تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 4:14
کد خبر : 22184

معرفی حریفان آزادکاران ایران در مسابقات جهانی نوجوانان

معرفی حریفان آزادکاران ایران در مسابقات جهانی نوجوانان

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از امروز (دوشنبه) و به مدت ۳ روز در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

به گزارش تیتر داغ؛  قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم حسین احمدی در دور نخست به مصاف رحمان اف آلان از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی میان والنتین بالیکا از رومانی و آلپر توران از ترکیه مسابقات می‌دهد. در این وزن ۱۵ نفر حضور دارند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم علی یحیی پور در دور نخست به مصاف آرتیومیج بوگوسلاوسکی از لیتوانی می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به با نوردانات آیتانوف از قزاقستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۱۵ نفر حضور دارند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم علی خرم دل در دور اول با آدریان سیکورا از لهستان مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان المان ممدوف از آذربایجان و سیف اله ایتایف از فرانسه می‌رود. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم شهداد خسروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با دمتیتری کاراستویانوف از مولداوی مصاف می‌دهد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان ماگومد  بایتوکایف از روسیه و بنجامین بوجته از رومانی می‌رود. در این وزن ۱۸ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدرضا شاکری در دور اول به مصاف دالگات عبدالکادیروف از روسیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده مبارزه میان سینگ جاسکاران از هند و گابریل اوجوگ از مولداوی پیکار می‌کند. در این وزن ۲۳ نفر حضور دارند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم علی رضایی در دور اول با آنوشاوان بارسقیان از ارمنستان مسابقه می‌دهد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان شاتیک الایدار از قزاقستان وآکمال سایدوف از ازبکستان می‌رود. در این وزن ۲۳ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم سیدحسن اسماعیل نژاد در دور نخست به مصاف گئورگی ناتوبیدزه از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده دیدار بین مارسیو از آیون مولداوی و تچاریس کوگیومتسید از یونان مبارزه می‌کند. در این وزن ۲۳ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم مجید باقری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با الکساندر مامروش از اوکراین کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان جیمز روولی از آمریکا ومصطفی گادجی  مالاچدبیروف از روسیه می‌رود. این وزن ۲۱ شرکت کننده دارد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم ابوالفضل یاراحمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان میرونشوک رجب اف از ازبکستان و گئورگین تریپون از رومانی می‌رود. در این وزن ۲۱ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کساوری کامینسکی از لهستان مصاف می‌دهد. در این وزن ۱۸ نفر حضور دارند.

بر اساس برنامه این مسابقات، رقابت‌های اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی آزاد روز‌های ۲۸ و ۲۹ تیر و مسابقات اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد، روز‌های ۲۹ و ۳۰ تیرماه برگزار می‌شود.

رقابت‌های مقدماتی پنج وزن نخست از ساعت ۱۴ امروز (دوشنبه) به وقت ایران آغاز می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.