تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 - 4:43
کد خبر : 16887

پدر مهربان برای نجات کودک خود شیر گیاهی تولید کرد

پدر مهربان برای نجات کودک خود شیر گیاهی تولید کرد

مردی در استرالیا که کودک او نمی‌توانست محصولات لبنی حیوانی مصرف کند، از گیاهان شیر تولید کرد.

به گزارش تیتر داغ؛  یک مرد استرالیایی پس از آنکه موفق به یافتن شیر گیاهی برای کودک شیرخوار خود نشد، از گیاهان شیر تولید کرد و آن را به عنوان جایگزین غذا‌های حیوانی قرار داد.

«سیسلای بردی» مرد ۳۴ ساله استرالیایی که پیشتر ورزشکار بوده است، فرمول غذایی ارگانیک- گیاهخوار و فاقد محصولات حیوانی را ایجاد کرد که اولین شیرخشک معتبر در جهان است.

او گفت که قادر به یافتن هیچ نوع فرمولاسیون ویژه شیر گیاهی برای نوزادان وجود نداشت و او این کار را برای پسر ۱۱ ماهه خود انجام داد.

این پدر مهربان افزود: ما فکر می‌کردیم که یافتن شیر گیاهی گزینه ساده‌ای است، اما این طور نبود. ما همه جا را جستجو کردیم حتی در اینترنت، اما نتیجه‌ای نداشت. پس از یک تحقیق دقیق تصمیم گرفتم یک فرمول ارگانیک و گیاهی تولید کنم.

او موفق به تولید شیر خشک گیاهی ساخته شده از نشاسته برنج ارگانیک، پروتئین برنج و روغن نارگیل شده است و تولید آن در مقیاس بزرگتر و فروش آن به والدینی که می‌خواهند فرزندان خود را از شیر گیاهی تغذیه کنند، آغاز کرد.

سیلاسی از مقامات بهداشتی استرالیا برای تولید شیر مطابق با استاندارد‌های غذایی در استرالیا و نیوزیلند تأییدیه دریافت کرد واز والدین خواست تا نوزادان خود را با شیر گیاهی، که حاوی تمام ارزش‌های غذایی مورد نیاز کودک است، تغذیه کنند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.