تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1400 - 12:28
کد خبر : 20702

ماجرای کودک ربایی در لرستان چه بود؟

ماجرای کودک ربایی در لرستان چه بود؟

طی روزهای اخیر خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر دزدیده شدن چند کودک در شهرهای لرستان، که طی پیگیری‌های ما مشخص شد این خبر کاملا کذب است.

به گزارش تیتر داغ؛ در روزهای اخیر شاهد بودیم که برخی خبرها در فضای مجازی منتشر می‌شود مبنی بر اینکه چند بچه توسط یک خانم و آقا در برخی نقاط شهر خرم‌آباد دزدیده شده‌اند.

این خبر باعث نگرانی برخی خانواده‌ها شده و احساس امنیت را در جامعه تا حدودی تحت تاثیر قرار داده است.

با توجه به اهمیت موجود، این موضوع را از مراجع رسمی از جمله نیروی انتظامی و سایر مراجع امنیتی استعلام گرفتیم که مشخص شد تا کنون هیچگونه گزارش رسمی مبنی بر دزدیده شدن بچه در شهر خرم‌آباد و استان لرستان اعلام نشده است و تمام خبرهای منتشر شده در این زمینه کذب محض است.

با توجه به تکذیب قاطع خبر دزدیدن بچه‌ها، به نظر می‌رسد انتشار این نوع خبرها صرفا برای تحت تاثیر قراردادن و نگران کردن خانواده‌ها و ایجاد حس ناامنی در جامعه است که شاید برخی افراد با نیت مشخص این کار را انجام داده‌اند و در این بین برخی از شهروندان نیز ندانسته اقدام به‌ پخش این خبرها می‌کنند.

از شهروندان گرامی خواهش داریم در مواجهه با این نوع خبرهای جعلی حساسیت بیشتری به خرج داده و تا زمانی که مراجع رسمی در این زمینه‌ صحبت نکرده‌اند نسبت به آن واکنشی نشان ندهند و بیهوده خود را نگران نکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.