت دندان و کامپوزیت دندان می دهیم همچنین جدول قیمت لمینت و کامپوزیت دندان در سال ۱۴۰۱ را آماده کرده ایم.

پس اگر بدنبال انجام لمینت دندان یا کامپوزیت دندان هستید با ما همراه باشید تا از قیمت لمینت و قیمت کامپوزیت آگاه شوید.

قیمت لمینت و کامپوزیت دندان سال 1401

لمینت دندان

 

لمینت دندان روکش نازکی از جنس سرامیک است که برای رفع عیوب ظاهری و همچنین اصلاح طرح لبخند افراد استفاده می شود. لمینت دندان یا پرسلن در لابراتوار دندانسازی بصورت لایه ای بسیار ظریف و نازک ساخته می شود.

لمینت دندان سرامیکی بهترین نوع لمینت دندان است که ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد و معمولا برای لمینت دندان طرح لبخند استفاده می شود.

لمینت دندان به انگلیسی dental laminate  نوشته می شود که امروزه بسیار پرطرفدار شده است و افراد مشهور و بازیگران و سلبریتی ها بیشترین استفاده از لمینت دندان را دارند که لمینت سرامیکی به لمینت دندان بازیگران نیز معروف شده است.

لمینت دندان ها طول عمر بیشتری نسبت به کامپوزیت دندان دارند و به همین دلیل طرفداران بیشتری دارد اما هرکدام از درمان های لمینت دندان و کامپوزیت دندان دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

قیمت کامپوزیت دندان در سال ۱۴۰۱

 

بطور کلی قیمت لمینت از قیمت کامپوزیت دندان بیشتر است زیرا جنس لمینت دندان بهتر است و برای ساخت آن مراحل بیشتر و پیچیده تری نیاز است.

کامپوزیت دندان در واقع همان ماده سفید رنگ برای ترمیم دندان است که جنبه درمانی و زیبایی دارد. کامپوزیت دندان قیمت پایین تری نسبت به لمینت دندان دارد و به همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

اما اگر بدنبال درمانی با طول عمر بیشتر کیفیت بهتر و زیباتر هستید پیشنهاد میکنیم که هزینه بیشتری انجام دهید و لمینت دندان را انتخاب کنید.

جدول قیمت کامپوزیت دندان

 

مارک کامپوزیت دندان قیمت هر واحد کامپوزیت
کامپوزیت سولافیل ۱.۱۰۰.۰۰۰ تومان
کامپوزیت ونیر زنیت آلمان ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان
کامپوزیت توکویاما ژاپن ۱.۶۰۰.۰۰۰ تومان
کامپوزیت کاریزما آلمان ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان
کامپوزیت ips شیشه ای ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان
کامپوزیت دنتسپلای سیرونا ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان

 

کامپوزیت دندان هایی که در جدول بالا مشاهده کردید جزو کامپوزیت دندان های دندانپزشکی آیریک هستند که با بهترین کیفیت و متریال انجام می شوند.

برخی از کامپوزیت دندان ها برای کامپوزیت دندان جلو استفاده می شوند زیرا دارای کیفیت بسیار بالا و درخشندگی خوبی هستند که برای اصلاح طرح لبخند استفاده می شوند.

قیمت لمینت و کامپوزیت دندان سال 1401

لیست قیمت کامپوزیت دندان جلو

 

کامپوزیت دندان جلو قیمت بالاتری دارند و کیفیت و درخشندگی بسیار بالایی دارند. دندان های جلو به دلیل نقش مهمی که در زیبایی ظاهر و لبخند شما دارند باید از بهترین جنس کامپوزیت استفاده شود.

جدول قیمت کامپوزیت دندان جلو

مارک کامپوزیت دندان قیمت هر واحد کامپوزیت
کامپوزیت ips شیشه ای ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان
کامپوزیت دنتسپلای سیرونا ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان
کامپوزیت کازمادنت آمریکا ۲.۶۰۰.۰۰۰ تومان

 

 

کامپوزیت دندان یا بلیچینگ دندان ؟

 

یکی از سوالات بسیاری که پرسیده می شود این است که کامپوزیت دندان بهتر است یا بلیچینگ دندان؟

بطور کلی هر دو درمان برای زیبایی بکار می روند اما روش انجام کار و ماندگاری و زیبایی کامپوزیت دندان بسیار بیشتر از بلیچینگ دندان است و اصلا قابل مقایسه نیستند.

بلیچینگ دندان در واقع نوعی سفید کننده ضعیف است که باعث می شود تاج دندان های شما سفیدتر شود و تقریبا ۶ ماه ماندگاری دارد و سالیانه دو بار باید انجام شود.

میزان سفید شدن دندان ها پس از بلیچینگ دندان مقدار زیادی به ژنتیک دندان های شما بستگی دارد و اگر دندان های ذاتا زردی داشته باشید میزان سفیدی دندان ها کمتر است.

اما کامپوزیت دندان ماندگاری بین ۵ تا ۷ سال دارد پس طول عمر و درخشندگی و زیبایی کامپوزیت دندان بیشتر است و با کامپوزیت دندان می توان نواقص دندان ها را تا حدی رفع کرد اما  در بلیچینگ دندان همان دندان های خودتان فقط کمی سفید تر می شوند.

قیمت بلیچینگ دندان در سال ۱۴۰۱ از مبلغ ۳ میلیون تومان بابت بلیچینگ دندان آفیس می باشد که در مطب دندانپزشکی آیریک توسط متخصص ترمیمی و زیبایی انجام می شود.

همچنین برای بلیچینگ دندان هوم مبلغ ۴ میلیون تومان می باشد و به عنوان قیمت ویژه می توانید هر دو روش را با مبلغ ۶ میلیون تومان انجام دهید.

 

 

بلیچینگ دندان چگونه است؟

 

بلیچینگ دندان درمانی برای سفید کردن دندان ها می باشد که با مواد خاصی که بر روی دندان ها قرار میگیرد باعث سفیدی دندان ها می شود.

درمان بلیچینگ دندان اینگونه است که مواد سفید کننده درون قالبی قرار میگیرند و بر روی دندان ها به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بر روی دندان ها می ماند و با نور مخصوص دندانپزشکی (لایت) اثربخش می شوند و باعث سفیدی دندان ها می شوند.

برای هر فک بصورت جداگانه انجام می شود و هر فک حدودا ۴۵ دقیقه زمان میبرد. یکی از مزیت های بلیچینگ دندان انجام کار در یک جلسه درمانی است.

اما اگر میخواهید سفید کردن دندان در خانه را نیز انجام دهید بهتر است از بلیچینگ دندان هوم نیز استفاده کنید تا همیشه دندان هایی درخشان و سفید داشته باشید.

در بلیچینگ هوم مواد مخصوص بلیچینگ دندانپزشکی در اختیار شما قرار میگیرد و پزشک متخصص نحوه انجام کار و میزان آن را به شما توصیه میکند.

می توانید یکبار بلیچینگ دندان را در دندانپزشکی آیریک انجام دهید و بلیچینگ دندان بعدی را در خانه انجام دهید که در این صورت از تخفیف ویژه بلیچینگ دندان آیریک بهره مند می شوید و با مبلغ ۶ میلیون تومان می توانید دو مرحله بلیچینگ دندان را انجام دهید.

 

برای مشاهده قیمت لمینت و کامپوزیت دندان دندانپزشکی آیریک می توانید به سایت iricclinic.com  مراجعه کنید. تمامی ویزیت و معاینه توسط متخصص انجام می شود.

یکی از بهترین ویژگی های دندانپزشکی آیریک معاینه و ویزیت رایگان است که با مراجعه به سایت دندانپزشکی آیریک می توانید از معاینه رایگان بهره مند شوید و یا با شماره ۰۲۱۲۲۸۶۰۹۹۴  تماس بگیرید.

تمامی خدمات کامپوزیت و لمینت دندان در دندانپزشکی آیریک بصورت اقساطی نیز ارائه می شود و دیگر دغدغه ای در خصوص قیمت کامپوزیت یا لمینت دندان نخواهید داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.