تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 10:07
کد خبر : 28771

کتاب‌های کمک آموزشی ضروری برای داوطلبان کنکور رشته تجربی کدام‌اند؟

کتاب‌های کمک آموزشی ضروری برای داوطلبان کنکور رشته تجربی کدام‌اند؟

بانک کتاب طلایی، موضوع بحث ما است. کنکور یکی از مهم‌ترین ماراتون‌های علمی است که هر ساله تعداد زیادی از دانش‌آموزان برای موفق‌شدن در آن با هم رقابت می‌کنند. رشته تجربی، پرتقاضاترین و محبوب‌ترین رشته در بین دانش‌آموزان است و همین باعث سخت‌ترشدن شرایط قبولی در این رشته می‌شود. موفقیت در کنکور رشته تجربی و

بانک کتاب طلایی، موضوع بحث ما است. کنکور یکی از مهم‌ترین ماراتون‌های علمی است که هر ساله تعداد زیادی از دانش‌آموزان برای موفق‌شدن در آن با هم رقابت می‌کنند. رشته تجربی، پرتقاضاترین و محبوب‌ترین رشته در بین دانش‌آموزان است و همین باعث سخت‌ترشدن شرایط قبولی در این رشته می‌شود. موفقیت در کنکور رشته تجربی و کسب رتبه‌های عالی و ورود به بهترین دانشگاه‌های کشور بی‌شک آرزوی تمام دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها است. برای موفق‌شدن در کنکور تجربی، علاوه‌بر انگیزه باید از ابزارهای دیگری مثل کتاب‌های کمک آموزشی مختلف کمک گرفت.

با توجه به افزایش قیمت کتاب‌ها، علی‌الخصوص کتاب‌های کمک آموزشی، یک خرید با تخفیف عالی آرزوی اکثر افراد است. اگر می‌خواهید کتاب‌های خود را با بیشترین تخفیف و بهترین کیفیت تهیه کنید، توصیه می‌کنیم حتما سری به سایت بانک کتاب طلایی بزنید. در این سایت می‌توان کتاب‌های مختلف کمک آموزشی و عمومی انتشارات مختلف را با تخفیف فوق‌العاده مشاهده و سپس خریداری کرد.

دروس اختصاص کنکور تجربی

دروس اختصاصی نسبت به دروس عمومی اهمیت بیشتری دارند و مهارت داوطلب در این دروس، اثر مهم و تعیین‌کننده‌ای در رتبه نهایی داوطلب دارد. دروس اختصاصی کنکور رشته تجربی، شامل دروس زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضی است. در کنار بهرمندی از معلم‌های خبره و کنکورهای آزمایشی، استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی مثل ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز و شیمی دهم تک جلدی مبتکران باعث تثبیت و تقویت سطح علمی دانش‌آموزان می‌شود. دو درس ریاضی و شیمی، از دروس مهم در کنکور تجربی هستند. بدون شک از بهترین منابع کمک آموزشی برای درس ریاضی، کتاب ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز است. با خرید این کتاب از بانک کتاب طلایی، با یک تیر دو نشان می‌زنید و برای تمام پایه‌های تحصیلی خود یک منبع عالی کمک آموزشی تهیه می‌کنید.

یکی دیگر از دروس اختصاصی و مهم رشته تجربی، درس شیمی است که مفاهیم آن باید از پایه دهم در ذهن دانش‌آموزان تثبیت شود. یکی از کتاب‌های موفق و البته خوب برای شیمی دهم، کتاب شیمی دهم تک جلدی مبتکران است که می‌توانید آن را به همراه یک تخفیف عالی از بانک کتاب طلایی تهیه کنید.

ویژگی‌های کتاب شیمی دهم تک جلدی مبتکران

معروف‌ترین و البته پرطرفدارترین کتاب‌های کمک آموزشی برای درس شیمی در بین دانش‌آموزان و معلمان، توسط انتشارات مبتکران تالیف می‌شوند. انتشارات مبتکران از انتشارات باتجربه و ماهر در تدریس شیمی است که دانش‌آموزان پایه‌های مختلف دهم، یازدهم و دوازدهم برای فهم بهتر مطالب از کتاب‌های آن استفاده می‌کنند. کتاب شیمی دهم تک جلدی مبتکران یک کتاب عالی برای آموزش شیمی پایه دهم است. این کتاب شامل هزاران نکته طلایی است که فهم شیمی دهم را برای دانش‌آموزان آسان‌تر می‌کند.

این کتاب را می‌توانید با یک تخفیف عالی از بانک کتاب طلایی خریداری کنید. درسنامه‌های این کتاب با زبانی بسیار شیوا و قابل‌فهم نوشته‌ شده‌اند و باعث تثبیت هرچه بهتر مفاهیم در ذهن دانش‌آموزان می‌شوند. تست‌های طبقه‌بندی شده کتاب کتاب شیمی دهم تک جلدی مبتکران، در سه سطح آسان، سخت و خیلی سخت هستند که بعد از درسنامه‌ها قرار دارند.

همچنین پاسخ‌نامه تشریحی برای توضیح سوال‌ها وجود دارد که باعث جذابیت هرچه بیشتر این کتاب می‌شوند. داوطلبان کنکور رشته تجربی با کمک تست‌های متنوع و کنکوری این کتاب می‌توانند مهارت تست‌زنی خود را در درس شیمی تقویت کنند.

کتاب‌های کمک آموزشی ضروری برای داوطلبان کنکور رشته تجربی کدام‌اند؟2

ویژگی‌های کتاب ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز

ریاضی یکی از سخت‌ترین درس‌های کنکور در رشته تجربی و ریاضی است که کتاب‌های کمک آموزشی مختلفی برای فهم بهتر مباحث آن در بازار وجود دارند. در بین تمامی این کتاب‌ها، انتشارات خیلی سبز توانسته محبوبیت زیادی برای خود کسب کند. علت این محبوبیت، بیان شیوا و خودمانی مسائل مختلف است که درس ریاضی را به یک درس شیرین برای داوطلب تبدیل می‌کند.

کتاب ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز از بهترین کتاب‌هایی است که می‌توانید هم برای کنکور و هم برای یادگیری ریاضی پایه‌های مختلف از آن استفاده کنید. این کتاب توسط بهترین مدرسان ریاضی کنکور کشور نوشته شده ‌است و شامل هزاران تست با سطوح مختلف آسان تا خیلی سخت است.

با کمک توضیحات تشریحی سوال‌ها و همچنین نکات درسنامه این کتاب می‌توان تسلط خوبی بر مباحث ریاضی کنکور کسب کرد. برای خرید این کتاب با قیمت عالی سری به سایت بانک کتاب طلایی بزنید تا هم در وقت و هم در هزینه‌های خود خود صرفه‌جویی کنید.

مزایای خرید اینترنتی کتاب‌های کمک آموزشی

علاوه‌بر کنکور، کتاب‌های کمک آموزشی مختلف مثل ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز و شیمی دهم تک جلدی مبتکران سطح علمی دانش‌آموزان را در پایه‌های مختلف بالا می‌برند. این کتاب‌های کمک آموزشی با درسنامه‌ها و سوالات تشریحی و تستی متنوع مفاهیم علمی را در ذهن دانش‌آموزان تثبیت و تقویت می‌کنند. اما با وجود سایت‌هایی مثل سایت بانک کتاب طلایی، دیگر نیاز نیست کتاب‌فروشی‌های مختلف را برای یافتن کتاب‌های مدنظرتان بگردید.

شما الان می‌توانید تنها با فشردن چند کلید، کتاب‌های خودتان خریداری کنید. همچنین می‌توانید بخش‌های از این کتاب‌ها را مشاهده کرده و سپس برای خرید آن‌ها تصمیم‌گیری کنید. خرید از بانک کتاب طلایی مزایای دیگری هم دارد. شما با خرید از این سایت از تخفیف‌های همیشگی آن بهرمند خواهید شد. همچنین کتاب‌های شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کمترین هزینه ارسال به دستتان می‌رسند. با خرید کتاب‌های کمک آموزشی مثل ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز و شیمی دهم تک جلدی مبتکران از بانک طلایی، هم در زمان و هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید.

کتاب‌های کمک آموزشی ضروری برای داوطلبان کنکور رشته تجربی کدام‌اند؟3

جمع‌بندی

یکی از عوامل مهمی که در پیشرفت و موفقیت داوطلبان در کنکور رشته تجربی موثر است، خرید و مطالعه کتاب‌های کمک آموزشی است. شیمی و ریاضی دوتا از مهم‌ترین دروس این رشته هستند که درصد آن‌ها در رتبه داوطلب موثر است. دانش‌آموزان با استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی نظیر ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز و شیمی دهم تک جلدی مبتکران می‌توانند رتبه‌های عالی کنکور تجربی کسب کنند.

همچنین، کتاب شیمی دهم تک جلدی مبتکران یک کتاب خوب برای یادگیری و فهم بهتر مطالب شیمی سال دهم است. دانش‌آموزان می‌توانند با کمک این کتاب، پایه‌های علمی خود را در درس شیمی تقویت کنند. اگر می‌خواهید کتاب‌های کمک آموزشی خود را با بهترین تخفیف‌ها و در اسرع وقت تهیه کنید، توصیه می‌کنیم حتما سری به سایت بانک کتاب طلایی بزنید. با خرید از این سایت دیگر نیاز نیست برای خرید کتاب‌های کمک آموزشی خود ساعت‌های زیادی را در کتابفروشی‌ها سپری کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.