تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 خرداد 1401 - 17:18
کد خبر : 32444

نمایش "مخاطب" به دلیل محتوای هنجارشکنانه توقیف شد

نمایش "مخاطب" به دلیل محتوای هنجارشکنانه توقیف شد

نمایش "مخاطب" به دلیل محتوای هنجارشکنانه توقیف شد بلیت‌فروشی نمایش «مخاطب» از روی سایت تیوال برداشته و اجرای این نمایش از سوی مرکز هنرهای نمایشی توقیف شد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نمایش «مخاطب» به کارگردانی جابر رمضانی در تماشاخانه ایرانشهر بعد از گذشت ۱۰ شب از اجرا توسط اداره

نمایش "مخاطب" به دلیل محتوای هنجارشکنانه توقیف شد

بلیت‌فروشی نمایش «مخاطب» از روی سایت تیوال برداشته و اجرای این نمایش از سوی مرکز هنرهای نمایشی توقیف شد.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نمایش «مخاطب» به کارگردانی جابر رمضانی در تماشاخانه ایرانشهر بعد از گذشت ۱۰ شب از اجرا توسط اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توقیف شد.

خبرنگار تسنیم در تماسی با محمود سالار معاون هنری وزیر ارشاد، تلاش کرد تا ماجرای توقیف این نمایش و علت آن را از او پیگیری کند که با این پاسخ از سوی محمود سالاری مواجه شد: «اصلا در جریان توقیف این نمایش نیستم.»

کاظم نظری مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی هم تماس‌هایِ مکرر خبرنگار تسنیم را بی‌پاسخ گذاشت تا در نهایت مهدی یوسفی‌کیا مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، توقیف نمایش «مخاطب» را تایید کرد.

مهدی یوسفی‌کیا به خبرنگار تسنیم گفت: جلوی کار به دلیل رعایت نکردن مواردی که شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اعلام کرده، گرفته شده است، تا آن موارد اصلاح شود. نمایش دیگر روی صحنه نمی‌رود تا زمانی که عوامل نمایش با اعضای شورا صحبت کنند و نظر شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش را برای ادامه اجرای نمایش جلب کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این نمایش به طرز عریانی به ترویج خشونت جنسی می‌پردازد و در حالتی بسیار وقیحانه تمایلات دیوانه‌وار جنسی را تصویر می‌کند. این تصویر سازی در بخش‌های مختلف اثر تا آن حد ادامه پیدا کرده و گسترش می‌یابد که مخاطب در پایان نمایش با تصویری عریان و هوسباز و خشن از پدر و برادر مواجه می‌شود.

پیش از این برخی رسانه‌ها از احتمال توقیف این نمایش خبر داده بودند و از ساعتی پیش صفحه بلیت‌فروشیِ این نمایش در سایت تیوال بسته شد.

ماجرای لغو کنسرت در اردکان یزد و بغض خواننده جواناحتمال لغو کنسرت ها در تالار وزارت کشور / کنسرت ماکان، یاسینی و صادقی در هاله‌ی ابهامدلایل لغو کنسرت "پرواز همای" در خرم آباد چه بود؟لغو کنسرت کیهان کلهر در استانبولواکنش رییس عقیدتی سیاسی لشکر ۱۶ زرهی قزوین به لغو کنسرت سیروان خسرویشهرام ناظری در بیمارستان بستری شد / لغو کنسرت‌های اصفهانروایت "سیروان خسروی" از دلیل لغو کنسرتش+عکسپیروز ارجمند: جریانات سیاسی درباره لغو کنسرت‌ها بزرگ نمایی می‌کنند

انتهای پیام/

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.