تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401 - 7:47
کد خبر : 96210

واکنش وزارت ورزش به رای دادن پولادگر در مجمع فدراسیون ژیمناستیک

واکنش وزارت ورزش به رای دادن پولادگر در مجمع فدراسیون ژیمناستیک

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها به بحث رای دادن معاون وزیر ورزش در مجمع ژیمناستیک واکنش نشان داد.

به گزارش تیتر داغ؛ آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش به اظهارات اخیر زهرا اینچه درگاهی گزینه رد صلاحیت شده انتخابات فدراسیون ژیمناستیک و ادعای او مبنی بر عدم رعایت اساسنامه واکنش نشان داد.

فرهادیان گفت: برگزاری مجمع مطابق با قانون بود. در اساسنامه اشاره شده است که با حضور دو سوم اعضا رسمی است. هنگام مجمع لیست اعضای حاضر در مجمع امضا و به افراد داده شد. از روی همان لیست دبیر مجمع اسامی را می‌خواند. وقتی بیست و یکی دو نفر از مجمع خارج شدند به نماینده فدراسیون جهانی گفتیم ۵۰ نفر لیست حضور را امضا کرده‌اند و چه کار کنیم.

وی در خصوص اینکه اینچه درگاهی گفته است این لیست حضور و غیاب نبوده است، تاکید کرد: من باید به ادعای درگاهی توجه کنم یا آنچه بر اساس قانون رخ داده است؟

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها درباره بحث دو سوم یا نصف به علاوه یک اعضا اظهار کرد: در تعریف تعبیر، اشتباه می‌کنند. بعد از برگزاری این همه مجمع می‌دانیم چگونه است. ۵۰ نفر در مجمع بودند یعنی بحث دو سوم رعایت شده بود. برای آغاز رای گیری به نصف به علاوه یک اعضا نیاز داریم که اتفاق افتاده بود.

فرهادیان در خصوص احتمال تعلیق فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: اگر کسانی تلاش دارند ورزش کشور را به سمت تعلیق یا تحریم و بلاتکلیفی ببرند خودشان می‌دانند و خدای خودشان! وزارت ورزش تلاش کرده قبل از بازی‌های آسیایی تکلیف فدراسیون‌ها را مشخص کند.

وی همچنین در واکنش به این بحث که گفته می‌شود محمد پولادگر معاون وزیر در این مجمع رای داده است، گفت: ما ۲۸ نفر در مجمع داشتیم که ۲۶ نفر رای داده‌اند. شما بروید چک کنید پولادگر رای داده یا نه! اساسنامه فدراسیون جهانی را هم نگاه کنید. برای ما فرقی ندارد چه کسی رئیس فدراسیون باشد. تلاشمان این است که ورزش کشور سر و سامان بگیرد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.