تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 1:14
کد خبر : 113027

معرفی پنج فیلم سینمایی اکران آنلاین در فیلم­نت

معرفی پنج فیلم سینمایی اکران آنلاین در فیلم­نت

اگر به هر دلیلی فرصت سینما رفتن را ندارید و یا ترجیح می­دهید در محیطی به جز سینما فیلم­های روز را تماشا کنید. اکران آنلاین می­تواند بهترین گزینه برای شما باشد. فیلم­نت یکی از پلتفرم­هایی است که این امکان را برای شما فراهم کرده است. اکنون سینما همان جا است که شما اراده کنید. فقط

اگر به هر دلیلی فرصت سینما رفتن را ندارید و یا ترجیح می­دهید در محیطی به جز سینما فیلم­های روز را تماشا کنید. اکران آنلاین می­تواند بهترین گزینه برای شما باشد. فیلم­نت یکی از پلتفرم­هایی است که این امکان را برای شما فراهم کرده است. اکنون سینما همان جا است که شما اراده کنید. فقط کافی است وارد سایت شوید و بلیت فیلم مورد نظرتان را تهیه کرده و آنلاین تماشا کنید. اما چه فیلم­هایی در اکران آنلاین فیلم­نت قرار دارند؟

«آهنگ دو نفره»؛ ماجرای دو رقیب که در نهایت با هم رفیق می­شوند

«آهنگ دو نفره» تولید سال ۱۳۹۹ است اما از بهار ۱۴۰۲ به روی پرده سینماهای کشور رفت. این فیلم ماجرای دو خواننده است که به دلایلی ابتدا رقیب هم هستند و بعد با ماجراهایی که پیش می­آید رفیق هم می­شوند. این کمدی موزیکال که با استقبال خوبی بر پرده سینما روبرو شد از پنجم دی ماه در فیلم نت اکران آنلاین دارد.

سینمایی «آهنگ دو نفره» در نود دقیقه به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی و کارگردانی آرزو ارزانش ساخته شده است. بازیگران این کمدی احمد مهرانفر، فرزاد فرزین، بهاره کیان­افشار، هادی کاظمی، امیرحسین رستمی و علیرضا رستمی هستند.

هشتاد و هشت درصد کاربران فیلم نت از فیلم «آهنگ دو نفره» رضایت داشتند. بلیت اکران آنلاین این فیلم با هشتاد هزار تومان قابل تهیه است. تماشای فیلم «آهنگ دو نفره» برای افراد زیر سیزده سال مناسب نیست.

قانونی فیلم ببینید/ جایزه صد میلیونی برای اکران آنلاین فیلم آهنگ دو نفره

با همراهی دست اندرکاران فیلم «آهنگ دو نفره» یک جایزه ویژه صد میلیون تومانی برای کسانی که فیلم را به طور قانونی در اکران آنلاین تماشا کنند، در نظر گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی فیلم نت، پلتفرم فیلم نت در راستای حمایت از تماشای قانونی فیلم‌های سینمایی در اکران آنلاین اقدام به طراحی جایزه ویژه برای خریداران بلیت اکران آنلاین کرده است.

در همین راستا افرادی که از ۲۷ دی ۱۴۰۲ تا پایان بهمن اقدام به خرید بلیت فیلم سینمایی «آهنگ دو نفره» در بخش سینما آنلاین فیلم‌نت کنند امکان شرکت در قرعه کشی جایزه صد میلیونی را خواهند داشت. برای شرکت در این جایزه فقط خرید بلیت فیلم به قیمت هشتاد هزار تومان ضروریست و نیاز به خرید اشتراک فیلم نت نیست. شایان ذکر است که هر شماره تلفن تنها یک بار می‌تواند در قرعه کشی شرکت کند. شعار این پویش نیز «قانونی فیلم ببینیم» است و در پایان طرح با حضور نماینده ساترا قرعه کشی به‌صورت آنلاین برگزار و برنده مشخص می شود.

اکنون فیلم‌هایی چون «عروسی مردم»، «بی مادر»، «مصلحت»، «آهنگ دو نفره»، «وضعیت اورژانسی»، «شهرک» در بخش سینما آنلاین فیلم نت در حال اکران هستند.

«شهرک»؛ قصه­ی جوانی جویای نام و در آرزوی بازیگری

ساعد سهیلی در فیلم سینمایی «شهرک» نقش جوانی را بازی می­کند که در آزمون یک فیلم سینمایی بزرگ قبول می­شود و به دنبال آن برای پیوستن به گروه بازیگری باید تمریناتی در شهرکی ایزوله را بپذیرد و همین شرایط ماجراهای فیلم را رقم می­زند.

سینمایی «شهرک» به تهیه کنندگی علی سرتیپی و کارگردانی و نویسندگی علی حضرتی سال ۱۴۰۰ در ۱۰۵ دقیقه ساخته شده است. ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاویدنیا، شاهرخ فروتنیان، ساغر حاجی پور و مرتضی ضرابی بازیگران این اثر سینمایی هستند.

با پرداخت هشتاد هزار تومان می­توانید بلیت اکران آنلاین این اثر سینمایی را تهیه کنید و هر کجا که هستید در کنار خانواده و دوستانتان آن را تماشا کنید. هشتاد درصد کاربران از فیلم سینمایی «شهرک» رضایت داشتند. این فیلم مناسب افراد بالای ۱۲ سال است.

در ادامه یادداشت علی کریمی که در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر منتشر شده است را بخوانید:

فیلم سینمایی «شهرک» روایت دو عشق همزمان یک پسر است که می‌خواهد هر دو را به سر منزل مقصود برساند. ابتدا عشق به همدم و همراهش و دومی علاقه فراوان به حرفه بازیگری. عشق نوید به بازیگری او را به تکاپو می‌اندازد تا فرصتی برای بروز استعدادش نشان دهد. نوید در یک تست بازیگری برنده می‌شود و از اینجا ورود او به یک پروژه بزرگ تولید فیلم آغاز می‌شود. فیلمی که مانند دیگر آثار سینمایی نیست. فرو رفتن در نقشی که باورش برای خودِ نوید آسان نبود. تردیدهای نوید در پلان به پلان بازی ساعد سهیلی نمود دارد. او در میان خیابان‌های سرد شهرک که حتی بارانش مصنوعی است قدم می‌زند، اما نمی‌تواند به راحتی آن را بپذیرد.

فیلمساز در موسیقی، نماها، طراحی صحنه‌ و البته نوع بازی بازیگران، تحیر را نشان می‌دهد. حضرتی سعی دارد پرده میان خواب و بیداری را کنار بزند و نوید را در موقعیتی برای انتخاب یکی از این دو حالت قرار دهد. نوید چندین بار تلاش می‌کند از شهرک عجیب و غریبی که برای او ساخته اند خارج شود اما به مرور به آن عادت می‌کند و نه تنها شرایط زندگی در آن را می‌پذیرد بلکه به آن علاقه پیدا می‌کند. ترکیب خیال و واقعیت و تعلیقی که فیلمساز در روایت خود ایجاد می‌کند، مخاطب را تشنه پایان بندی قصه می‌کند. این عطش تا پلان آخر ادامه پیدا می‌کند.

شخصیت‌های مکمل فیلم از تهیه کننده حاضر در داستان، به هیچ وجه دغدغه‌های نوید را ندارند و البته با رفتارهای خود او را متقاعد به ماندن می‌کنند. البته که اجباری برای نوید وجود ندارد.
فیلم «شهرک» روایت دنیایی متفاوت است و به همین دلیل علاقه‌مندان خاص خود را دارد.

معرفی پنج فیلم سینمایی اکران آنلاین در فیلمنت

«وضعیت اورژانسی»؛ سعی و کوشش کودکی که می­خواهد خود را نجات دهد

این فیلم سینمایی کوتاه در پانزده دقیقه و به کارگردانی مریم اسمی­خانی، سال ۱۳۹۹ تولید شده است و ماجرای دختری شش ساله را روایت می­کند. او تلاش دارد از رازی که آزارش می­دهد پرده بردارد.

۹۳ درصد از کاربران فیلم نت از تماشای این فیلم رضایت داشته‌اند و از بازی سعید چنگیزیان در نقش مأمور اورژانس و نازنین رمضانی بازیگر کودکِ این فیلم تمجید کرده­­اند. بلیت اکران آنلاین فیلم وضعیت اورژانسی به قیمت ۲۵ هزار تومان از فیلم نت قابل تهیه است.

فیلم «وضعیت اورژانسی» به طور اختصاصی از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود و پیش از این در دیگر پلتفرم‌ها و سینماها نمایش داده نشده است. اکران آنلاین فیلم های کوتاه با این پروژه در فیلم‌نت کلید زده شده است و بلیت این بخش برای حمایت از سینمای کوتاه ۲۵ هزار تومان تعریف شده است.

«بی‌مادر»؛ قصه امیرعلی و مرجان، زوجی آرام و میانسال

ماجرای فیلم «بی‌مادر» از آنجایی آغاز می­شود که مرجان با تصمیمی در مورد اجاره رحم مقابل آزمایش­ها و دوراهی‌های اخلاقی ناخواسته­ای قرار می­گیرد. علی اوجی و محمدرضا مصباح تهیه کنندگان این فیلم هستند و قصه­ی آن به کارگردانی سید مرتضی فاطمی به تصویر کشیده شده و تیم بازیگران آن از میترا حجار، پژمان جمشیدی، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی تشکیل شده است. سینمایی «بی‌مادر» سال ۱۴۰۰ در ۸۳ دقیقه تولید شده است و سال ۲۰۲۳ برنده دو جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین المللی فیلم داکا و بهترین کارگردانی در جشنواره بین المللی رینبو لندن شد. ۹۲ درصد از کاربران فیلم نت از تماشای آن رضایت داشتند. بلیت اکران آنلاین این فیلم سینمایی هشتاد هزار تومان است. تماشای فیلم سینمایی «بی‌مادر» مناسب افراد زیر ۷ سال نیست.

«عروسی مردم»؛ قصه­ی دو جوان بی­پول که آرزوی عروسی مجلل دارند

شکیب شجره و نازنین بیاتی کنار هم زوجی متفاوت را تشکیل داده­اند که روایتگر قصه­ی دو جوان بی­کار و بی­پول است که یک شب از سر خوشگذرانی در یک عروسی غریبه شرکت می­کنند.

سینمایی «عروسی مردم» به تهیه کنندگی علی سرتیپی و کارگردانی مجید توکلی در سال ۱۴۰۰ تولید شده است. شما می­توانید در هفتاد و هشت دقیقه تماشاگر فیلم سینمایی باشید که سوژه متفاوتی از دیگر فیلم­های ­کمدی این روزهای سینمای ایران دارد. بلیت اکران آنلاین «عروسی مردم» هشتاد هزار تومان است و ۷۸ درصد از کاربران فیلم نت از تماشای این فیلم سینمایی رضایت داشتند. تماشای این فیلم مناسب افراد بالای پانزده سال است. لازم به ذکر است، برای تماشای فیلم­های اکران آنلاین فیلم نت نیازی به تهیه اشتراک نیست و با تهیه بلیت هر اثر سینمایی می­توانید آن را همزمان از سه دستگاه مختلف تماشا کنید.

معرفی پنج فیلم سینمایی اکران آنلاین در فیلمنت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.