تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 12:18
کد خبر : 108824

مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری

مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری

اگر از افرادی باشید که در زندگی خود درگیر امورحقوقی شده باشید قطعاً به این نتیجه رسیده اید که به تنهایی نمی توان مسائل پیچیده ای حقوقی را برطرف کرد و به نتیجه دلخواه رسید و در این رابطه به فردی با تجربه و خبره که با عنوان مشاوره با وکیل شناخته می‌شود نیاز خواهید

اگر از افرادی باشید که در زندگی خود درگیر امورحقوقی شده باشید قطعاً به این نتیجه رسیده اید که به تنهایی نمی توان مسائل پیچیده ای حقوقی را برطرف کرد و به نتیجه دلخواه رسید و در این رابطه به فردی با تجربه و خبره که با عنوان مشاوره با وکیل شناخته می‌شود نیاز خواهید داشت؛ در این راستا سوالاتی برای شما به وجود می‌آید که چگونه میتوان یک وکیل خوب انتخاب کنیم یا ویژگی های یک وکیل خوب چیست.

هر فردی این اختیار را دارد که خود به تنهایی یا با کمک دیگران امور شخصی اش را انجام بدهد و برخی از افراد برای اینکه در هزینه ها صرفه جویی کنند از کمک به دیگران استفاده نمی‌کنند و تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا به تنهایی امورشان را انجام بدهند اما گاهی انجام دادن برخی از کارها به تنهایی امکان پذیر نیست و نمی‌توان به نتیجه مطلوب رسید و یا غیرممکن خواهد بود که می‌توان منجر به محکومیت در محاکم قضایی شود.

زمانی که شخصی با مواد قانونی آشنایی نداشته باشد قطعاً نمی‌تواند دفاع موثری از خود انجام بدهد و به همین جهت این امکان وجود دارد که به عنوان بازنده دعاوی شود که البته حق هم با او بوده است؛ اما برای حفظ حقوق افراد قانون این اجازه را به آنها داده است که از وکیل برای دفاع از حق خود استفاده کنند.

وکیل شخصی است که از سوی فرد دیگری برای انجام کاری با عقد وکالت مامور می شود و برای موارد مختلف از جمله مشاور خانواده، مهریه، طلاق، حضانت، نفقه، جرایم سایبری، ضرب و جعل و… به وکیل نیاز بوده است. برای اینکه بتوان یک وکیل خوب و حرفه ای انتخاب کرد موسسه های حقوقی و متعددی دایر شده‌اند که کمک می‌کنند تا شما به وکلای با تجربه و حرفه ای دسترسی داشته باشید. در بسیاری از این موسسه ها مشاوره رایگان با وکیل نیز از طروق مختلف در شبکه های اجتماعی نظیر واتس اپ، اینستاگرام و… برای افراد محیا گردیده است.

مشاوره حقوقی با بهترین وکلای ایران در موسسه حقوقی دادپویان

برای اینکه شما بتوانید وکلای حرفه ای و با تجربه ای را انتخاب کنید کافیست از مشاوره حقوقی فوری دادپویان استفاده نمایید؛ این موسسه از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نموده است و متشکل از گروهی وکلای مجرب بوده که میتوانند مولکین عزیز را به بهترین شکل ممکن راهنمایی و مشاوره نمایند. اگر شما برای داوری، دعاوی خانواده و دعاوی کیفری، دعاوی شرکت‌های تجاری، دعاوی ملکی، دعاوی مالکیت فردی، دعاوی شهرداری، دعاوی و موضوعات ثبتی، دعاوی بیمه، دعاوی نفت و گاز، دعاوی اداره کار و جرایم اقتصادی و مالی، جرایم رایانه‌ای، اجرای احکام ،دیوان عدالت اداری و… نیاز به وکیل دارید از مجموعه دادپویان میتوانید استفاده کنید. لازم است بدانید در کنار مشاوره حضوری با وکیل به منظور سهولت برقراری ارتباط مشاوره تلفنی با وکیل و مشاوره رایگان با وکیل نیز برای مولکین عزیز در نظر گرفته شده است.

مزیت های داشتن یک وکیل خوب و حرفه ای و مجرب

مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری

قطعاً شما با داشتن یک وکیل خوب از مزیت های بیشماری بهره مند هستید که در ادامه به آنها اشاره شده است:

  • افراد می توانند زمان خود را مدیریت کنند و فعالیتهای خود و دیگر امور شان را نیز انجام بدهند که می توان گفت مدیریت زمان از محاسن داشتن وکیل خوب محسوب خواهد شد.
  • بسیاری از افراد برای اینکه از حق خود دفاع کنند و به نتیجه ایده‌آل برسند بسیار اضطراب و استرس دارند اما با حضور یک وکیل در جلسه قطعاً دغدغه و اضطراب شخص بسیار کاهش می‌یابد و نتیجه نهایی را از وکیل خود درخواست می‌کنند.
  • کاهش هزینه ها از دیگر محاسن داشتن وکیل خوب محسوب می شود؛ برخلاف اینکه برخی از افراد تصورشان این است که داشتن وکیل هزینه اضافه خواهد بود اما هزینه های مرتبط با دادرسی و دیگر هزینه هایی که هیچ نتیجه‌ای برای پرونده ندارند با داشتن وکیل خوب حذف می شود و حتی صرفه جویی با داشتن وکیل صورت می گیرد.
  • افزایش درصد موفقیت را با داشتن وکیل خوب قطعاً در اختیار دارید چرا که در جلسه رسیدگی با حضور وکیل صحبت ها و استدلال های قانونی مطرح می‌شود که می‌توانند نظر قاضی را به نفع موکل تغییر بدهد.
  • در آخری تسریع مراحل دادسری را نیز بخاطر داشته باشید. قطعا با وجود وکیل و طی شدن قانونی و اصولی دعوی شما سریع تر به نتیجه خواهید رسید.

انواع وکیل پایه یک دادگستری

مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری

وکیل ها هم دارای انواع مختلفی هستند که در حوزه‌های مربوط به خودشان مهارت‌های لازم را کسب کرده‌اند و مثل هر شغل دیگری دارای درجه ها و دسته بندی های مختلفی می باشند که می توان به وکیل پایه یک دادگستری و وکیل پایه دوم دادگستری اشاره کرد.

اگر درخواست مشاوره با وکیل پایه یک را دارید، پیشنهاد میشود که با وکلای موسسه حقوقی دادپویان مشاوره حقوقی داشته باشید.

وکیل دادگستری یا قضایی:  وکیلی است که دارای پروانه وکالت است و به همین جهت در دادگاه ها و دیگر مراجع قضایی حق وکالت از اشخاص  افراد دارد. برای وکیل شدن در دادگستری باید تحصیلات رشته حقوق را سپری کرده و در آزمون وکالت قبول شوید و پروانه وکالت دادگستری را از کانون وکلای دادگستری یا مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه بگیرید.

وکیل اداری: به فردی می‌گویند که به واسطه یک قرارداد وکالت اداری به عنوان وکیل کاری فردی محسوب گردد تا بتواند کارهای اداری آن را در اداره های مختلف انجام بدهد؛ البته این نکته را به خاطر بسپارید که وکیل اداری می تواند هر فردی با هر گونه تحصیلاتی باشد و سابقه آن هم مهم نیست و نیازی به ویژگی خاص یا مجوزی برای وکیل اداری هم نمی باشد.

دقت داشته باشید که شخصی که به عنوان وکیل اداری معرفی می‌شود تنها می‌تواند به اداره های مختلف مراجعه کنند و در مراجع قضایی هیچگونه حق وکالت ندارد یا نمی تواند مشاوره حقوقی ارائه بدهد و در کارهای قضائی مداخله کنند یا در دادگاه از موکل دفاع نماید و اگر چنین شرایطی صورت بگیرد با توجه به قانون مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

خوشبختانه شرایط در موسسه حقوقی دادپویان این امکان را به شما می دهد تا در کنار مشاوره حضوری با وکیل از مشاوره تلفنی با وکیل هم استفاده کنید و در شبکه های اجتماعی مختلف همانند واتس اپ از مشاوره رایگان با وکیل هم بهره مند گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.