تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 فروردین 1399 - 6:58
کد خبر : 8192

کرونا زمینه فروش آنلاین آثار هنری را فراهم کرد

کرونا زمینه فروش آنلاین آثار هنری را فراهم کرد

ک مدرس دانشگاه و کیوریتور نمایشگاه‌های هنری بر این باور است که تعطیلی برنامه‌های هنری می‌تواند فرصت خوبی برای بازاندیشی در کار هنرمندان و گالری‌ها باشد. فرصتی که در عین حال می‌تواند زمینه را برای عادی‌سازی فروش آنلاین آثار هنری در شرایط عادی نیز فراهم کند.

به گزارش تیتر داغ ؛درباره تاثیر تعطیلی گالری‌ها به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد هنر می‌گوید: باید قبول کرد که فعلا در وضعیت ویژه‌ای قرار داریم. در این میان هنرمندان و گالری‌داران ضمن تحمل شرایط، باید از فضای مجازی برای ارائه آثار هنری نهایت استفاده را داشته باشند. طبیعتا برای ارائه و فروش آثار هنری گالری‌ها می‌توانند راه‌کارهای بهتری داشته باشند و شرایط بهتری را فراهم کنند.

او با تاکید بر اینکه تعطیلی برنامه‌های هنری می‌تواند فرصت خوبی برای بازاندیشی در کار هنرمندان و گالری‌ها باشد، اظهار می‌کند: هنر در اغلب مواقع همواره زاینده بوده است و در این شرایط هم می‌تواند به کار خود ادامه دهد؛ همانگونه که خیلی از هنرمندان از شرایط فعلی برای خلق اثر استفاده می‌کنند. گالری‌ها نیز می‌توانند ضمن برگزاری حراج‌های آنلاین برای زنده نگه‌ داشتن اقتصاد هنر، روی فعالیت‌هایی که داشتند و می‌توانند در سال جدید داشته باشد، بازاندیشی کند.

کامرانی درباره ایکه آیا گالری‌ها ظرفیت‌های لازم برای فروش آنلاین را دارند نیز می‌گوید: برخی از گالری‌هایی که فروش آنلاین داشتند با در نظر گرفتن اینکه قیمت‌ها بالا نبوده است، توانستند فروش خوبی داشته باشند و برخی از خریداران نیز از این شرایط استقبال کردند. به هر حال این رویکرد کمک میکند تا در شرایط عادی نیز گالری‌ها از فضای مجازی برای فروش آثارشان بهره بگیرند.

منبع ؛ ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.