تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آذر 1401 - 6:02
کد خبر : 91673

واکنش اتحادیه جهانی کشتی به شکست باروز از سوادکوهی

واکنش اتحادیه جهانی کشتی به شکست باروز از سوادکوهی

به گزارش تیتر داغ؛ اتحادیه جهانی کشتی بامداد امروز با انتشار گزارش ویژه ای از دیدار ایران و آمریکا در فینال رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ به شکست جردن باروز برابر علی سوادکوهی از کشورمان اشاره کرد. در همین راستا صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی با انتشار فیلمی از خوشحالی علی سوادکوهی پس از پیروزی مقابل جردن بارزو آمریکایی

به گزارش تیتر داغ؛ اتحادیه جهانی کشتی بامداد امروز با انتشار گزارش ویژه ای از دیدار ایران و آمریکا در فینال رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ به شکست جردن باروز برابر علی سوادکوهی از کشورمان اشاره کرد.

در همین راستا صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی با انتشار فیلمی از خوشحالی علی سوادکوهی پس از پیروزی مقابل جردن بارزو آمریکایی نوشت: «علی سوادکوهی اولین کشتی‌گیر ایرانی بود که جردن باروز را مغلوب کرد.»

جردن باروز یکی از آزادکاران عنواندار آمریکا طی سال‌های گذشته تاکنون موفق به کسب ۱۴ پیروزی مقابل کشتی گیران مختلف ایران شده بود و تا امروز هیچ کشتی گیر ایرانی نتوانست او را شکست دهد تا اینکه علی سوادکوهی این طلسم را شکست. پیروزی ارزشمند و تاریخی سوادکوهی بر باروز با بازتاب گسترده‌های در رسانه‌ها و اهالی کشتی همراه بود.

فینال رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد بامداد امروز دوشنبه در ایالت آیووا آمریکا بین تیم‌های ایران و آمریکا برگزار شد که طی آن تیم ملی کشورمان با شکست ۶ بر ۴ برابر آمریکا به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.