تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 15:39
کد خبر : 106463

نعیم قاسم: طوفان الاقصی ضعف اسرائیل را نمایان کرد

نعیم قاسم: طوفان الاقصی ضعف اسرائیل را نمایان کرد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی نتیجه طبیعی فساد، اشغالگری و جنایات درازمدت صهیونیست‌هاست.

به گزارش تیتر داغ؛ شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به بررسی عملیات طوفان الاقصی و جنایات صهیونیست‌ها پرداخت.

قاسم گفت: عملیات طوفان الاقصی نتیجه طبیعی فساد، اشغالگری و جنایات درازمدت صهیونیست‌هاست. اسرائیل تمامی قتل عام‌ها را با نظارت بین‌المللی انجام داده است. طوفان الاقصی رخ داده تا به این جنایات «نه» بگوید.

وی افزود: طوفان الاقصی عملیاتی موفق، پایه‌ای، تاریخی و روشنگر است که جاویدان خواهد شد و نمادی برای تمامی آزادگان خواهد بود. مبارزان فلسطینی انسانی رفتار می‌کنند. آنها در میدان نبرد شجاع، فداکار و ثابت‌قدم هستند.

قاسم ادامه داد: جنایت و ترس، چهره رژیم اسرائیل است. طوفان الاقصی روشن کرد که اسرائیل ضعیف است. آنها نجنگیدند بلکه برخی کشته شدند و برخی دیگر تسلیم شدند. حمایت آمریکا بر عمر این رژیم افزوده و مرور زمان ثابت خواهد کرد که اسرائیل رو به نابودی است.

وی خطاب به صهیونیست‌ها افزود: شما رو به نابودی هستید و پس از این جنگ خواهید دید که در برابر دیوار بلند حمایت جهانی از فلسطین قرار دارید.

قاسم ادامه داد: مقاومت روز به روز پیشرفت می‌کند. ما در دوره پیروزی قرار داریم، نه دوره شکست. انتظار هر چیزی را داشته باشید. نبرد مقاومت و آزادی برای حزب‌الله اهمیت دارد و تمامی امت نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند و با هر آنچه در اختیار دارند در رویارویی با اسرائیل مشارکت کنند.

وی افزود: ما از نبرد ظوفان الاقصی حمایت می‌کنیم، آن را تأیید می‌کنیم و به قهرمانان فلسطین می‌گوئیم که شما برای تمام آزادگان جهان مثال‌زدنی هستید. ما از مقاومت حمایت می‌کنیم، آماده هستیم، نبرد طوفان الاقصی را لحظه به لحظه دنبال می‌کنیم و هر اقدامی را به موقع انجام خواهیم داد.

منبع: المیادین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.