تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اردیبهشت 1401 - 7:44
کد خبر : 30606

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ

امروز در این مقاله در مورد لیفت ابرو با نخ و هزینه لیفت ابرو با نخ  به تفصیل بیان می‌کنیم. لیفت ابرو با نخ  توسط  خانم دکتر بامداد انجام می‌شود. لیفت ابرو با نخ چیست؟   خانم دکتر فاطمه بامداد در انجام لیفت ابرو با نخ با هزینه مناسب و انجام لیفت ابرو با نخ

امروز در این مقاله در مورد لیفت ابرو با نخ و هزینه لیفت ابرو با نخ  به تفصیل بیان می‌کنیم. لیفت ابرو با نخ  توسط  خانم دکتر بامداد انجام می‌شود.

لیفت ابرو با نخ چیست؟

 

خانم دکتر فاطمه بامداد در انجام لیفت ابرو با نخ با هزینه مناسب و انجام لیفت ابرو با نخ در تهران تخصص و سابقه دارد. ایشان در درمان لیفت ابرو از نخ‌های نرم برای لیفت کردن ناحیه چشم استفاده می‌کند. لیفت, ابرو را بلندتر نشان می‌دهند. لیفت ابرو با نخ یا لیفت چشم‌گربه‌ای را می‌توان برای انجام درمان محبوب چشم روباهی استفاده کرد. در لیفت ابرو با نخ شیب ظریفی به سمت بالا به ناحیه بیرونی ابرو می‌دهد. بنابراین به طور مؤثر پلک بالایی را بلند می‌کند و شکل چشم بادامی زیبایی ایجاد می‌کند.

روش انجام لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو  با نخ می تواند یک روش عالی برای سایر مشکلات چشمی باشد. این مشکلات مانند ابرو های افتاده، عدم تقارن و پلک های کلاهدار هستند.به عنوان مثال، تنها یک ابرو را می‌توان برای اصلاح تقارن بالا برد. لیفت ابرو با نخ به عنوان ابزاری برای بلند کردن پلک‌های افتاده و سنگین استفاده می‌شود. این موارد با افزایش سن ایجاد شده و چشمی بیدارتر و شاداب‌تر ایجاد کرده است.

کیفیت نخ استفاده شده

نخی که کلینیک دکتر بامداد در درمان لیفت ابرو با نخ استفاده می‌کند نخی با جنسی مرغوب است. این برند نخ بلند ‌مدت ترین نتیجه را برای لیفت با نخ ابرو نسبت به سایر نخ‌ها می‌دهد. هر نخ یک بخیه قابل جذب است که حاوی ذراتی ریز است. این ذرات به نخ اجازه می‌دهد تا به بافت عمیق صورت آویزان شود تا آن را بلند کند. همچنین کلاژن تولید می‌کند.

 

لیفت ابرو با نخ شامل چه مواردی است؟

نخ بخیه حل شدنی است. حاوی ذرات کوچکی است. زیر پوست فرو می‌کنند. سپس آن را سفت می‌کنند و مخروط‌های نخ را زیر پوست می‌بندند تا آن ناحیه بلند شود. نوع نخی که ما در کلینیک دکتر بامداد استفاده می‌کنیم، نخ برتر موجود در بازار است.

  1. شما در تمام مدت بیدار هستید و در این روش بیش از ۲۰ دقیقه طول نمی‌کشد.
  2. این درمان دردناک نیست زیرا قبل از عمل به شما بی‌حس‌کننده موضعی تزریق می‌شود.
  3. نتایج آنی هستند و زمان بهبودی چند روز است.

 

لیفت ابرو با نخ چگونه کار می‌کند؟

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ، لیفت چشم‌گربه‌ای به دو صورت عمل می‌کند.

در مرحله اول: لیفت ابرو با نخ به صورت مکانیکی پوست را بالا می‌برد. ظاهری لیفت شده فوری به صورت می‌دهد. به عنوان یک لیفت ابرو غیر جراحی عمل می‌کند.

در مرحله دوم: در ماه‌های بعد، مخروط‌های کوچک روی نخ‌ها (که در عمق پوست شما گیر می‌کنند) تولید کلاژن بدن را تحریک می‌کنند. بنابراین ظاهری برجسته و کاملاً طبیعی ایجاد می‌کنند.

برای افزایش لیفت ناحیه ابرو و طولانی شدن اثرات لیفت ابرو با نخ بوتاکس بالای ابرو در روز درمان تزریق می‌شود.

چرا کلینیک دکتر بامداد بهترین کلینیک برای درمان لیفت ابرو با نخ است؟

کلینیک دکتر بامداد در درمان لیفت با نخ تخصص دارد و مرکز عالی برای لیفت با نخ در تهران است. زیرا کلینیک دکتر بامداد از نخ‌های برتر موجود در بازار استفاده می‌کند. همچینین خانم دکتر فاطمه بامداد تجربه بلایی در این درمان دارد.

 

سؤالات متداول لیفت ابرو با نخ

لیفت با نخ ابرو چشم روباهی چقدر دوام می‌آورد؟

لیفت با نخ ابرو به طور متوسط ​​۶ ماه عمر مفید دارد. بر خلاف لیفت با نخ در جاهای دیگر صورت، که اغلب تا ۱۸ ماه طول می‌کشد. نتایج حاصل از لیفت ابرو مدت زمان کمتری، حدود ۶ تا ۱۲ ماه دوام می‌آورد. پس از آن مرحله می‌توان روش را تکرار کرد.

لیفت ابرو با نخ

در کجای صورت می‌توانم لیفت با نخ داشته باشم؟

  1. ناحیه چشم و ابرو
  2. بلند کردن گونه‌ها و کاهش افتادگی
  3. بالا بردن صورت میانی و پایینی برای کاهش چین و چروک‌ها، پوست شل و افتادگی بافت کنار دهان
  4. بهبود چین و چروک خط فک
  5. بالا بردن گردن برای بهبود افتادگی گردن ناحیه زیر چانه و فک

برای کسب مشاوره و اطلاع از قیمت لیفت ابرو با نخ در تهران کلیک کنید.

لیفت ابرو با نخ باید از چه سنی انجام شود؟

نخ‌ها را می‌توان در دو گروه سنی مختلف، بسته به دلیل درمان، در ابرو استفاده کرد:

  1. برای تغییر شکل ابرو (مثلاً چشم روباهی و ابرو روباهی) که برای هر سنی بالای ۱۸ سال مناسب است. زنان ۲۰ و ۳۰ ساله این به روند پیری مربوط نمی‌شود.
  2. برای لیفت ابرو – به عنوان مثال بالا بردن ابرو برای درمان پلک‌های کلاه دار یا ابروهای افتاده که اغلب به دلیل افزایش سن ایجاد می‌شود. این نوع درمان از سن ۳۰ سالگی به بعد برای گروه‌های سنی بالای ۳۰ سال که به این دلیل برای لیفت ابرو مراجعه می‌کنند مناسب است.

آیا درمان لیفت ابرو با نخ درد دارد؟

خیر – قبل از شروع عمل لیفت با نخ، دکتر بامداد شما یک بی‌حس‌کننده موضعی برای بی حس کردن ناحیه درمان و جلوگیری از درد تزریق می‌کند.

 

چه نتایجی می‌توانم از لیفت ابرو با نخ انتظار داشته باشم؟

اثر لیفت ابرو با نخ بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود. تقریباً ۶ ماه طول می‌کشد و پس از آن می‌توان آن را تکرار کرد.

 

عوارض لیفت با نخ چیست؟

برخی از بیماران بلافاصله پس از عمل خود متوجه مقداری کبودی و تورم می‌شوند. سایر عوارض جانبی رایج که در روزهای اول قابل مشاهده است. چروک شدن پوست و فرورفتگی است. ما معمولاً ۲ تا ۳ روز کار را پس از لیفت با نخ ابرو توصیه می‌کنیم.

 

بعد از عمل لیفت با نخ چه کار کنم؟

لیست گسترده‌ای از مراقبت‌های پس از عمل وجود دارد که باید بعد از عمل خود آن را دنبال کنید. این موارد  شامل اجتناب از ورزش به مدت ۷ روز و خوابیدن به پشت به مدت ۵ شب است. احتمالاً به مدت ۲ تا ۳ روز پس از درمان علائم واضحی روی صورت شما وجود دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم چند روز از کار خود مرخصی بگیرید. از فعالیت‌های اجتماعی بعد از انجام این درمان خودداری کنید.

آیا می‌توانم درمان لیفت ابرو را تکرار کنم؟

بله، محدودیتی برای چند بار تکرار لیفت چشم روباهی و گربه ای شما وجود ندارد.

آیا می‌توانم درمان لیفت چشم روباه را با درمان‌های دیگر ترکیب کنم؟

بله، درمان لیفت چشم با نخ روباه به طور همزمان با درمان بوتاکس ترکیب می‌شود. همچنین ممکن است درمان لیفت چشم روباهی با نخ در جای دیگری از صورت در همان روز انجام شود و بسیاری از مشتریان ما نیز تمایل دارند که گونه‌ها یا ران‌های خود را به طور همزمان لیفت کنند.

هزینهٔ لیفت ابرو با نخ در تهران

کلینیک دکتر بامداد محلی است که در آن درمان‌های لیفت با نخ انجام می شود. این کلینیک برای لیفت با نخ مجهز شده است. هزینه انجام درمان لیفت ابرو با نخ در تهران و در کلینیک دکتر بامداد به موارد زیادی بستگی دارد و برای کسب مشاوره و اطلاع از هزینه لیفت ابرو با نخ کلیک کنید.

“در کلینیک دکتر بامداد، شما در دستان امنی هستید.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.