تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 18:03
کد خبر : 97756

چطور کالا به شهر های دیگر ارسال کنیم ؟

چطور کالا به شهر های دیگر ارسال کنیم ؟

شاید برای شما نیز این موضوع پیش آمده باشد که قصد داشته باشید محموله و یا کالایی را به سایر شهر ها ارسال نمایید اما از نحوه و روند انجام این کار اطلاعی نداشته باشید و یا یک شرکت باربری معتبر را نشناسید . این موضوع بیشتر برای تجار و صاحبین کسب و کارهای مختلف

شاید برای شما نیز این موضوع پیش آمده باشد که قصد داشته باشید محموله و یا کالایی را به سایر شهر ها ارسال نمایید اما از نحوه و روند انجام این کار اطلاعی نداشته باشید و یا یک شرکت باربری معتبر را نشناسید . این موضوع بیشتر برای تجار و صاحبین کسب و کارهای مختلف که قصد انتقال کالاهای مشتریان خود را دارند مشکل ساز می شود.

از همین جهت در این مقاله تصمیم به معرفی یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های باربری گرفتیم که امکان انتقال محموله ها و کالاهای شما را از همه شهر های کشور فراهم می نماید.

شرکت حمل و نقل آنی بار با بیش از ۳۵ سال سابقه و نمایندگی های متعدد در سراسر کشور امکان انتقال محموله های شما را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت فراهم می نماید . شرکت حمل و نقل آنی بار با نمایندگی باربری تهران و سایر شهر ها محموله ها را با استفاده از انواع خودروی باری و به صورت دربستی منتقل خواهد نمود . برای آشنایی با این مجموعه در ادامه مقاله همراه ما باشید.

خدمات شرکت باربری آنی بار

همانطور که گفته شد ، مجموعه آنی بار یکی از قدیمی ترین شرکت های حمل و نقل در کشور می باشد که به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است و از آنجایی که این شرکت انواع خودروهای باری را در اختیار دارد ، محموله ها و کالاهای مختلف را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید.

هر نوع کالا و محموله ای که محدودیت خاصی از طرف قانون برای انتقال آن وضع نشده باشد به صورت تخصصی و با کمترین قیمت منتقل میشود . در لیست زیر برخی از این محموله ها مشاهده میشود :

  • حمل و نقل انواع لوازم خانه و اثاثیه
  • انتقال دستگاه های صنعتی و کارخانجات
  • ارسال مواد اولیه تولید
  • انتقال انواع آهن آلات در حجم و وزن مختلف
  • انتقال خودروهای سواری
  • حمل و نقل کالاهای تجاری
  • ارسال مواد غذایی و خوراکی

 

مجموعه باربری آنی بار یک شرکت حمل و نقل سراسری است و امکان انتقال محموله های مختلف را با کمترین هزینه فراهم می نماید . شما عزیزان می توانید از طریق تماس با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ از مشاوره رایگان ایشان بهره مند شوید و با بهترین کیفیت و در اسرع وقت انتقال کالاها را انجام دهید.

 

خدمات باربری با انواع خودروهای باری

 

یکی از مهمترین ویژگی های آنی بار در اختیار داشتن ناوگان بزرگ باربری متشکل از انواع خودروهای باری است . این ناوگان گسترده سبب شده است که امکان انتقال محموله های مختلف در ابعاد و اوزان مختلف فراهم شود. همانطو که می دانید هر حجم و ابعاد و وزن از محموله ها نیاز به خودروی مناسب خود را دارد تا کار انتقال محموله ها با بهترین کیفیت و در ایمنی کامل انجام شود.

از همین جهت ، مشاوره با کارشناسان امکان انتخاب خودروی مناسب برای تسهیل خدمات باربری را فراهم می نماید و در هزینه های حمل و نقل نیز تاثیر مستقیم خواهد داشت.

 

  • خودروهای باری مجموعه آنی بار به صورت زیر می باشند :
  • انواع کامیون ها ( تک / جفت / ۹۱۱ )
  • انواع تریلی ( کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن )
  • خاور و ایسوزو ( مسقف و روباز )
  • نیسان وانت
  • بوژی

 

هر کدام از این خودروهای باری دارای شرایط و توانایی های مشخصی هستند و محموله هایی با ابعاد و وزن مشخص را بارگیری و منتقل می نمایند. بهترین را برای انتخاب خودروی باری مناسب تماس با مجموعه آنی بار از طریق شماره پنج رقمی ۵۷۶۶۹-۰۲۱ و مشاوره با کارشناسان این مجموعه است.

چطور کالا به شهر های دیگر ارسال کنیم ؟

استفاده از بیمه نامه کامل در خدمات باربری

 

یکی از مهمترین ویژگی هایی که آنی بار را نسبت به سایر شرکت ها متمایز نموده است ، استفاده از کاملترین بیمه نامه می باشد . مجموعه باربری و حمل و نقل آنی بار از بیمه نامه ایران استفاده می نماید که کاملترین پوشش بیمه نامه را برای محموله های شما ایجاد می نماید.

 

بیمه نامه مهمترین موضوع در زمان انتقال محموله ها می باشد اما بسیاری از شرکت های باربری برای کاهش هزینه های حمل و نقل و افزایش حاشیه سود خود اقدام به انتقال محموله ها با بیمه نامه های کم پوشش می نمایند . در مجموعه آنی بار حد نهایی پوشش بیمه نامه باربری برای محموله های در نظر گرفته می شود تا در صورت بروز حادثه امکان جبران خسارات به صورت کامل وجود داشته باشد.

بیمه نامه باربری آنی بار تا ۱۰۰ میلیون تومان به صورت رایگان ارائه می شود و برای محموله هایی که دارای ارزش مالی بالاتر هستند می توان با پرداخت هزینه ما به التفاوت میزان سطح پوشش بیمه را افزایش داد.

هرگونه خسارت که در زمان بارگیری ، انتقال و تخلیه به محموله وارد شود اعم از شکستگی ، آتش سوزی ، سرقت و . . . به صورت کامل تحت پوشش قرار دارند و خسارات توسط شرکت بیمه به صورت سریع پرداخت خواهد شد.

بهترین خدمات باربری تهران با آنی بار

شرکت حمل و نقل آنی بار دفتر مرکزی خود را در استان تهران و شهر تهران دایر نموده است و امکان انتقال محموله های مختلف را از تهران برای همه نقاط کشور فراهم نموده است . اگر قصد ارسال کالاها و محموله های خود را از تهران دارید تنها کافیست با دفتر مرکزی این مجموعه به شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ در تماس باشید .

خدمات باربری تهران آنی بار با انواع خودروهای باری و برای انتقال کالا به صورت درون شهری و بین شهری انجام میشود . این مجموعه در اسرع وقت امکان انتقال محموله های فوق سنگین و خاص را نیز فراهم می نماید که این ویژگی در بین شرکت های حمل و نقل در کشور بی نظیر است .

باربری سمنان با کمترین هزینه

یکی از مهمترین استان های کشور را می توان سمنان نامید . سمنان به دلیل قرار گرفتن در کوریدور ترانزیت تهران-مشهد و نزدیکی به تهران به یک استان صنعتی و بسیار مهم تبدیل شده است. مجموعه آنی بار نیز برای خدمات باربری سمنان به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان است.

در باربری سمنان آنی بار امکان بارگیری و انتقال محموله های مختلف از همه شهر های این استان فراهم شده است و انواع خودروهای باری را می توانید با یک تماس تلفنی با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ ثبت سفارش نمایید.

از مهمترین ویژگی های باربری سمنان آنی بار نیز می توان به استفاده از بیمه نامه کامل که برای سایر خدمات باربری مورد استفاده قرار میگیرد اشاره نمود.

 

چطور کالا به شهر های دیگر ارسال کنیم ؟

باربری کرمانشاه به صورت همه روزه

 

کرمانشاه یکی از مهمترین استان های کشور است که در غرب کشور و در مجاورت مرز عراق واقع شده است . از آنجایی که حجم زیادی از واردات و خصوصا صادرات ایران از طریق عراق انجام میشود این استان به یک استان بسیار پر اهمیت تبدیل شده است .

مجموعه آنی بار نیز با شناسایی این نیاز به خدمات باربری و حمل و نقل ، دفتر دیگری در استان کرمانشاه دایر نموده است که امکان بارگیری و ارسال محموله های مختلف را برای شما فراهم نماید .

در خدمات باربری کرمانشاه ، ارسال محموله ها و کالاهای مختلف به عراق و یا از استان کرمانشاه به سایر نقاط کشور در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است و به صورت همه روزه بهترین خدمات برای باربری کرمانشاه انجام خواهد شد .

 

شرکت آنی بار برای خدمات تخصصی در باربری کرمانشاه به صورت همه روزه با انواع خودروهای باربری تحت پوشش کامل بیمه نامه آماده همکاری با شما عزیزان است.

باربری بوشهر به صورت همه روزه

پس از کرمانشاه در غرب ، نوبت به بوشهر در جنوب کشور می رسد. یک استان بسیار مهم که حجم بسیار زیادی از صادرات و واردات کشور از طریق بنادر این کشور انجام میشود.

استان بوشهر به عنوان یکی از هاب های ورودی و خروجی کشور به یک استان بسیار مهم تبدیل شده است که همه روزه حجم زیادی از انواع کالاهای وارداتی از این استان به سایر شهر ها و استان ها ارسال می شوند . آنی بار پس از نیاز سنجی اقدام به دایر نمودن دفتر باربری بوشهر خود نموده است تا امکان انتقال کالاها با کمترین هزینه و در اسرع وقت را برای شما عزیزان فراهم نماید.

اگر قصد دارید محموله و کالایی را از بوشهر به شهرهای دیگر کشور ارسال نمایید می توانید با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ در تماس باشید و با بهترین بیمه نامه و کمترین هزینه محموله های خود را منتقل نمایید.

مشاوره تخصصی و ثبت سفارش باربری

اگر قصد دارید از خدمات مجموعه باربری آنی بار استفاده نمایید می توانید از طریق شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ ثبت سفارش خود را انجام دهید . پس از تماس با شماره مذکور ، کارشناسان مجموعه آنی بار بهترین و کاملترین راهنمایی در خصوص خدمات باربری و ارسال بار به نقاط مختلف کشور را در اختیار شما قرار میدند .

مشاوره کارشناسان در راستای کاهش هزینه های باربری و افزایش ایمنی و سرعت باربری ارائه می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید از طریق وبسایت آنی بار به آدرست anibar.net اقدام نمایید .

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.