تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 8:09
کد خبر : 17412

چطور و از کجا تلویزیون بخرم؟

چطور و از کجا تلویزیون بخرم؟

ما می خواهیم در این مقاله جواب دو تا سوال مختلف رو برای کسایی که می خواهند تلویزیون بخرند بدهیم تا در بین برند ها سایز ها و قیمت های مختلف در بازار تلویزیون گیج نشوند و بتوانند خریدی مطمئن و آگاهانه انجام دهند.ما در پایین سعی کرده ایم کامل به این موضوع بپردازیم اما

ما می خواهیم در این مقاله جواب دو تا سوال مختلف رو برای کسایی که می خواهند تلویزیون بخرند بدهیم تا در بین برند ها سایز ها و قیمت های مختلف در بازار تلویزیون گیج نشوند و بتوانند خریدی مطمئن و آگاهانه انجام دهند.ما در پایین سعی کرده ایم کامل به این موضوع بپردازیم اما ابتدا به این اشاره کنیم که اگر می خواهید تلویزیون را از بندر های جنوبی کشور مانند بندر گناوه خریداری نمایید نیازی نیست برای استعلام مدل های موجود در این شهر یا استعلام قیمت تلویزیون در بندر گناوه به این شهر سفر کنید بلکه هم قیمت روز هم روش های ساده سفارش تلویزیون از بندر گناوه در فروشگاه اینترنتی فول ویزیون در دسترس است.

 

بهترین مارک تلویزیون چیست؟

چطور و از کجا تلویزیون بخرم؟

کلمه بهترین در هیچ زمینه ای مطلق نیست و هر محصولی می تواند به نسبت نیاز مشتری بهترین باشد اما خوب اول بریم سراغ توضیحات پایه تر.”تلویزیون” از دو کلمه “Tele” به معنای دور و “Vision” به معنای نگاه تشکیل شده است. تلویزیون ها از اواخر قرن نوزدهم تولید می شوند و با کیفیت به بازار عرضه می شوند. در دوره های مختلف و با پیشرفت تکنولوژی ، کیفیت تلویزیون نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است. مدت هاست که تلویزیون طرفداران زیادی پیدا کرده است. مردم بیشتر وقت خود را در خانه یا محل کار خود در تلویزیون می گذرانند.
تلویزیون بندر گناوه  اگر چه منابع خبری بسیار گسترده یا کتابخانه های جامع برای افزایش دانش کاربران هستند ، اما معایبی نیز دارند. تلویزیون های قدیمی از لامپ های رنگی مضر برای تحریک چشم بیننده استفاده می کنند. تماشای بیش از حد تلویزیون مشکلات زیادی را برای بیننده ایجاد کرده و باعث گسترش بیماری های جدید چشم می شود.
پیشرفت در فناوری و تکمیل دانش همیشه به نفع مصرف کننده بوده است. با افزایش دانش تلویزیون ها ، تولیدکنندگان اکنون به توانایی هایی دست یافته اند که هیچ گونه آسیب و نقصی در تماشای گناوه تلویزیون ایجاد نمی کند. دنیای دیجیتال امروز بینندگان را به عنوان خواننده تبدیل کرده است. مصرف کننده قادر به خواندن متن های طولانی نیست و بیشتر به فیلم ها یا فیلم های آموزشی تمایل دارد.

مهم است که بدانید دقیقاً چه تلویزیونی می خواهید خریداری کنید زیرا انتظارات شما از تلویزیون را برآورده می کند. دانش دقیق تلویزیون به دانش امکانات ، ویژگی ها ، برند و شرکت تولیدی مربوط است. تلویزیون های زیادی در بازار وجود دارد و انتخاب یک تلویزیون خوب اغلب پیچیده خواهد بود. در این مقاله ، ما می خواهیم نحوه انتخاب تلویزیون از بندر گناوه را بررسی کنیم:

اقدام محافظه کارانه در انتخاب برند / انتخاب برند با آگاهی کامل

بسیاری از کاربران بدون تحقیق در مورد مارک های موجود در بازار به چند مارک معروف بسنده می کنند ، اما چرا؟ شاید این خریداران تمایلی به تحقیق در مورد مارک ها نداشته و سعی در خرید از مارک های معروف داشته باشند و فکر کنند که آنها بهترین کار را انجام داده اند. درست است که مارک معروف خود را به اثبات رسانده است ، اما باید در نظر داشت که تنوع مدل در یک برند بسیار گسترده است. گروه دیگری از کاربران خریداران حرفه ای هستند که پس از تحقیقات و جستجوهای بسیار ، آنچه را که می خواهند خریداری می کنند و مطمئناً این خریداران خرید بهتری انجام می دهند.البته بدانید که قیمت تلویزیون سونی در گناوه علارغم قیمت بالاتر این برند به نسبت سایر برندها باز مناسب است.

چطور و از کجا تلویزیون بخرم؟

در چه ابعادی به دنبال خرید تلویزیون هستید؟ چند اینچ برای خانه شما مناسب است؟

 

ابعادی که به دنبال خرید تلویزیون هستید به ویژگی های مختلف بستگی دارد. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در خرید تلویزیون اینچ آورده شده است:

موقعیت تلویزیون و فضایی که برای آن در نظر گرفته اید را طراحی کنید.
به عنوان مثال ، اگر سعی کنید تلویزیون بزرگی را در یک اتاق کوچک قرار دهید ، ممکن است با گذشت زمان چشمان شما آسیب ببیند.


محل نصب تلویزیون در انتخاب ابعاد آن بسیار تأثیرگذار است.

اگر می خواهید تلویزیون خود را روی دیوار نصب کنید ، باید قبل از خرید این نکته را در نظر بگیرید که تلویزیون نصب شده روی دیوار کوچکتر از تلویزیون روی میز است.
نوع صفحه نمایش منحنی یا تخت در انتخاب ابعاد تلویزیون بسیار موثر است.
تلویزیون های منحنی به دلیل انحنای موجود در تلویزیون ها کوچکتر از تلویزیون های مسطح در یک اندازه هستند.

گرانترین تلویزیون بازار ایران در بندر گناوه حال حاضر حدود ۱۹۰ میلیون تومان قیمت دارد. با این پول می توانید دستگاه سمند LX خریداری کنید. اگرچه پس از خروج مارک های کره ای ، گران شدن دلار و ممنوعیت واردات لوازم تلویزیون خارجی کمیاب و گران شده است ، اما مارک های ایرانی در تلاشند سهم خود را افزایش دهند. می گذارد

 

قیمت تلویزیون ۴K؛ من می خواهم بهترین کیفیت را داشته باشم

 

به گفته فول ویزیون ، کیفیت تصویر تلویزیون ۴K چهار برابر تلویزیون Full HD است و وضوح تصویر آنها ۲۱۶۰ ۳۸ ۳۸۴۰ پیکسل است. دو یا سه مدل تلویزیون ۴۳ اینچی با مارک های LG و Samsung در بازار ایران یافت می شود که قابلیت پخش تصاویر ۴K را دارند. قیمت آنها در محدوده ۱۵ تا ۱۸ میلیون تومان است. تلویزیون های ۴۹ اینچ ۴K مارک های داخلی حداقل ۹ میلیون تومان در بازار قیمت دارند و در نهایت به ۱۱ میلیون تومان می رسند ، اما تلویزیون های ۴۹ اینچ ۴K از ال جی و سامسونگ حداقل ۲۰ میلیون تومان قیمت دارند. طبیعتاً هرچه اندازه صفحه بزرگتر باشد قیمت تلویزیون بندر گناوه نیز بالاتر می رود. به عنوان مثال تلویزیون های ۵۵ اینچی که محبوب ترین بازار هستند با کیفیت تصویر ۴K بین ۱۱ تا ۱۳ میلیون تومان به فروش می رسند و قیمت مدل های کره ای از ۲۵ میلیون تومان شروع می شود و در برخی موارد به ۴۰ میلیون تومان نیز می رسد . تلویزیون های ۴K با ابعاد ۶۵ اینچ از مارک های ایرانی حداقل ۱۷ میلیون تومان قیمت دارند و یافتن آنها کار آسانی نیست.

چطور و از کجا تلویزیون بخرم؟

معیارهای انتخاب بهترین مارک تلویزیونی

 

از نظر قیمت ، اگر می خواهیم بهترین مارک را ارزیابی کنیم ، باید بگوییم که تلویزیون های ال جی گناوه و سامسونگ در مقایسه با مارک سونی امتیاز بالایی دارند. البته به قول معروف هیچ قیمت بی دلیل و ارزان بی منطقی وجود ندارد. این ضرب المثل قدیمی حتی در تلویزیون ها نیز صدق می کند. اگر بخواهیم در مورد قیمت تلویزیون های سونی نسبت به مارک های دیگر قضاوت منصفانه ای داشته باشیم ، باید بگوییم که سونی با وجود قیمت بالایی که دارد ، کیفیت محصولاتش از سایر مارک ها بالاتر است. اگرچه نبض بازار توسط مارک های کره ای LG و سامسونگ گرفته شده است ، اما به دلیل کیفیت بالا ، مارک سونی هنوز اصالت و جایگاه خاص خود را دارد و انتخاب این مارک برای مشتریانی که مشکلی در از نظر بودجه و کیفیت به عنوان یک عامل. خرید تلویزیون اصلی پیشنهاد می شود.
معیار دیگری که می تواند در انتخاب بهترین مارک تلویزیون موثر باشد اندازه صفحه است که ممکن است در برندی که به عنوان بهترین مارک تلویزیونی انتخاب کرده اید اندازه مورد نظر شما نباشد. هر مارک در تولید تلویزیون اندازه خاص خود را دارد ، به عنوان مثال سونی تاکنون تلویزیون های خود را در اندازه های ۳۲ ، ۴۰ ، ۴۳ ، ۴۸ ، ۴۹ ، ۵۰ ، ۵۵ ، ۶۰ ، ۶۵ ، ۷۵ و ۸۵ اینچ و سامسونگ در اندازه های ۳۲ ، ۴۰ ، ۴۳ ، ۴۹ ، ۵۰ ، ۴۸ ، ۵۵ و ۶۵ اینچ و LG در اندازه های ۳۲ ، ۴۰ ، ۴۲ ، ۴۳ ، ۴۹ ، ۵۵ ، ۵۸ ، ۶۰ ، ۶۵ ، ۷۵ و ۷۹ اینچ.
کیفیت تصویر عنصر دیگری است که باید در انتخاب بهترین مارک تلویزیونی مورد توجه قرار گیرد. اگرچه مبحث کیفیت تصویر پیچیده است و شامل مواردی مانند زاویه دید ، فناوری نمایش ، کنتراست ، میزان تازه سازی ، تأخیر ورودی و بسیاری دیگر از فناوری های بهبود کیفیت تصویر است. اما طبق تحقیقات انجام شده در این زمینه مشخص شده است که اگرچه مارک های ال جی و سامسونگ از رتبه خوبی در این زمینه برخوردار هستند اما در این بین برند سونی به عنوان یک تازه وارد در این زمینه شناخته می شود و نقش اول را دارد.

همچنین در صورت تمایل قیمت تلویزیون در هندیجان را نیز از این لینک مشاهده نمایید :

https://fullvezion.com/product-category/tv-price-hendijan/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.