تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 - 9:02
کد خبر : 19703

کشف ۴۳۷ کیلو شیشه و انهدام باند قاچاقچیان/ ماموران پلیس در نوبت واکسیناسیون کرونا

کشف ۴۳۷ کیلو شیشه و انهدام باند قاچاقچیان/ ماموران پلیس در نوبت واکسیناسیون کرونا

سردار رحیمی گفت: ۴۳۷ کیلو شیشه از مرز‌های شرقی ایران وارد شده بود توسط پلیس متلاشی شد.

به گزارش تیتر داغ؛  سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در یازدهمین طرح ظفر، اظهار کرد: در ادامه سلسله طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، امروز شاهد اجرای یازدهمین طرح ظفر در پلیس مواد مخدر هستیم.

وی تصریح کرد: یک تن و ۲۲۶ کیلو مواد مخدر در این طرح کشف شد، ۴ باند متلاشی، ۳۵ قاچاقچی عمده دستگیر و ۳۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شدند، ۳۸ نفر از ارازل و اوباش که علاوه بر فروش مواد مخدر در جرایمی مثل سرقت، خفت گیری و … فعالیت داشتند در این مرحله از طرح دستگیر شدند و مناطق فرحزاد، اتابک، شوش و … در این مرحله پاکسازی شدند.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه ۳ باب منزل که محل فروش مواد مخدر بود پلمب شد، افزود: ارزش مواد مخدری که در این مرحله از طرح کشف شد، بیش از ۲۰ میلیارد تومان بود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره فروش مواد مخدر در فضای مجازی، گفت: از یکی از باند‌ها ۱۲ کیلو گرم گل شناسایی کردیم که در فضای مجازی اقدام به فروش ماده مخدر گل می‌کردند. باند دیگری که حاوی ۴۳۷ کیلویی شیشه بودند که مواد صنعتی را از مرز‌های شرقی ایران وارد می کردند نیز متلاشی شدند که اگر وارد می‌شد می‌توانست ۲ میلیون نفر را آلوده کند.
وی ادامه داد: باند بزرگ دیگری که اقدام به حمل و انتقال ۵۷۰ کیلو مواد مخدر کرده بودند نیز دستگیر شدند و این باند در مسیر حرکت به استان‌های جنوبی ۵۷ کیلو گل را تخلیه کردند و همراه خود ماده مخدر تریاک را بار زده و به سمت پایتخت حرکت کردند.
سردار رحیمی درخصوص محدودیت‌های کرونایی جدید، بیان کرد: زحمت پلیس در این یک هفته بیشتر خواهد شد چراکه ترافیک بیشتر می‌شود و کار همکاران ما بیشتر خواهد شد این لغو طرح ترافیک به درخواست پلیس بود و با این کار خواستیم بار مسافران حمل و نقل عمومی را کم کنیم، تمهیدات لازم را در نظر گرفته ایم و در شب‌های احیا، محدودیت‌های شبانه لغو می‌شود و پلیس در خدمت مردم است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: حجم ترافیک حتما با لغو ترافیک بالا می‌رود، به خصوص در بعدظهر، اما تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است، اما اینکه مردم بتوانند از خودرو خود استفاده کنند کمک به کاهش آمار مبتلایان می‌کنند.
وی درخصوص تمهیدات پلیس برای انتخابات ۱۴۰۰، بیان کرد: پلیس کار خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ آغاز می‌کند، تعداد شعبات رای گیری ۱۵ درصد افزایش می‌یابد تا صف‌ها کمتر شود، نیروی انتظامی کار بزرگ امنیت انتخابات را برعهده دارد و انتظار شور و حرکات بیشتر را داریم، تاکنون مشکلی نبوده است و پلیس هم برای امنیت انتخابات درحال آماده شدن است.
سردار رحیمی درخصوص فعالیت بوستان ها، مراکز تجاری و… گفت: انتظار داریم مردم و کسبه هم همکاری لازم را کنند وضعیت اصلا خوب نیست و رعایت و همکاری توسط خود مردم مهم و مورد تأکید است نمی‌خواهیم برخورد‌های سلبی داشته باشیم، اما در بسیاری از موارد مردم همکاری خوبی با ما داشته اند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درخصوص برخورد پلیس با تجمع کنندگان، بیان کرد: پلیس انتظار دارد که مردم مجوز داشته باشند و گاهی بدوم مجوز تجمعات برگزار می‌شود، اما پلیس همراه مردم است انتظار ما از مردم این است که در این تجمعات به پلیس توجه کنند چراکه پلیس همراه و حامی آن هاست.
وی درخصوص واکسیناسیون ماموران پلیس، خاطرنشان کرد: از طرف ستاد کل و وزارت دفاع ماموران نیروی انتظامی هم در نوبت تزریق واکسن قرار گرقتند، از رده‌های پایین که بیشترین ارتباط را با مردم دارند واکسیناسیون آغاز شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.