تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402 - 17:17
کد خبر : 113857

پر طرفدارترین بادام ایرانی

پر طرفدارترین بادام ایرانی

بادام مامایی یکی از پر طرفدارترین انواع بادام ایرانی است و مثل دیگر بادام های درختی خواص بسیار زیادی برای سلامتی بدن دارد. مواد مغذی موجود در این نوع بادام باعث می شود تا با خوردن آن بتوانید از بروز بسیاری از مشکلات و بیماری ها جلوگیری کنید. بادام مامایی بادامی است با پوستی نازک

بادام مامایی یکی از پر طرفدارترین انواع بادام ایرانی است و مثل دیگر بادام های درختی خواص بسیار زیادی برای سلامتی بدن دارد. مواد مغذی موجود در این نوع بادام باعث می شود تا با خوردن آن بتوانید از بروز بسیاری از مشکلات و بیماری ها جلوگیری کنید.
بادام مامایی بادامی است با پوستی نازک تر از بقیه بادام ها که در دسته بادام های شیرین قرار دارد. روی آن شیارهای زیادی مشاهده می کنید و طعمی بسیار دلپذیر و شیرین دارد. از خصوصیت های :دیگر این نوع بادام می توان به موارد زیر اشاره کرد
داشتن مغز دوقلو
یکی از ویژگی هایی که در این بادام شیرین وجود دارد دوقلو بودن مغز آن است. جفت بودن مغز داخل پوسته این نوع بادام در اغلب دانه های آن وجود دارد. البته انواع تک مغز این نوع بادام ها وزن بالاتری دارند. بدیهی است وزن بالاتر آن ها در قیمت شان تأثیر می گذارد و گران تر به فروش می رسند.

داشتن بهترین رنگ
این نوع بادام در بین انواع بادام ها بهترین رنگ، یعنی رنگ طلایی یا قهوه ای روشن را دارد. لازم به ذکر است که عموماً برای تهیه آرد بادام، مثل سایر بادام ها، پوسته رویی آن را از بادام جدا می کنند.
حتما خرید بادام مامایی را از فروشگاه هایی معتبر نظیر سایت مای بادام به آدرس maibadam.ir انجام دهید . این فروشگاه بهترین نوع بادام را در اسرع وقت به دست تان می رساند . علاوه بر این ، بسته بندی استاندارد برای همه ی محصولات به صورتی است که کیفیت آن ها به طور کامل تا مدت ها حفظ شود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.