تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 - 9:06
کد خبر : 91877

پارس کوشان بهترین تولید کننده دستگاه های دیاگ ماشین در ایران

پارس کوشان بهترین تولید کننده دستگاه های دیاگ ماشین در ایران

بهترین تولیدکننده دستگاه‌های دیاگ ماشین در ایران یا سایر کشورها بر روی دو مسئله کیفیت قابل قبول و مقرون‌به‌صرفه نگاه داشتن قیمت‌های مصرف‌کننده متمرکز هستند. این تولیدکنندگان با آگاهی از نیازهای کاربران مختلف دستگاه‌هایی به بازار ارائه می‌دهند که تمامی مشخصات و قابلیت‌های کاربردی را داشته باشد و برای طیف وسیعی از نیازها در زمینه

بهترین تولیدکننده دستگاه‌های دیاگ ماشین در ایران یا سایر کشورها بر روی دو مسئله کیفیت قابل قبول و مقرون‌به‌صرفه نگاه داشتن قیمت‌های مصرف‌کننده متمرکز هستند. این تولیدکنندگان با آگاهی از نیازهای کاربران مختلف دستگاه‌هایی به بازار ارائه می‌دهند که تمامی مشخصات و قابلیت‌های کاربردی را داشته باشد و برای طیف وسیعی از نیازها در زمینه عیب‌یابی ماشین‌های سبک و سنگین و موتورسیکلت به‌طور هم‌زمان مناسب باشد.

یکی از بهترین تولیدکنندگان ایرانی در این زمینه، مجموعه پارس کوشان است که با طراحی، تولید و در اختیار گذاشتن سخت افزار دیاگ ماشین و پشتیبانی همه‌جانبه از محصولات از نظر فنی و نرم افزاری، بیشترین بازده و کارآمدی را در زمینه دیاگ ماشین و تمامی پیش‌نیازها و نیازها برای انجام گیری فرآیندهای خطایابی هوشمند، هدف قرار داده است. در ادامه، این آشنایی دقیق کاربران دیاگ ماشین با نیازها است که با استفاده از آن توانایی‌های محصولات تولیدکنندگان مختلف را مورد سنجش قرار داده و در نهایت بهترین گزینه‌ها را انتخاب کند.

بهترین دستگاه دیاگ ماشین در ایران چه نیازهایی را برطرف می‌کند؟

در دهه‌های اخیر انواع دستگاه دیاگ ماشین به‌طور موازی در کنار مجهز شدن خودروها به قسمت یونیت کامپیوتری یا ECU که قابلیت خطایابی و هدفمند کردن تعمیرات خودرو را ارائه می‌دهد، بسط و گسترش پیداکرده‌اند. این تجهیزات هوشمند از طریق نرم افزارها و قطعات و اتصالات مختص به هر خودرو (شامل ماشین‌های سبک و سنگین و انواع موتورسیکلت) به قسمت ECU در نظر گرفته شده برای هر خودرو متصل شده و با تطبیق دادن کدهای ارسالی از خودرو با پارامترها و مقادیر استاندارد، خطاهای رخ داده در قسمت‌ها و سیستم‌های مختلف را شناسایی می‌کنند.

در این زمینه انواع مختلفی از دستگاه‌ها وجود دارد که در دسته‌های مختلفی همچون دستگاه‌های دیاگ ثابت یا کامپیوتری، دستگاه‌های دیاگ پرتابل و دستگاه‌های دیاگ بلوتوثی می‌گنجند. هر کدام از این انواع مناسب کاربری‌های مختلفی هستند و با توجه به همین عامل مناسب یا غیر مناسب تشخیص داده می‌شوند. بهترین دستگاه برای مصارف عمومی و تعمیرگاهی عیب‌یابی هوشمند از طریق دیاگ، معمولاً دستگاه‌های پرتابل دیاگ ماشین معرفی می‌شود و دلیل این انتخاب قابلیت‌های متنوع و مزایای عمده آن مانند سبک و قابل حمل بودن، قیمت مناسب، چند منظوره بودن و همچنین کیفیت بالای ساخت است.

این دسته از دستگاه‌های دیاگ ماشین که در ایران توسط شرکت پارس کوشان تولید می‌شود، به‌طور هم‌زمان از نرم افزارهای دیاگ ماشین‌های ایرانی و ماشین‌های وارداتی پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این به‌عنوان دستگاه دیاگ موتورسیکلت با قابلیت عیب‌یابی محصولات در این رده از برندهای مختلف نیز کارایی دارد. این مسئله نشان می‌دهد که این دستگاه طیف وسیعی از نیازهای تعمیرگاهی را برطرف می‌کند و مانند یک ابزار چندمنظوره بهترین بازدهی را به کاربرانش ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های دستگاه دیاگ ایرانی پارس کوشان

ارائه دقت بالا در کلیه فرآیندهای عیب‌یابی

دقت دیاگ ماشین مهم‌ترین ویژگی این دسته از تجهیزات است و یک دستگاه باقابلیت در این زمینه باید بتواند کلیه فرآیندهای مرتبط خطایابی هوشمند را با دقت بالایی انجام دهد. در دستگاه‌های دیاگ ماشین اغلب از مقادیر استاندارد به‌عنوان معیار دقت استفاده می‌شود و ناسازگاری کدهای استخراج شده از ECU خودرو به معنای وجود داشتن یک مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری است. پارامترهای استاندارد در سخت افزار دیاگ ماشین پارس کوشان هم معیار اصلی سنجش خطاها است. این دستگاه همچنین از قابلیت رسم نمودار برخوردار است که سنجش مقادیر را از طریق نشان دادن کدها در یک نمودار که معیار اصلی آن پارامترهای استاندارد است، دقیق‌تر و آسان‌تر می‌کند.

ارائه سرعت بالا و کاهش زمان فرآیندها

سرعت فرآیندها ویژگی‌ای است که در دستگاه‌ها معمولاً به ساختار سخت افزاری و نرم افزاری ارتباط پیدا می‌کند. در روند تعمیرات یا کنترل کیفیت خودروهای مختلف، سرعت کد خوانی و شناسایی خطاها بخشی از کیفیت فرآیند به شمار می‌آید و قسمت اعظم وظیفه این امر بر عهده سخت افزار دیاگ است. محصولات بهترین تولیدکنندگان دستگاه‌های دیاگ از قطعات سخت‌افزاری با کیفیت و توان بالا استفاده می‌کنند تا کیفیت این عامل را ارتقا دهند. در محصولات ایرانی هم به این عامل توجه زیادی شده است و در اختیار داشتن بخش بزرگی از بازار دیاگ ماشین با وجود رقبای خارجی هم به دلیل عملکرد خوب تولیدکننده‌ها در این زمینه است.

کیفیت ساخت و طراحی مناسب

دستگاه دیاگ ماشین به‌عنوان یک ابزار تعمیرگاهی در معرض ضربه و فرسایش زیادی قرار دارد و به همین دلیل کیفیت ساخت بدنه آن مورد اهمیت است. برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از زمین خوردن و ضربه، معمولاً از محافظ‌های پلیمری و ضربه پذیر استفاده می‌شود و دستگاه‌ها با این محافظ، حتماً در اولویت انتخاب قرار دارند.

در مورد کیفیت طراحی هم باید گفت که دستگاه‌های پرتابلی که به‌صورت دستی طراحی شده‌اند، از با قابلیت‌ترین و استانداردترین تجهیزات در این زمینه محسوب می‌شوند، چون این دستگاه‌ها با ساختار خلاصه شده و کاربردی بیشترین سازگاری را با نیازهای کاربری این محصول ارائه می‌دهند. صفحه نمایشگری که اندازه آن برای نمایش فرآیند کافی باشد، و یک دسته که کلیدهای کنترل بر روی تعبیه شده، اصلی‌ترین قسمت‌های ساختاری این تجهیزات است. سخت افزار دیاگ پارس کوشان دقیقاً با این کیفیت‌ها و استانداردهای ساختاری طراحی و تولید شده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش دیاگ ماشین

ویژگی‌های فنی و ساختاری و عملکردی بهترین دستگاه‌های دیاگ ماشین در ایران، با گارانتی و خدمات پس از فروش آن تکمیل می‌شود. دستگاه دیاگ ماشین پارس کوشان دارای گارانتی مادام‌العمر نرم‌افزار است و آموزش و مشاوره رایگان را هم به‌عنوان دیگر خدمات پس از فروش کاربردی این محصول، به خریداران عرضه می‌شود.

پارس کوشان بهترین تولید کننده دستگاه های دیاگ ماشین در ایران

آشنایی با گروه صنعتی پارس کوشان؛ بهترین تولیدکننده دستگاه‌های دیاگ ماشین در ایران

شرکت پارس کوشان از سال ۱۳۸۸ فعالیت تخصصی خود را در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آموزشی و تعمیرگاهی خودرو آغاز کرده است. دیاگ ماشین یکی از اصلی‌ترین حوزه‌های فعالیت این مجموعه صنعتی است. مدل‌ها و سری‌های مختلف دستگاه دیاگ ماشین تولید شده توسط این شرکت، از نوع دستگاه‌های پرتابل دستی است که به‌صورت مولتی‌برد عمل کرده و به‌طور هم‌زمان برای خودروهای ایرانی، خودروهای خارجی و همچنین انواع موتورسیکلت کاربردی است.

از دیگر محصولات این مجموعه می‌توان به دستگاه انژکتور شور موتور ماشین، دستگاه اتوماتیک تعویض روغن، التراسونیک کلینر و… اشاره کرد. عمده این محصولات نشان‌دهنده تمرکز و برنامه‌ریزی دقیق این مجموعه بر روی طراحی و ساخت ابزارهای مورد استفاده در فرایندهای تعمیرگاهی است و به مصرف‌کنندگان و کاربران این تجهیزات معیار قابل اتکایی در مورد قابل اطمینان بودن محصولات نام برده، نشان می‌دهد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.