تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 - 21:24
کد خبر : 31149

چاپ طرح تبلیغاتی روی لیوان

چاپ طرح تبلیغاتی روی لیوان

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله عکس روی لیوان با طرح دلخواه،چاپ لیوان عکسچاپ و چاپ لیوان جادویی آشنا کنیم. سفارش چاپ  عکس روی لیوان لیوان چاپی

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله عکس روی لیوان با طرح دلخواه،چاپ لیوان عکسچاپ و چاپ لیوان جادویی آشنا کنیم.

سفارش چاپ  عکس روی لیوان

چاپ طرح تبلیغاتی روی لیوان

لیوان چاپی یکی از کالاهای لوکس و هنری است که امروزه  اغلب  برای کادو مورد استفاده قرار می گیرد. این لیوان در جنس های مختلفی تولید و عرضه می شود و هرکدام از این جنس ها دارای ویژگی خاص خود می باشد که در ادامه با آن لیوان چینی و لیوان فلزی آشنا می شوید.

لیوان چینی

جنس چینی از مرغوب ترین جنس ها بشمار می رود و امروز علاوه بر لیوان در تولید سایر ظروف کاربرد دارد. لیوان چینی یکی از گزینه هایی است که امروزه طرح دلخواه بر روی بدنه آن چاپ می شود . از دیگر جنس ها می توان به لیوان فلزی اشاره کرد و جنس این لیوان ها بیشتر از استیل است و از ویژگی های آن می توان به دوام بالا و سبکی اشاره کرد.این مدل لیوان تنوع طرح بالایی دارد و شما می توانید از میان آن طرح دلخواه خود را انتخاب کنید.

چاپ طرح تبلیغاتی روی لیوان


چاپ روی لیوان با انتخاب شما

به دو صورت می توانید لیوان چاپی خود را انتخاب کنید. مورد اول انتخاب از میان طرح های آماده است که معمولا برای مناسبت های مختلف  آن را انتخاب می کنند.  مورد بعدی انتخاب لیوان با طرح دلخواه است که طرح روی آن مطابق با سلیقه مشتری درج می شود. به سبب اینکه در  لیوان با چاپ دلخواه از سلیقه و ذوق هنری استفاده می شود معمولا از زیبایی بیشتری برخوردار است.

 

لیوان جادویی یا لیوان حرارتی

یکی از جذاب ترین گزینه ها چاپ لیوان جادویی است که بنا به زیبایی و کارایی بسیار خوب از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. لیوان حرارتی کارایی مناسبی دارد و علاوه بر این کارایی به  واسطه چاپ سابلیمیشن از زیبایی چشم نوازی برخوردار است. چاپ سابلیمیشن و جنس خوب لیوان حرارتی دوام بسیار قابل توجه ای دارد و بعد ها به یک کادو یادگاری که تداعی کننده خاطرات است مبدل می شود.

 

چاپ لیوان عکس چاپ با طرح تبلیغاتی

چاپ طرح تبلیغاتی روی لیوان

اگر به دنبال یک روش جدید با بازده بسیار خوب برای کسب و کار خود هستید چاپ لیوان عکسچاپ  با طرح تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها می باشد. چاپ طرح تبلیغاتی با استفاده از چاپ سابلیمیشن یا چاپ حرارتی انجام می شود و در نهایت طرح مورد نظر افراد با کیفیت و ظرافت  فوق العاده ای  بر روی این محصول درج می شود. نکته قابل توجه اینکه به سبب ویژگی های بسیار خوب این مورد، چاپ عکس ماگ یا درج عکس روی دیگر محصولات با استفاده از این چاپ انجام میگیرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.