تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1398 - 10:15
کد خبر : 5327

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۰ دی ماه اعلام می‌شود

نتایج  آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۰ دی ماه اعلام می‌شود

مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی در ۱۰ دی ماه خبر داد و گفت: ممکن است سازمان سنجش این زمان را تغییر دهداما طیق اعلام قبلی زمان همان ۱۰ دی است.

به گزارش تیتر داغ؛ مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌هایی اجرایی از جمله آموزش و پرورش گفت: این آزمون ۳۰ آبان ماه برگزار شد و جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی قاعدتاً از سوی سازمان سنجش که برگزار کننده این آزمون بوده است و طبق اعلام اولیه این سازمان باید نتایج اولیه ۱۰ دی ماه اعلام شود اما ممکن است این سازمان زمان اعلام نتایج را تغییر دهد.

وی ادامه داد: ما طبق ظرفیتی که از این آزمون داریم، ۱۸ هزار و ۹۳ نفر را می‌توانیم استخدام کنیم که در مرحله اول اعلام نتایج دو برابر این ظرفیت معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه اگر همه چیز طبق اعلام قبلی پیش برود ما یک ماه زمان برای بررسی فرایند صلاحیت‌ها و مستندات افراد نیاز داریم گفت: ما پس از بررسی صلاحیت‌ها نتایج مصاحبه را به سازمان سنجش اعلام می‌کنیم و نتایج نهایی نیز توسط آنها اعلام می‌شود. اگر همه این فرایندها طبق برنامه پیش برود می‌توانیم بهمن ماه دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان را آغاز کنیم تا بتوانیم از مهر سال ۹۹ آنها را وارد چرخه آموزش کنیم.

حسین بر در پاسخ به این پرسش که آیا این ۱۸ هزار و ۹۳ نفر پاسخگوی نیاز کمبود معلمان برای سسال تحصیلی آینده هست یا نه، گفت: ما برای کمبود معلم و جبران آن مدل‌هایی را طراحی کرده ایم که طبق آن پیش می‌رویم. یکی از روش‌هایی که در آن مدل پیش بینی شده بحث جذب معلم از آزمون استخدامی است اما این تنها راه ما نیست.

 

منبع: خبر آنلاین 

 

انتهای پیام /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.