تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1400 - 7:01
کد خبر : 23342

واکنش مقامات صهیونیست به حوادث اخیر در غزه

واکنش مقامات صهیونیست به حوادث اخیر در غزه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفته است ارتش این رژیم به اتفاقاتی که آن را حوادث خطرناک در منطقه جنوبی خواند، پاسخ خواهد داد.

به گزارش تیتر داغ؛ بنی گانتس، در گفتگو با شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل گفت: «تل آویو به هیچ وجه نقض حاکمیت یا آسیب وارد شدن به حاکمیت اسرائیل را نخواهد پذیرفت!»

گانتس در اظهاراتی کفت: «بر این باورم که حوادث جنوب خطرناک است. هیچ نوع نقض حاکمیت را نخواهیم پذیرفت؛ خواه از طریق آسیب وارد کردن به زیرساخت ها، نقض حاکمیت اسرائیل یا زخمی شدن نیرو‌های ما باشد. از زمان عملیات «نگهبان دیوارها»، بر اساس دو رویکرد اصلی در قبال غزه عمل می‌کنیم. از یک سو، شرایط پیشین را نمی‌پذیریم و از سوی دیگر، در سطح امنیتی با قاطعیت عمل می‌کنیم و حیات عادی مدنی ادامه دارد. به طوری که اقدامات لازم را برای ورود کمک‌های قطر انجام دادیم.»

در همین حال، آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه کاربری خود در توئیتر ضمن انتشار تصاویری از حملات هوایی این رژیم به نوار غزه نوشت: «جنگنده‌هایی دیشب (شنبه) در واکنش به “آشوب”‌های شدیدی که در شمال نوار غزه صورت گرفت و شامل تیراندازی از داخل غزه بود که به زخمی شدن یک نیروی مرزی منجر شد، چهار مرکز تولید و انبار تسلیحات وابسته به سازمان تروریستی حماس را بمباران کردند.»

رسانه‌های عبری صبح امروز یکشنبه از آخرین تحولات وضعیت متشنج در مرز‌های نوار غزه در پی راهپیمایی‌هایی که روز گذشته در سالروز آتش زدن مسجد مبارکه الاقصی آغاز شد، خبر دادند.

آلموگ بوکر، خبرنگار کانال ۱۰ رژیم صهیونیستی، گفت: «معلوم می‌شود که اسرائیل آماده انجام هر کاری است تا درگیر تشدید حماس در نوار غزه نشود.»

بوکر افزود: حماس این را به خوبی درک می‌کند و بار دیگر دستور کار را تعیین می‌کند.

پلیس وخامت حال یکی از سربازان صهیونیست را تایید کرد

پلیس رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یکی از نیرو‌های خود در رویارویی با فلسطینیان خبر داد و افزود حال وی وخیم است. پلیس این رژیم اعلام کرد پس از تیراندازی فلسطینیان در مرز‌های شرقی با نوار غزه، یکی از نیرو‌های نظامی به شدت زخمی شد.

برخی تصاویر ویدیوئی که فعالان در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند، نشان می‌دهد یکی از تظاهرکنندگان فلسطینی برای تیراندازی با استفاده از کلت به سمت یکی از سربازان صهیونیستی تلاش می‌کند که پشت حصار مرزی مستقر شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.