تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 شهریور 1400 - 7:39
کد خبر : 23490

وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال باید در میدان عمل تحقق پیدا کند/ مقابله با کرونا، مهار گرانی و تامین معیشت مردم اولویت های مهم دولت است

وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال باید در میدان عمل تحقق پیدا کند/ مقابله با کرونا، مهار گرانی و تامین معیشت مردم اولویت های مهم دولت است

سید ابراهیم رئیسی گفت: خواست همه مردم عزیز در این روزها عدالت است.

به گزارش تیتر داغ؛   حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نخستین جلسه هیئت وزیران کابینه سیزدهم با اشاره به مشکلات این روزهای کشور گفت: امیدوارم از امانتی که به ما سپرده شده است، به درستی مراقبت کنیم و در جای مناسب آن را مورد استفاده قرار دهیم.

رئیسی افزود: نیازمند آن هستیم که همکاران در همه زمینه ها ظرفیت های خود را به کار بگیرند و عقب ماندگی ها را جبران کنند؛ مردم باید عدالت را در اجرا حس کنند و ما باید نشان دهیم به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی مصمم هستیم که عدالت را اجرا کنیم؛ عدالت یعنی هر چیزی و هرکسی را در جای خود قرار دهیم. این روزها خواست همه مردم عزیز عدالت است.

رئیس جمهور ادامه داد: بهترین ملاک امروز برای اجرای عدالت، اجرای قانون است و باید قانون مداری یک اصل قرار داده شود و اگر جایی اجحافی وجود دارد، رفع و جبران شود. خدار را شاکریم که امروز مقام معظم رهبری به امور کشور مسلط هستند و در ولایت فقیه بن بست نداریم.

رئیسی ادامه داد: نباید درگیر دیوان سالاری و پیچیدگی های اداری شویم و کارها را طولانی کنیم.

رئیس جمهور در ادامه گفت: مسئله دیگر امروز، مسئله مبارزه با فساد است که وزرا باید تلاش کنند بسترهای فسادزا را خصوصا در وزارتخانه های اقتصادی اصلاح کنند و فساد و رانت خواری را از بین ببرند.

رئیسی با اشاره به وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال تصریح کرد: باید دولت صادق الوعد باشیم و هر حرفی زدیم را  به معرض اجرا در بیاوریم و صداقت ما باید در عمل دیده شود. امیدواریم خداوند مدد کند که با استفاده از تجربیاتی که در دولت‌های پیشین وجود داشت، عبرت بگیریم تا از نارضایتی مردم کاسته شود و این عبرت‌ها منجر به این شود که مشکلات گذشته در آینده تکرار نشود.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: باید از نگاه منفعل خارج شده و بر مسئله کرونا غالب شویم؛ شرایط ویژه است و باید یک کار تحولی و شبانه روزی در حوزه بهداشت و درمان صورت بگیرد. در زمینه ورود واکسن و تولید آن در داخل کار‌های خوبی در حال انجام است و این مسئله به جدیت در حال پیگیری است و وزارت خارجه هم به دنبال رایزنی برای ورود واکسن به کشور خواهد بود. باید ظرف مدت کوتاه مسئله واکسیناسیون را تضمین کنیم. آنچه انجام شده خوب بوده، اما کافی نبوده است. در برابر کرونا نباید منفعل عمل کنیم. پیشگیری‌هایی باید صورت بگیرد که ما بر شرایط غالب بشویم.

رئیس قوه مجریه با اشاره به معاون اول دولت سیزدهم افزود: آقای مخبر برای مسئله ورود واکسن و افزایش تولید واکسن پیگیری کردند. مبالغش هم تامین شده است و باز هم تامین خواهد شد. وزارت خارجه باید با جدیت پیگیر باشد. مسئله معیشت مردم و مهار گرانی و تورم از مسائل مهم دولت است، مردم توقع دارند در این وضعیت ما آرام ننشینیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.