تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 شهریور 1399 - 4:53
کد خبر : 12924

وضعیت چهار نماینده ایران در پایان هفته سوم/ طعم شکست برای دو جوان

وضعیت چهار نماینده ایران در پایان هفته سوم/ طعم شکست برای دو جوان

هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی به پایان رسید که یکی از نمایندگان ایران استراحت داشت و دو تیم با مربیان جوان شکست خوردند و سرخپوشان تنها تیم پیروز بودند.

به گزارش تیتر داغ؛ هفته سوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در حالی سپری شد که استقلال یکی از چهار نماینده ایران به دلیل غیبت حریف خود الوحده امارات، به میدان نرفت و به استراحت اجباری پرداخت. در این روز از مسابقات پرسپولیس حریف عربستانی خود را شکست داد و سپاهان و شهرخودرو مقابل حریفان خود تن به شکست دادند.

سپاهان و شهرخودرو در حالی مقابل النصر عربستان و الاهلی امارات تن به شکست دادند، که هدایت این دو تیم به مربیانی جوان سپرده شده بود که اولین سال مربیگری را تجربه می‌کنند. مهدی رحمتی و محرم نوید کیا در اولین تجربه سرمربیگری رسمی خود در آسیا روی نیمکت نشستند و کارشان را با شکست آغاز کردند.

پرسپولیس که شب گذشته موفق شد حریف عربستانی خود را شکست دهد، تنها تیم پیروز هفته سوم بود تا حاصل کار تیم‌های ایرانی در هفته سوم آسیا، مجموعا ۳ امتیاز باشد که آن هم توسط شاگردان گل محمدی و به لطف گل نسبتا دیرهنگام یک مدافع پیش کشیده به نام شجاع خلیل زاده به دست آمد. این گل، تنها گل ایرانی در هفته سوم آسیا بود که زننده آن هم یک مدافع بود تا همه مهاجمان ایرانی دست شان از زدن گل خالی باشد.

تنها کلین شیت ایرانی در هفته سوم به حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس تعلق دارد که در اولین بازی رسمی که با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت توانست در یک دیدار آسیایی دروازه‌اش را بسته نگه دارد. لک در این دیدار در چند نوبت با واکنشهای خود مانع از باز شدن دروازه شد تا در این کلین شیت خودش بیشتر از دیگران سهیم باشد.

پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان هم ناکام ترین بازیکن در بین تیم‌های ایرانی بود که در این شب دو بار دروازه‌اش مقابل بازیکنان تیم النصر عربستان باز شد.

در پایان هفته سوم مسابقات پرسپولیس با ۴ امتیاز پُر امتیاز ترین تیم ایرانی است ، سپاهان با ۳ امتیاز تیم بعدی و استقلال (با یک بازی کمتر از سایرین) و یک امتیاز در رده سوم است. شهرخودرو نیز با ۳ شکست، تنها تیم بدون امتیاز ایرانی در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

سپاهان با ۴ گل زده بهترین خط حمله ایرانی در آسیا را دارد و شهرخودرو هنوز در این مسابقات گلی به ثمر نرسانده است. همین تیم مشهدی با دریافت ۶ گل آسیب پذیر ترین تیم ایرانی در آسیا را دارد و استقلال با دریافت ۳ گل بهترین خط حمله ایرانی در آسیا را دارد.

جدول تیم های ایرانی در پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

 

ردیف تیم بازی برد مساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
۱ پرسپولیس ۳ ۱ ۱ ۱ ۳ ۴ ۱- ۴
۲ سپاهان ۳ ۱ ۰ ۲ ۴ ۵ ۱- ۳
۳ استقلال ۲ ۰ ۱ ۱ ۲ ۳ ۱- ۱
۴ شهرخودرو ۳ ۰ ۰ ۳ ۰ ۶ ۶- ۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.