تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1402 - 13:42
کد خبر : 113340

جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا - قطر

نگاهی به آمار تیم‌ها در مرحله گروهی/ ایران و دو کشور با سه پیروزی

نگاهی به آمار تیم‌ها در مرحله گروهی/ ایران و دو کشور با سه پیروزی

به گزارش تیتر داغ؛

به گزارش تیتر داغ؛ رقابت‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شامگاه پنج‌شنبه ۵ بهمن با برگزاری دیدارهای دور سوم گروه F به پایان رسید و تیم‌های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند.

در پایان مرحله گروهی تیم‌های ملی ایران، قطر و عراق موفق شدند هر ۳ دیدار خود را با پیروزی به اتمام برسانند و با کسب ۹ امتیاز کامل گام به دور حذفی بگذارند. تیم‌های چین، کره جنوبی، عمان، ازبکستان و تایلند با دو تساوی بیشترین آمار را از این حیث به نام خود ثبت کردند.

تیم‌های ژاپن، عراق و کره جنوبی با به ثمر رساندن ۸ گل بهترین خط حمله را داشتند و تیم ایران با ۷ گل زده در رده دوم قرار گرفت. تیم ملی کره جنوبی با میانگین ۷/‌‬ ۷۲ درصد بیشترین ملکیت توپ را در هر بازی داشت و پس از کره، تیم‌های عربستان، ژاپن و ایران قرار گرفتند؛ شاگردان امیر قلعه نویی میانگین ۶۴ درصد مالکیت توپ را در هر بازی داشتند.

تیم‌های قطر و تایلند با ۳ کلین شیت بهترین خط دفاع این مسابقات را تا به اینجای کار داشته اند. آیمن حسین مهاجم تیم ملی عراق با به ثمر رساندن ۵ گل آقای گل این مسابقات است در بخش بهترین پاسورها نام سردار آزمون و سامان قدوس از ایران با ارسال دو پاس گل در بین برترین‌ها دیده می‌شود.

همچنین سامان قدوس با ایجاد ۴ موقعیت گل برای مهاجمان ایران بهترین آمار را از این لحاظ در مقایسه با سایر بازیکنان جام ملت‌ها دارد. خالد عیسی دروازه بان امارات در مجموع ۳ بازی ۱۲ سیو موفق به نام خود به ثبت رساند و بهترین آمار را در بین سایر گلرها داشت. علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران هم ۹ سیو از خود به جای گذاشت.

مسابقات مرحله یک هشتم نهایی از روز یکشنبه ۸ بهمن آغاز می‌شود و تیم ملی ایران شامگاه چهارشنبه ۱۱ بهمن از ساعت ۱۹:۳۰ رو در روی تیم ملی سوریه قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.