تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 8:47
کد خبر : 96685

مقایسه دو هتل ۵ ستاره در کیش – هتل آرامیس پلاس یا هتل ایران؟

مقایسه دو هتل ۵ ستاره در کیش – هتل آرامیس پلاس یا هتل ایران؟

هتل آرامیس پلاس کیش و هتل ایران هر دو از هتل‌های بسیار زیبا و لوکس جزیره کیش هستند. هر دو این هتل‌ها دارای ویژگی‌ها و خصوصیات خاص بوده که با دانستن و تطابق آنها راحت‌تر می‌توانید یکی از این دو را برای رزرو انتخاب کنید. در ادامه به مقایسه هتل آرامیس پلاس و هتل ایران

هتل آرامیس پلاس کیش و هتل ایران هر دو از هتل‌های بسیار زیبا و لوکس جزیره کیش هستند. هر دو این هتل‌ها دارای ویژگی‌ها و خصوصیات خاص بوده که با دانستن و تطابق آنها راحت‌تر می‌توانید یکی از این دو را برای رزرو انتخاب کنید. در ادامه به مقایسه هتل آرامیس پلاس و هتل ایران می‌پردازیم…

مقایسه هتل آرامیس پلاس و هتل ایران کیش

اگر دوست دارید یک لیست جامع از تفاوت‌های این دو هتل پنج ستاره در دست داشته باشید، همراه ما بمانید:

  • موقعیت مکانی: هتل آرامیس پلاس در نزدیکی فرودگاه کیش و با دسترسی آسان به شهرک بازار و پارک تفریحی قرار دارد. از سوی دیگر، هتل ایران در منطقه مرکزی کیش و در فاصله کوتاهی از کافه‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید واقع شده است. پس هر دو موقعیت مکانی خوبی دارند.
  • امکانات و خدمات: هتل آرامیس پلاس با داشتن استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، انواع رستوران با منوی بین المللی، اتاق‌های لوکس با خدمات عالی، به عنوان یکی از بهترین هتل‌های کیش شناخته می‌شود. از سوی دیگر، هتل ایران با دارا بودن انواع رستوران با منوی جذاب، استخر، سالن بدنسازی، اتاق‌های متنوع و لوکس و خدماتی مانند ترانسفر و تور مجهز به وسایل نقلیه، محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد.
  • قیمت: قیمت هتل آرامیس پلاس با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد، بالاتر از هتل ایران است.
  • نظافت و بهداشت: هر دو هتل دارای استانداردهای بهداشتی بالا و نظافت مناسبی هستند.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل‌های جزیره کیش در ایران است. این هتل با ۳۰۰ اتاق و سوئیت، در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع واقع شده است. اتاق‌های هتل ایران کیش دارای تمامی امکانات رفاهی مدرن از جمله تلویزیون ال سی دی، اینترنت پرسرعت، حمام خصوصی، یخچال و سیستم تهویه هوا هستند. همچنین این هتل دارای امکانات خدماتی متنوعی از جمله رستوران‌های متنوع، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، سالن کنفرانس و… است.

همچنین، هتل ایران دارای سالن‌های کنفرانس و تالار عروسی نیز هست که قابلیت برگزاری انواع همایش، جلسات، مهمانی خانوادگی، عقد و… را دارند.  با توجه به امکانات و خدماتی که هتل ایران کیش ارائه می‌دهد، می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی در جزیره کیش معرفی کرد. هتل ایران دارای رستوران‌های ایرانی و خارجی با منوی بین‌المللی و فضایی آرام و دلنشین است که در آن صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. همچنین، کافی شاپ این هتل با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه، به مهمانان خدمات می‌دهد.

ناگفته نماند این هتل دارای استخر سرپوشیده با طراحی زیبا، سونا و جکوزی بوده که به مهمانان این امکان را می‌دهد تا بعد از یک روز شلوغ و پرفشار، آرامش و راحتی لازم را در محیطی دلنشین بیابند. از طرفی هتل ایران با داشتن باغ‌های زیبا و مناظر خیره‌کننده، امکان تفریح و استراحت به شما می‌دهد.

از طرفی هتل ایران فاصله کوتاهی تا فرودگاه بین المللی کیش داشته و در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری مانند پارک خزر، بازار مرزی، مراکز خرید و پارک دریایی واقع شده است. هتل ایران در موقعیتی بسیار عالی واقع شده و فاصله آن تا جاذبه‌های گردشگری کیش بدین شکل است؛ فاصله هتل ایران تا فرودگاه بین المللی کیش ۱۰ دقیقه با تاکسی، تا پارک خزر حدود ۵ دقیقه با تاکسی، تا بازار مرزی حدود ۱۰ دقیقه با تاکسی، تا مرکز خرید حدود ۵ دقیقه با تاکسی و تا پارک دریایی کیش حدود ۱۵ دقیقه با تاکسی است.

باید بدانید استفاده از تاکسی در جزیره کیش برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری بسیار رایج است؛ ولی شما می‌توانید از خدمات ترانسفر هتل ایران نیز استفاده کنید. در کل، هتل ایران کیش در موقعیتی بسیار مناسب واقع شده؛ از این رو به راحتی می‌توان به جاذبه‌های گردشگری مهم جزیره دسترسی پیدا کرد.

مقایسه دو هتل ۵ ستاره در کیش - هتل آرامیس پلاس یا هتل ایران؟

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش یکی از هتل‌های معروف و بزرگ در جزیره کیش است. این هتل با داشتن موقعیت بسیار عالی، در منطقه مرکزی جزیره قرار گرفته و تنها چند دقیقه تا مراکز خرید، فرودگاه، بازارها و جاذبه‌های گردشگری فاصله دارد. این هتل دارای ۱۷۱ اتاق، ۱۳۵ اتاق ۳ تخته، ۱۸ اتاق دوتخته و ۱۸ سوئیت است.

اتاق‌های هتل آرامیس پلاس با دکوراسیونی مدرن و شیک طراحی شده‌اند و امکانات و خدمات متنوعی را برای مسافران فراهم می‌کنند. از جمله واحدهای اقامتی هتل آرامیس پلاس، اتاق استاندارد است. این اتاق‌ها به مساحت حدود ۲۴ مترمربع بوده و با تمامی امکانات رفاهی از جمله تلویزیون، مینی بار، کولر، صندلی و میز کار، لوازم بهداشتی، وای فای رایگان و… مجهز شده‌اند.

از دیگر اتاق‌های این هتل، اتاق خانوادگی است. این اتاق‌ها به مساحت حدود ۵۶ مترمربع بوده و با یک تخت دو نفره و دو تخت یک‌نفره، تلویزیون، مینی بار، کولر، صندلی و میز کار، لوازم بهداشتی، وای فای رایگان و… مجهز شده‌اند. از دیگر فضاهای هتل آرامیس پلاس، سوئیت‌های آن هستند. این اتاق‌ها به مساحت حدود ۷۲ مترمربع با امکانات و خدمات بیشتری نسبت به دو نوع قبلی همچون اتاق خواب جداگانه، سالن نشیمن، آشپزخانه کامل‌تر، تلویزیون بزرگتر، لوازم بهداشتی با کیفیت بالاتر و… مجهز شده‌اند. تمامی اتاق‌های هتل آرامیس پلاس با داشتن نور طبیعی و دید به فضای سبز هتل، برای اقامتی راحت و لذت بخش مهمانان، طراحی شده‌اند.

از طرفی هتل آرامیس پلاس با ارائه امکانات متنوعی مانند رستوران با منوی بین‌المللی، کافی شاپ، استخر سرپوشیده، صندوق امانات، خدمات اتاق و پذیرایی، به مسافرانش اقامتی راحت و لذت‌بخش در جزیره کیش ارائه می‌دهد. همچنین، این هتل دارای فضایی زیبا و آرام برای استراحت و تفریح مهمانان است. با توجه به ویژگی‌هایی که هتل آرامیس پلاس دارد، می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی در جزیره کیش معرفی کرد.

این اقامتگاه یک هتل پنج ستاره بوده که امکانات و خدمات متنوعی برای مسافران خود فراهم کرده است. برخی از این امکانات و خدمات عبارتند از اتاق‌های لوکس و مجلل با دکوراسیونی مدرن، وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل، سرویس اتاق شبانه روزی، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی، رستوران با منویی چندگانه و غذاهایی از سراسر جهان و امکاناتی مثل سالن تفریحی و محیطی رو باز به شکل باغ، محیط بازی برای کودکان، پارکینگ اختصاصی و گیم نت. همچنین هتل آرامیس پلاس کیش با فاصله کمی از مراکز خرید و جاذبه‌های تفریحی مهم جزیره، قرار گرفته و به مسافران امکان دسترسی آسان به این مکان‌ها را فراهم می‌کند.

هتل آرامیس پلاس در موقعیتی بسیار عالی واقع شده و فاصله آن تا جاذبه‌های گردشگری کیش بدین شکل است؛ فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی کیش حدود ۱۰ دقیقه با تاکسی، تا بازار مرزی حدود ۱۵ دقیقه با تاکسی، تا مرکز خرید و نمایشگاه‌های کیش حدود ۱۰ دقیقه با تاکسی، تا مجموعه شهربازی کیش حدود ۱۵ دقیقه با تاکسی، تا پارک خزر حدود ۱۵ دقیقه با تاکسی، تا پارک دریایی کیش حدود ۲۰ دقیقه با تاکسی، تا پارک جنگلی کیش حدود ۱۵ دقیقه با خودرو، تا بازار بزرگ کیش حدود ۱۰ دقیقه با خودرو، تا مرکز خرید پردیس حدود ۷ دقیقه با خودرو و تا مجموعه تفریحی دولفیناریوم کیش حدود ۱۰ دقیقه با خودرو است.

در کل باید بدانید هتل آرامیس پلاس کیش با موقعیتی مطلوب در قلب شهر و در فاصله نزدیک از برخی از محبوب‌ترین جاذبه‌های کیش قرار دارد. برخی از جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید کیش به راحتی با استفاده از خودرو، تاکسی یا اتوبوس قابل بازدید و دسترسی است. همچنین شما می‌توانید برای اجاره خودرو اقدام نمایید. با اینکار راحت‌تر می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری و مناطق بکر این جزیره دسترسی داشته باشید.

مقایسه دو هتل ۵ ستاره در کیش - هتل آرامیس پلاس یا هتل ایران؟

جمع‌بندی

هتل‌های آرامیس پلاس کیش و هتل ایران هر دو هتل‌های بسیار خوبی هستند و به مسافران خدمات و امکانات بسیاری را ارائه می‌دهند. هتل آرامیس پلاس کیش یک هتل پنج ستاره با اتاق‌های لوکس و مجلل، فضای سبز زیبا، استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی، رستوران با منویی متنوع و خدمات بازی برای کودکان است. این هتل در موقعیت مطلوبی قرار داشته و فاصله نزدیکی تا برخی از محبوب‌ترین جاذبه‌های کیش دارد.

هتل ایران کیش نیز یک هتل پنج ستاره با اتاق‌های لوکس، سوئیت‌های مجلل، رستوران‌های زیبا با منوی جذاب، استخر، سالن بدنسازی و پارک بازی برای کودکان است. این هتل نیز در موقعیتی مطلوب قرار داشته و برای مسافران امکان دسترسی آسان به جاذبه‌های تفریحی و خرید را فراهم می‌کند. به هر حال، تصمیم نهایی در انتخاب هتل بستگی به سلیقه شما دارد و باید با توجه به نیازها و علایق خود متوجه این نکته شوید که کدام یک از این دو هتل مناسب‌ شماست.

همچنین انتخاب هتل مناسب بستگی به بودجه شما دارد. مطابق بودجه خود یک انتخاب درست داشته باشید. در کل، هر دو هتل آرامیس پلاس و هتل ایران، به عنوان دو هتل بسیار زیبا و لوکس در کیش شناخته شده‌اند. برای رزرو انواع هتل‌های کیش می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین سر بزنید. در این وبسایت تضمین کمترین قیمت به شما داده می‌شود و صفر درصد کارمزد کنسلی را می‌توانید با رزرو آنلاین در ایران هتل آنلاین تجربه کنید. علاوه بر این‌ها، با استفاده از این وبسایت قادر خواهید بود به نقشه هتل‌های ایران دسترسی داشته باشید و تصاویر هر یک از آنها را مشاهده و بررسی کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.