تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1400 - 4:36
کد خبر : 22287

مستند زندگی حرفه‌ای رادیویی ژاله علو تولید شد

مستند زندگی حرفه‌ای رادیویی ژاله علو تولید شد

تولید مستند «دختر خورشید» که پرتره ای از زندگی ژاله علو هنرمند پیشکسوت و مطرح ایرانی است به پایان رسید.

به گزارش تیتر داغ؛ مستند «دختر خورشید» پرتره ای از ژاله علو بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و نمایش های رادیویی به زندگی حرفه ای و شخصی این هنرمند پیشکسوت و فعالیت های رادیویی او از ابتدای حضورش در این رسانه می پردازد.

این مستندها بخشی از مجموعه مستند بلند «استودیو هشت» هستند که با موضوع بررسی و تحلیل تاریخ فرهنگی و اجتماعی رادیو در ایران به مدت ۳ هزار دقیقه، در ۱۰ فصل ۵ قسمتی و در مجموع ۵۰ قسمت ۶۰ دقیقه ای در حال تهیه و تولید است.

هر مستند پرتره یک فیلمنامه مستقل و یک راوی دارد که هر بار یکی از دوستان و همکاران آن شخصیت رادیویی، بیننده را با خود همراه می کند که در این مستند معصومه نورزاد خبرنگار، گوینده و بازیگر نمایش رادیویی، راوی این قسمت است.

طراح، محقق، تهیه کننده و کارگردان این مجموعه مهدی شیبانی زاده است که بیش از ۲۰ سال است در رادیو و تلویزیون برنامه سازی می کند.

سازمان صدا و سیما نقشی در تولید مستند ندارد و فقط سرمایه گذار هفت قسمت اولیه آن بوده است.

دیگر عوامل تولید این مجموعه بدین شرح است: محققان و نویسندگان: هدیه رضایی، سوفیا منشی پور، مهدی شیبانی زاده، مدیر فیلمبرداری: احد عاقلی، تدوین: هادی شیبانی، دستیار کارگردان: پریسا غیاثوند، عکاس: ستاره سرداری، پشتیبانی فنی: فراز تجهیز.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.