تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مهر 1401 - 12:23
کد خبر : 88259

پرفروش‌ترین پکیج‌های ایرانی

پرفروش‌ترین پکیج‌های ایرانی

برندهای زیاد ایرانی در زمینه تولید پکیج فعالیت می‌کنند. هر کدام از این برندها تنوع بالایی از محصولات را با ویژگی‌های مختلف به بازار عرضه می‌کنند. از این رو افرادی که قصد خریدن پکیج دارند همواره با این سوال روبرو هستند که کدام برند ایرانی بهتر است و کدام یک را انتخاب کنیم. انتخاب پکیج

برندهای زیاد ایرانی در زمینه تولید پکیج فعالیت می‌کنند. هر کدام از این برندها تنوع بالایی از محصولات را با ویژگی‌های مختلف به بازار عرضه می‌کنند. از این رو افرادی که قصد خریدن پکیج دارند همواره با این سوال روبرو هستند که کدام برند ایرانی بهتر است و کدام یک را انتخاب کنیم. انتخاب پکیج با توجه به معیارهای مختلفی صورت می‌گیرد و نمی‌توان برای تمام محیط‌ها یک مدل پکیج را در نظر گرفت. اما برخی از آن‌ها نسبت به نمونه‌های دیگر کیفیت و کارایی بهتری داشته و معمولا توسط افراد انتخاب می‌شوند. در ادامه قصد داریم ۳ مورد از پرفروش‌ترین پکیج و آبگرمکن موجود در بازار را به شما معرفی کنیم  و بگوییم پرفروش ترین پکیج‌های ایرانی کدام است.

ایران رادیاتور

ایران رادیاتور از بهترین، معتبرترین و پرفروش‌ترین پکیج‌های ایرانی است که محصولات بسیار متنوعی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. محصولات این برند کاملا به روز با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستند. به همین دلیل این محصولات به خارج از کشور نیز صادر می‌شوند. یکی از نکاتی که درباره برندهای معتبر وجود دارد، داشتن نمایندگی‌های معتبر و قطعات موجود در بازار باشد تا در هنگام تعمیر، سرویس و تعویض قطعات به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. در ادامه برخی از مدل‌های پرفروش ایران رادیاتر معرفی شده‌اند.

پکیج مدل L36FF

این محصول از پرفروش‌ترین پکیج‌های ایرانی است که دارای برد الکترونیکی است که عیب یابی را بسیار راحت می‌کند. همچنین بسیار کم صدا بوده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است. این محصول به تنهایی آب گرم موردنیاز برای مصارف مختلف را تأمین می‌کند و می‌تواند بهترین جایگزین برای موتورخانه و آبگرمکن باشد. در این پکیج از فناوری‌های جدید استفاده می‌شود در نتیجه محبوبیت زیادی دارد.

پکیج دیواری ایران رادیاتور مدلM28FF

یکی دیگر از نمونه‌های بسیار باکیفیت و پرفروش از برند ایران رادیاتور مدل M28FF است. از این مدل می‌توان تا متراژ‌های ۱۶۰ متر استفاده کرد. همچنین دارای برد الکترونیک است که برای عیب یابی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل به راحتی درون کابینت‌های آشپزخانه و بالکن قابل نصب است و آب گرم مصرفی شما را تأمین می‌کند.

پکیج ایران رادیاتور مدل K24FF

پکیج پرفروش بعدی از برند ایران رادیاتور، مدل K24FF است که برای متراژهای تا ۱۲۰ متر مناسب است. این محصول دارای ۲۹ کیلوگرم وزن و راندمان حرارتی ۹۳ درصد است. این مدل نیز دارای برد الکترونیکی بوده که برای عیب یابی دستگاه مناسب است.

پکیچ بوتان

بوتان از بهترین و شناخته شده‌ترین برندهای ایرانی تولید کننده وسایل گرمایشی است. این برند نیز تنوع بالایی از پکیج‌ها را با قابلیت‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کند. محصولات بوتان نیز در کنار ایران رادیاتور از پرفروش‌ترین محصولات تولید شده ایرانی هستند و معمولا انتخاب اول افراد از میان این دو برند است. در ادامه برخی از مدل‌های بسیار پرفروش بوتان معرفی شده‌اند.

پرفروش‌ترین پکیج‌های ایرانی

پارما ۲۲

یکی از پرفروش‌ترین پکیج‌های ایرانی از برند بوتان مدل پارما است. پکیج بوتان مدل پارما ۲۲ دارای فن بوده و امکانات بسیار عالی به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر آن نسبت به کارایی و کیفیت، قیمت بسیار مناسبی دارد. این محصول در واقع در دسته محصولات قیمت مناسب قرار می‌گیرد و هدف از بوتان برای ساخت آن فراهم کردن شرایط برای خرید تمام افراد بود. چهار قطعه اصلی این دستگاه شامل فن، برد، شیر گاز و پمپ آن ایتالیایی و با کیفیت بالا هستند.

مدل BITA 24

محصولات بیتا نیز زیرمجموعه برند بوتان به حساب می‌آیند و با کیفیت و قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه می‌شوند. از آنجایی که این محصول در دسته محصول قیمت مناسب قرار می‌گیرد، فروش بسیار بالایی دارد. البته در کنار آن کیفیت مناسبی نیز ارائه می‌دهد. در دسته پکیج‌های دو مبدل قرار گرفته و از قطعات معتبر، بر اساس استاندارهای جهانی ساخته شده است.

مدل Parma 24RSi Digital

از این پکیج می‌توانید تا متراژهای ۲۱۰ متر مربع استفاده کنید. در شرایط آب و هوایی مختلف و ساختمان‌هایی با شرایط و موقعیت مختلف قابل استفاده است. این پکیج دارای نمایشگر دیجیتال است که اطلاعات مختلفی درباره شرایط و وضعیت کارکرد پکیج، دمای آب مصرفی، کدهای عیب یابی و … را نمایش می‌دهد. در این مدل از دودکش دو جداره  و بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات اولیه استفاده شده است.

برند لورچ

یکی دیگر از برندها بسیار شناخته شده و معتبر در زمینه تولید پکیج دیواری، برند لورچ است. این برند انواع مختلفی از لوازم خانگی مخصوصا وسایل گرمایشی مانند پکیج و آبگرمکن تولید می‌کند. لورچ محبوبیت بالایی در میان ایرانی‌ها داشته و محصولات بسیار پر فروشی به بازار عرضه می‌کند.

پرفروش‌ترین پکیج‌های ایرانی

مدل آدنا ۳۲ هزار

محصول پرفروش دیگری که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم، پکیج دیواری لورچ مدل آدنا است. این محصول بسیار پرفروش بوده و دارای قابلیت‌های بسیار عالی و کاربردی است. همچنین دارای سیستم ضد یخ زدگی و سیستم عیب یابی اتوماتیک است. علاوه بر آن دارای سیستم کنترل میکروپروسسوری و سیستم ضد گریپاژ است که به صورت دستی نیز قابلیت تنظیم دارد.

در میان برندهایی که در ایران در زمینه تولید پکیج دیواری فعالیت می‌کنند،بوتان و ایران رادیاتور پرفروش‌ترین محصولات را تولید می‌کنند. این دو دارای سابقه طولانی در زمینه تولید محصول با کیفیت و قیمت مناسب هستند. علاوه بر آن این محصولات بسیار باکیفیت بوده و با تنوع بالایی از ویژگی‌ها تولید می‌شوند. به همین دلیل شما می‌توانید با توجه به نیاز و میزان بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. در این مقاله تعدادی از پرفروش‌ترین پکیج‌های ایرانی در برندهای مختلف معرفی شدند ولی در نهایت انتخاب با شماست.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.