تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 6:55
کد خبر : 94045

هشدار زاخارووا به بربوک: از اشتباه جبران‌ناپذیر پرهیز کنید

هشدار زاخارووا به بربوک: از اشتباه جبران‌ناپذیر پرهیز کنید

سخنگوی وزارت خارجه روسیه به وزیر خارجه آلمان درباره پیامدهای ارتکاب اشتباهات جبران‌ناپذیر درباره اوکراین، هشدار داد.

به گزارش تیتر داغ؛ ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به اظهارات آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان که اذعان کرده بود «حرف‌هایش درباره اینکه اروپا با روسیه در جنگ است، اشتباه بوده»، به وی هشدار داد تا از ارتکاب اشتباهات جبران‌ناپذیر خودداری کند.

بربوک دیروز (شنبه) اذعان کرد که ادعای وی در اواخر ژانویه درباره اینکه «اتحادیه اروپا در حال جنگ با روسیه است»، اشتباه بوده و گفته بود که «فقط مرده‌ها اشتباه نمی‌کنند.»

زاخارووا، این اظهارنظر بربوک را کلیدی خواند و افزود: وقتی صادقانه به اشتباه‌تان پی ببرید، این جمله را درک می‌کنید. باید اینطور باشد. با این حال، اگر دوباره ریاکاری کنید، این بار دیگر اشتباهی جبران‌ناپذیر مرتکب شده‌اید.

دیپلمات روس خطاب به بربوک گفت که «اگر واقعاً باور دارید که همه حق اشتباه دارند و این بخشی از طبیعت انسان است، پس از تشدید تنش که به مرگ انسان‌ها با سلاح‌های غربی منجر می‌شود، دست بردارید.»

زاخارووا در ادامه یادآوری کرد که آلمان از رژیم اوکراین که هشت سال است مردم دونباس را می‌کشد، حمایت می‌کند و همچنین خاطرنشان کرد که روسیه برای متوقف کردن خونریزی و کاهش تهدید تشدید تنش و تبدیل شدن به یک جنگ جهانی، عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرده است.

وی افزود: و سپس، جنایتکاران ناتو شروع به ریختن نفت روی آتش و آن را به یک قتل عام گسترد تبدیل کردند.

بربوک ۲۴ فوریه در مجمع پارلمانی شورای اروپا در استراسبورگ، گفت که کشورهای اروپایی «در حال نبرد با روسیه هستند نه با یکدیگر» و از این رو، وی خواستار «اجتناب از اختلاف نظر بین کشورهای غربی درباره ارسال سلاح به کی‌یف شد.»

منبع: تاس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.