تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 8:12
کد خبر : 99879

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

کشف ۱۲ خودرو احتکار شده از یک انبار در لاهیجان

کشف ۱۲ خودرو احتکار شده از یک انبار در لاهیجان

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۲ دستگاه خودرو احتکار شده در بازرسی از یک انبار در لاهیجان خبر داد و گفت: ارزش خودروها ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد خواهد کرد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به احتکار تعدادی خودرو صفر کیلومتر در یک انبار در سطح شهر لاهیجان کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان از تحقیقات صورت گرفته پلیس در این خصوص، محرز شدن صحت خبر و شناسایی انبار محل نگهداری خودروها خبر داد و گفت: مأموران آگاهی با هماهنگی قضائی به همراه کارشناس اداره صمت به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۱۰ دستگاه خودرو کوئیک و یک دستگاه خودرو ۵۵ X صفر کیلومتر به همراه یک دستگاه خودرو آزرا کارکرده را کشف کردند.

وی ارزش این کشفیات را بر اساس نظر کارشناسان، ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این راستا متهم ۵۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار ملکی تصریح کرد: هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالاها، ارزاق و دیگر نیازمندی‌های مردم، چیزی جز ضربه زدن به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سو استفاده از نیاز مصرف کنندگان نیست لذا شهروندان اخبار و اطلاعات خود درباره فعالیت سودجویانه و غیرقانونی این افراد را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.