تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 9:26
کد خبر : 97318

چرا باید از اتوماسیون صنعتی زیمنس استفاده کنیم؟

چرا باید از اتوماسیون صنعتی زیمنس استفاده کنیم؟

احتمالا اولین روزهایی که شروع به یادگیری اتوماسیون صنعتی کردید، سولات و چالش‌های زیادی ذهنتان را درگیر خواهد کرد. از کدام برند استفاده کنم؟ چطور با کارفرما قرارداد ببندم؟ کدام برند بهترین بازدهی را برای پروژه من خواهد داشت. زیمنس یک انتخاب بسیار ایده‌آل برای پروژه‌های مهم و حساس است. در اروپا نقاط قوت زیادی

احتمالا اولین روزهایی که شروع به یادگیری اتوماسیون صنعتی کردید، سولات و چالش‌های زیادی ذهنتان را درگیر خواهد کرد. از کدام برند استفاده کنم؟ چطور با کارفرما قرارداد ببندم؟ کدام برند بهترین بازدهی را برای پروژه من خواهد داشت. زیمنس یک انتخاب بسیار ایده‌آل برای پروژه‌های مهم و حساس است.

در اروپا نقاط قوت زیادی برای پیشرفت اتوماسیون‌کاران وجود دارد. اروپا از کلیدی‌ترین نقاط جهان در حوزه صنعت است و چند کشور مثل آلمان، انگلیس، سوئد، فرانسه و… جزو پیشرفته‌ترین کشورهای صنعتی جهان به حساب می‌آیند.

آلمان یکی از بهترین کشورهایی است که هر مهندسی می‌تواند کارش را آنجا شروع و پیشرفت کند. اگر اتوماسیون صنعتی یاد می‌گیرید، قطعا آلمان یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود.

یکی از بهترین برندهای آلمانی، زیمنس نام دارد که در حوزه اتوماسیون صنعتی خوش درخشیده و قطعات با کیفیت آن سخت‌ترین فرآیندهای کارهای صنعتی را هم مدیریت می‌کند. البته قیمت بالای محصولات زیمنس و وجود تحریم‌های چندجانبه علیه کشور ابران واردات این مصحولات با کیفیت را سخت‌تر از قبل کرده است.

هر چند شنیدن نام نمایندگی رسمی زیمنس در ایران کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما در ادامه مقاله متوجه می‌شویم که چند نماینده صنعتی زیمنس در کشور ما فعالیت دارند.

در پروژه‌های ساده و کوچک، شما می‌توانید از برندهایی مثل دلتا، فتک، اینورتر یا کیوما استفاده کنید. اما وقتی پروژه پیچیده‌تر شد، پیاده‌سازی و گرفتن بهترین خروجی تنها با برند زیمنس ممکن خواهد بود.

از آنجایی که خریداران محصولات زیمنس کارخانه داران بزرگ، پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها و در کل صنایع خاص هستند. لازم است پشتیبانی آن‌ها به شکل حرفه‌ای انجام شود تا تداخلی در این صنایع مهم ایجاد نشود.

چرا باید زیمنس را انتخاب کنیم؟

با اینکه محصولات این شرکت کمی گران‌تر از سایر رقبای چینی و کره‌ای خود هستند، اما از نظر کیفیت فاصله نسبتا زیادی با آن‌ها دارند. پس یکی از دلایل انتخاب زیمنس در اتوماسیون صنعتی، همین کیفیت خارق‌العاده است.

داشتن نمایندگی زیمنس در لاله زار خیال خریداران را از پشتیبانی محصولات راحت می‌کند. یک نمایندگی خوب زیمنس در سریع‌ترین زمان ممکن و با استفاده از قطعات اصل تعمیرات تجهیزات برند زیمنس را انجام می‌دهد. یا در صورت لزوم پیشنهاد جایگزین کردن یک قطعه را با یک قطعه دیگر می‌دهد. پس انتخاب نمایندگی زیمنس خوب در تهران و سایر شهرستان‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

امکان مهاجرت همیشه فراهم است

البته کار به این سادگی‌ها هم نیست. شما می‌توانید با یادگیری اتوماسیون صنعتی برند زیمنس و کسب تجربه بالا راه را برای مهاجرت خود هموار کنید. ایرانی‌های زیادی با گذرندان دوره آموزشی PLC زیمنس و گذراندن چند دروه آموزشی حرفه‌ای،‌ توانسته‌اند از ایران به آلمان مهاجرت کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.