تاریخ انتشار : جمعه 1 مرداد 1400 - 5:25
کد خبر : 22330

مطالبه مردم از دولت سیزدهم، کابینه انقلابی است/ هم در اصولگرایان غیر انقلابی داریم و هم در اصلاح‌طلبان

مطالبه مردم از دولت سیزدهم، کابینه انقلابی است/ هم در اصولگرایان غیر انقلابی داریم و هم در اصلاح‌طلبان

فعال سیاسی اصولگرا درباره برخی دغدغه‌های دولت سیزدهم توضیح داد.

به گزارش تیتر داغ؛ مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری رباره مهم‌ترین دغدغه دولت سیزدهم بیان کرد: در حال حاضر دغدغه دولت جدید موضوع اقتصاد و معیشت مردم است و انشالله با کمک خداوند فکری به حال معیشت مردم و گرانی افسار گسیخته کنند.

او ادامه داد: متاسفانه در این روز‌های پایانی دولت دوازدهم کار برای دولت جدید سخت‌تر شده است و دولت سیزدهم باید اقدامات فوری برای اقتصاد انجام دهد و مسئولانی بر سر کار بیایند که برنامه‌‌های کوتاه مدت را طراحی کنند تا مردم به فوریت احساس کنند که مسئولان به طور جد به فکر مشکلات معیشتی هستند. این دولت انقلابی رویکردش خدمت به مردم است و مردم امیدوارند که رفتار و برنامه‌ها متفاوت از گذشته باشد.

متقی فر درباره تشکیل کابینه فراجناحی توسط سید ابراهیم رئیسی بیان کرد: البته واژه فراجناحی بد تفسیر شده است؛ زیرا منظور از فراجناحی حزبی عمل کردن است، وگرنه رویکرد انقلابی و غیر انقلابی همچنان مهم است و این که او بخواهد انقلابی عمل کند و عده‌ای برچسب جناحی به او و اقداماتش بزنند و یا اگر قرار باشد اگر از لیبرال‌ها استفاده نشود و عده‌ای بگویند او جناحی عمل کرده این جفا به دولت سیزدهم و یک فضای توطئه گونه درست کردن است؛ او باید افراد انقلابی و مذهبی را از هر حزبی روی کار بیاورد.

سخنگوی جبهه پایداری مطالبه مهم مردم از دولت سیزدهم را اینگونه تشریح کرد: امروز مطالبه مردم از دولت منتخب تشکیل کابینه انقلابی است، بله او حامی جریان و متعلق به جناح انقلابیون است و پیگیر ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهداست؛ اگر این به معنای جناح بازی است این همان جناح امام و رهبری است.

این فعال اصولگرا تاکید کرد: بله تعلق به حزب اشتباه است، اما ما در کشور دو جریان انقلابی و غیر انقلابی داریم که به قاعده نباید از افراد غیر انقلابی استفاده شود، زیرا در حال حاضر کشور به عملکرد انقلابی نیاز دارد و عملکرد انقلابی هم نیازمند افراد انقلابی است.

وی با اشاره به جلسات آقای رئیسی با برخی از شخصیت‌های جریان اصلاح طلب گفت: این جلسات معنایش این نیست که حتما باید از افراد اصلاح طلب در دولت استفاده شود، بلکه معنایش این است که او رئیس جمهور همه مردم است و هر فردی که متعلق به ایران است باید از خدمات دولت انقلابی بهره‌مند شود و مسئولیت‌ها را نباید به جریان اصلاحات دهد، زیرا در اینجا موضوع جناح مطرح نیست بلکه اصل حضور جریان غیر انقلابی است که کشور را به مرز نابودی کشانده است .مخرج مشترک اصلاحات و کارگزاران فردی نظیر روحانی است که شاهد اقدامات او هستید.

متقی‌فر یاد آور شد : مقام معظم رهبری هم با همه اقشار مردم ملاطفت دارند ؛ خدمت رسانی به همه آحاد مردم یک موضوع است، اما اینکه شبکه مدیریتی کشور از افراد خدوم ، متدین و انقلابی تشکیل شود نباید فراموش شود.

او ادامه داد: امروز دیگر موضوع اصلاح طلب و اصولگرا مطرح نیست، بلکه انقلابی و غیر انقلابی مطرح است وگرنه امروز در جریان اصولگرا هم افراد غیر انقلابی داریم. آقای رئیسی هم با این شعار روی کار آمده که کابینه انقلابی تشکیل خواهد داد و مطالبه جدی مردم از او تشکیل کابینه انقلابی و کارآمد است.

سخنگوی جبهه پایداری درباره مشکلات امروز کشور بیان کرد: برداشت ما این است که دولت خواسته یا ناخواسته در تلاش است تا دست دولت بعدی را از منظر‌های متفاوت نظیر نقدینگی خالی بگذارد که در این زمینه باید فکری شود؛ منابعی که معطل است باید آزاد شود و یکسری اقدامات فوری انجام شود تا به امید خدا مردم امیدواری شان بیشتر شود.

او ادامه داد: امروز بستر گرانی فراهم شده است برای مثال در نرخ سیمان و فولاد شاهدید که در این یک ماه بسیاری از مواد اولیه که صنوف و رشته‌های اقتصادی را تحت تاثیر قرار می‌دهد افزایش داشته است ،برای مثال قیمت سیمان نزدیک به ۱۰۰ هزار تومان رسیده و آهن گران شده است و آقای رئیسی با گرانی سرسام آوری مواجه خواهد شد ؛پس از الان باید برای این موضوعات فکر کرد تا از این بحران هم عبور کنیم. امیدواریم که خدمات دولت خدمت برای مردم گوارا و دلنشین باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.