تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 بهمن 1401 - 4:05
کد خبر : 93929

مرجان دلخواه بانوی هنرمند ایران و ملکه مد جهان

مرجان دلخواه بانوی هنرمند ایران و ملکه مد جهان

تیتر داغ: دکتر سینا حسنی کیا: جامعه جهانی مد و فشن پس از  ۴ سال بررسی و تحقیق به این نتیجه رسیده که استاد مرجان دلخواه تنها فرد لایق در جهان است که علیرغم کمبود ها و محدودیت‌های اجتماعی، توانسته است هم خلاق باشد، هم پیشرو در سبک و هم مد جهانی را توسعه ببخشد.

یادداشت: دکتر سینا حسنی کیا – هنرمند سینما و فعال رسانه

بزرگترین آرزوی هر طراح لباس و فعال در زمینه فشن بر سر گذاشتن تاج ملکه مد جهان است؛ تاجی که برای روی سر رفتن شرایط و معیار های زیادی دارد که خلاقیت و پیشرو بودن شرط اصلی آن است.

حالا این تاج بر سر یک بانوی ایرانی جا خوش کرده است؛ چرا که جامعه جهانی مد و فشن پس از  ۴ سال بررسی و تحقیق به این نتیجه رسیده که استاد مرجان دلخواه تنها فرد لایق در جهان است که علیرغم کمبود ها و محدودیت‌های اجتماعی، توانسته است هم خلاق باشد، هم پیشرو در سبک و هم مد جهانی را توسعه ببخشد.

در رویداد قبلی، مراسم ویژه ای تدارک دیده شده بود برای تاجگذاری؛ اما استاد دلخواه که بعنوان داور بین المللی در آن رویداد حضور داشت؛ چون مراسم مصادف شده بود با روزهای تلخ ایران، نپذیرفت که تاجگذاری کنند!

به همین خاطر وی را به میس وورد دبی دعوت کردند تا ضمن تاجگذاری در معرض آزمون برای انتخاب طراح برتر خاورمیانه قرار گیرد.

اما زنان ایران آن روزها برای احقاق حق خود داغدار جوانان بودند، استاد هم ترجیح داد کنار مردم بماند و اصلا در رویداد شرکت نکرد!

کسانی که میس وورد و هفته مد خاورمیانه را دنبال می‌کردند، شاهد بودند که امسال هیچ نشانی اعطا نشد تا اینکه در رویداد گلوبال وومن دبی ضمن دعوت اعلام کردند اگر در رویداد حاضر نشوید، طبق گفته خود ایشان(مرجان دلخواه)، امتیاز داوری شما لغو می‌شود؛ پس استاد هم در مراسم حاضر شد.

مرجان دلخواه: «می‌دانستم می‌خواهند تاجگذاری کنند که اصرار کردند؛ اما نشان طراح برتر خاورمیانه از دست مقامات امارات سورپرایز بزرگی بود»

ضمن تبریک به استاد مرجان دلخواه، باید عرض کنم که امروز دلخواهی بودن امتیاز بزرگی ست و جالب اینکه از دور و نزدیک شنیدیم هنرجویان استاد، ارقام خدمات و تعرفه دوخت لباس را افزایش دادند.

جالب اینکه چند نفری دیدم در بیو پیج خود نوشته بودند با افتخار هنرجوی ملکه مد جهان مرجان دلخواه که نشان از اثرگذاری نام استاد در فروش بیشتر دارد.

امیدوارم تمام دلخواهی ها  در جهان بدرخشند…

ضمنا در مسابقات امارات، دلخواهی های جان، این طراحان هنرمند بودند:

سارا رامتین(نی نی شینا ) تبریز 

الناز محمودی(آلا مزون ) لنگرود 

ندا صادقی زاده(مزون سپیده ) دیلم 

به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

دلخواهی بودن امروز مزیت بزرگی ست…

 

انتشار: کوروش جم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.