تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 22:34
کد خبر : 6350

پرسپولیس پایان همکاری با گابریل کالدرون را اعلام کرد.

پرسپولیس پایان همکاری با گابریل کالدرون را اعلام کرد.

به گزارش تیترداغ؛ باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه ای پایان همکاری با گابریل کالدرون را اعلام کرد.

به گزارش تیترداغ؛ باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه ای پایان همکاری با گابریل کالدرون را اعلام کرد.

انصاری‌فرد:
با منتفی شدن بازگشت آقای کالدرون تلاش مان این است که تا فردا یا دوشنبه سرمربی جدید را معرفی کنیم و حداقل ۲ بازیکن جدید هم جذب خواهیم کرد. -در نامه‌ای که دیشب هیئت مدیره و مدیرعامل همراه با در‌نظر گرفتن شرایط مالی عالی برای آقای کالدرون ارسال کردند، از وی خواسته شد پاسخ خود را تا پایان دهم ژانویه به باشگاه اعلام نماید که چنین اتفاقی رخ نداد. به همین دلیل بازگشت آقای کالدرون منتفی شده است.‌ ما می‌خواستیم این موضوع را همزمان با معرفی سرمربی جدید اعلام کنیم‌ اما برای توافق با گزینه‌های سرمربیگری نیاز به‌کمی زمان بیشتری است.

_تا آنجایی که مقدور باشد مذاکراتی که طی این مدت بین طرفین(هیات مدیره و مدیرعامل با کالدرون ) صورت گرفته را برای اطلاع هواداران تشریح می‌کنیم.
_ایشان بعد از ده روز و تحقق برخی خواسته‌هایشان از جمله پرداخت باقیمانده قسط اول و جلب رضایت بازیکنان از نظر مالی نسبت به بازگشت اقدامی نکردند. با این وجود چهارشنبه شب بعد از جلسه بنده و هیات‌مدیره با مدیر برنامه های کالدرون نامه ای برای شان ارسال شد که حاوی نکات‌مهمی از جمله در نظر گرفتن‌شرایط مالی ویژه برای ایشان بود اما با این وجود پنج‌ شنبه ایشان‌ خواسته هایی مالی و غیر مالی مطرح کردند که برخی شان بسیار عجیب بود و غیرقابل باور و بسیار فراتر از اخبار منتشره. با این وجود باشگاه‌مجددا باز هم پیشنهادات مالی ویژه ای به ایشان داد اما امروز خبری از پاسخ وی نشد. – مذاکراتی با دو سه گزینه‌ خوب داشته‌ایم و امیدواریم تا یکشنبه شب یا روز دوشنبه همه چیز مشخص شود. درباره جذب بازیکن هم باید بگویم که با برخی بازیکنان مذاکرات‌و توافقات خوبی داشته‌ایم. – هواداران نگران نباشند و در عین حال بدانند که با انبوهی از مشکلات مواجه هستیم اما تمام تلاش‌ خود را می‌کنیم تا در این دو روز آینده بتوانیم برای تقویت تیم بهترین اتفاقات رقم بخورد. روز یکشنبه در این رابطه ضمن شفاف سازی بیشتر با هواداران صحبت خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.