تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 7:31
کد خبر : 91642

معرفی انواع تجهیزات کابینت لوکس و ارزان

معرفی انواع تجهیزات کابینت لوکس و ارزان

تجهیزات کابینت به اجزای داخلی کابینت اطلاق می شود. مدل های مختلفی وجود دارد که کار شما را راحت تر از قبل می کند و می توانید آشپزخانه را بهتر مدیریت کنید. اما کیت کابینت از چه چیزی تشکیل شده است و کدام ابزار را باید در اولویت قرار دهید؟ در این مطلب کاربران عزیز

تجهیزات کابینت به اجزای داخلی کابینت اطلاق می شود. مدل های مختلفی وجود دارد که کار شما را راحت تر از قبل می کند و می توانید آشپزخانه را بهتر مدیریت کنید. اما کیت کابینت از چه چیزی تشکیل شده است و کدام ابزار را باید در اولویت قرار دهید؟

در این مطلب کاربران عزیز با چندتا از تجهیزات کابینت لوکس آشنا خواهند شد تا بتوانید وسایل آشپزخانه را بهتر از قبل کنترل کنید و در هنگام آماده سازی به راحتی از آنها استفاده کنید.

برای داشتن یک آشپزخانه خصوصی می توانید از مبلمان کابینت استفاده کنید، با استفاده از مبلمان کابینت علاوه بر اینکه بتوانید وسایل مورد نیاز خود را سریع پیدا کنید، می توانید از فضای آشپزخانه به نحو احسن استفاده کنید. اگر بخواهیم تجهیزات کابینت را نام ببریم به صورت زیر است:

  • سوپر کابینتی
  • سبد کابینت
  • سطل زباله های کابینت
  • آبچکان
  • تقسیم کننده
  • آویز کابینتی

سوپری یا قفسه کشویی

جامپ کیج به عنوان یکی از لوازم جانبی و مبلمان به راحتی در کابینت نصب می شود. بیشتر در مکان های کوچک و عمیق استفاده می شود.

معمولاً سه کمد در بازار وجود دارد و می توانید وسایل و اقدامات مورد نظر خود را در این کمدها قرار دهید

سطل زباله درون کابینتی

سطل های زباله معمولی معمولا در گوشه ای از آشپزخانه یافت می شود و برای تمیز کردن سبزیجات استفاده می شود. یا می خواهید غذا را از بسته بندی خارج کرده و در سطل زباله بیندازید که باعث اتلاف وقت می شود. یا مشکل باز کردن درب ماشین ظرفشویی و با نصب سطل زباله کمد و چیدمان تجهیزات کابینت مناسب کمد می توانید از زمانی که در اختیار دارید نهایت استفاده را ببرید. سطل های راه آهن فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. و باز کردن آنها کار سختی نخواهید داشت.

سبد گوشه ای یا سبد کنج یکی از تجهیزات کابینت لوکس

اگر می بینید که همیشه باید درب کابینت نبشی را باز کنید و از انتها وسایل لازم را بردارید. کار بسیار دشواری خواهد بود. یا کابینت هایی که در گوشه ای ایستاده بودند و ماه ها و سال ها به دلیل سختی ها باز نمی شدند. می توانید به راحتی از گوشه لمان یا مجیک کرنر استفاده کنید. در مقایسه با سایر تجهیزات کابسنتی طبیعتا قیمت بالاتری دارند.

معرفی انواع تجهیزات کابینت لوکس و ارزان

لولای کابینت

لولای کابینت یکی از عناصر اصلی است، زیرا وظیفه نگه داشتن، باز و بسته کردن درب را بر عهده دارد. لولاها به دو نوع باز و ساده تقسیم می شوند که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند و در هنگام انتخاب باید به وضعیت درب کابینت توجه کرد که در گوشه یا وسط قرار دارد و چگونه است.

معرفی انواع تجهیزات کابینت لوکس و ارزان

برای نصب آن از طرفی نوع لولا باید با توجه به وزن کابینت انتخاب شود. لولاهای موجود در بازار دارای دو یا چهار پیچ هستند که پایداری کابینت را تضمین می کند. حلقه ها انواع مختلفی دارند مانند گازور، خرچنگ، شفاف و ساده. لولاهای بالای سر بدون سوراخ کردن روی کابینت یا قاب کابینت نصب می شوند. اما از لولاهای توکار روی کابینت های بدون فریم با ایجاد سوراخ استفاده می شود.

آبچکان بالای سینک

سینک یکی از المان های پرکاربرد در کابینت است که پس از شست و شو برای نگهداری ظروف مختلف مانند بشقاب، لیوان و … کاربرد دارد. آبنما به صورت رومیزی و کابینتی با متریال های مختلف در بازار موجود است که افراد می توانند با توجه به نیاز خود انتخاب کنند. نوع میز آن در سایزهای مختلف برای قرارگیری در کنار سینک طراحی شده است و انتخاب سایز آن نسبت به فضای کنار کابینت سلیقه ای است. اما زه کش کابینت باید با توجه به طول داخلی کابینت ابعادی داشته باشد تا کاملا از داخل ثابت شده و با پیچ و مهره محکم شود. آبکش کابینت باید مواد ضد آب داشته باشد، زیرا ظروف شسته شده روی آن قرار می گیرد و آب از ظروف خارج می شود.

جک گازی

در حال حاضر بسته به اینکه کابینت ها به صورت افقی یا عمودی تولید می شوند، انتخاب جک مناسب برای هر یک از این مدل ها ضروری است. جک گازی کمد بیشتر برای نوع عمودی آن است زیرا می تواند درب کمد را باز نگه دارد و وزن در را تحمل کند. این اتصالات که از فولاد ضد زنگ، پلاستیک و برنج ساخته شده اند به دو نوع اتوبوسی یا بالابر و پمپی تقسیم می شوند. جک پمپ برای سینک و کمد بادی استفاده می شود که به باز شدن راحت درب کمد و کمد کمک می کند. جک اتوبوس با اینکه یک جک نرم بسته می باشد، باعث می شود که درب این گونه سازه ها به نرمی و روان بسته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.