تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فروردین 1401 - 9:30
کد خبر : 29599

پارلمان‌ها به منابع زیرساخت‌های بهداشت و سلامت توجه کنند

پارلمان‌ها به منابع زیرساخت‌های بهداشت و سلامت توجه کنند

عضو هیئت اعزامی به اجلاس بین‌المجالس جهانی گفت: با توجه به کمبود منابع، پارلمان‌ها باید توجه بیشتری به منابع لازم برای تقویت زیرساخت‌های بهداشت و سلامت در کشورهای مختلف مبذول کنند.

به گزارش تیتر داغ؛ علی رضایی نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت اعزامی به صد و چهل و چهارمین اجلاس بین‌المجالس جهانی در اندونزی، در کمیته دموکراسی و حقوق بشر این اتحادیه با اشاره به شیوع بیماری همه‌گیر کرونا در جهان طی دو سال گذشته گفت: پارلمان‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم مردم‌سالاری حائز نقش اساسی در حمایت از حقوق و آزادی‌های فردی جوامع به ویژه در ارتباط با محدودیت‌های ناشی از اعمال مقررات بهداشتی دوران کرونا هستند.

وی تصریح کرد: شیوع ویروس کووید ١٩ مشکلات و تبعات دشواری فراروی کشورهای در حال توسعه قرار داده است که با توجه به کمبود منابع و فشارهای ناشی از آن از سوی دولت‌ها بر مردم جوامع مختلف جهان، پارلمان‌ها باید توجه بیشتری به منابع لازم برای تقویت زیرساخت‌های بهداشت و سلامت در کشورهای مختلف مبذول کنند.

عضو هیئت اعزامی به اجلاس بین‌المجالس جهانی، اتخاذ رویکردهای حمایتگرانه‌تری برای کشورهای در حال توسعه از سوی اتحادیه بین المجالس در موضوع سلامت و بهداشت جوامع جهانی را خواستار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.