تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 5:47
کد خبر : 35734

واکنش سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری به دعوت نشدگان به اردو

واکنش سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری به دعوت نشدگان به اردو

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در حاشیه برپایی اردوی آماده سازی ملی پوشان برای حضور در رقابتهای آسیایی و جهانی به بحث عدم دعوت از برخی نفرات به این تمرینات واکنش نشان داد.

به گزارش تیتر داغ؛ اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور در رقابتهای آسیایی و جهانی در حالی در شهرستان بابلسر آغاز شد که سهراب مرادی، کیانوش رستمی، علی هاشمی، علی داودی، رسول معتمدی، میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، رضا دهدار، رضا بیرانوند، رضا باغی، امیر عزیزی، مسعود چترایی، مسعود ممیوند، علیرضا معینی، محسن دادرس، آیت شریفی، محمد زارعی، مجید عسکری و پیمان دهقان، اردونشینان تیم ملی را تشکیل می‌دادند.

البته چهار وزنه بردار به اردوی مذکور دعوت نشده بودند که سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در واکنش به این موضوع گفت: دلیل اصلی عدم دعوت از این نفرات، دسته وزنی آنها بود. ضمن اینکه این نفرات نتوانستند عملکرد قابل قبول و خوبی داشته باشند. در دسته‌های مختلف، مدعیان زیادی حضور دارند که هر کدام با آمادگی بهتری برخوردار بودند به تمرینات دعوت شدند.

علی‌حسینی در خصوص کیانوش رستمی و سهراب مرادی و وضعیت آنها برای حضور در تمرینات و مسابقات پیش رو گفت: هر چند سهراب عمل جراحی داشت و دوران درمان و نقاهت را گذراند از لحاظ روحی و جسمی انگیزه و آمادگی خوبی دارد. مطمئناً باید به او فرصت و اطمینان داد تا بتواند همچون گذشته برای مصافی سخت و سنگین با حریفان آماده شود. کیانوش رستمی هم تمرینات لازم را داشته و قصد دارد دوباره برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز جایگاه هیچکدام از وزنه برداران اردونشین برای حضور در ترکیب تیم ملی قطعی و نهایی نشده گفت: آنچه مسلم است کادر فنی و مجموعه مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا بهترین نفرات به تیم ملی راه یابند و در میادین آتی با بهترین نتایج همراه شوند. البته ما برای مسابقات آسیایی یک تیم جدید به اردو هم دعوت کردیم و بدین ترتیب دو تیم برای مسابقات جهانی و آسیایی در اختیار خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در پایان به شرایط اردوی ملی پوشان در بابلسر اشاره کرد و گفت: امکانات خوبی برای بچه‌ها تدارک دیده شده و در مجموع اردوی مطلوبی را برپا کردیم. البته ما برای حضور در برای مسابقات آسیایی بحرین و جهانی کلمبیا از بین نفرات دعوت شده، فقط سه نفر را انتخاب خواهیم کرد. هر چند که ممکن است در دسته ۷۳ کیلوگرم هم ملی‌پوش داشته باشیم. البته تا چندی پیش قرار نبود مسابقات آسیایی برگزار شود که بعداً تصمیم به برگزاری این مسابقات گرفته شد و بدین ترتیب برپایی این میدان آسیایی قبل از مسابقات جهانی در دستور کار قرار گرفت.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.