تاریخ انتشار : یکشنبه 19 تیر 1401 - 7:52
کد خبر : 34104

یورش شهرک نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی»

یورش شهرک نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی»

شهرک نشینان رژیم صهیونیستی برای چندمین روز متوالی تحت تحت حمایت نظامیان این رژیم «مسجدالاقصی» را مورد تعرض قرار دادند.

به گزارش تیتر داغ؛ سلسله اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان همچنان ادامه دارد. دهها نفر از شهرک نشینان صهیونیست امروز یکشنبه در سایه حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به «مسجدالاقصی» یورش بردند.

بر اساس این گزارش، شهرک نشینان صهیونیست پس از ورود به صحن‌های مسجدالاقصی اقدام به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند. به دنبال این یورش وحشیانه، درگیری‌هایی نیز میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان به وقوع پیوست.

این در حالی است که پیشتر «شیخ عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی سخنانی را در خصوص طرح‌ها و اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی و مسجدالاقصی، مطرح کرد.

خطیب مسجدالاقصی در این خصوص اظهار داشت: طرح‌های رژیم اشغالگر در مسجد الاقصی هرگز محقق نخواهد شد و ملت فلسطین به هیچ وجه اجازه سیطره این رژیم بر هیچ بخشی از این مسجد را نخواهد داد.

این شخصیت فلسطینی در ادامه اظهاراتش تصریح کرد: فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی در جمعه «پاسداران به رغم تبعید» دعوت می‌کنیم. در همین حال، نظامیان صهیونیست صبح امروز به منطقه باستانی «سبسطیه» در شمال نابلس یورش بردند و این سومین یورش طی ۲۴ ساعت گذشته به این منطقه است.

منابع محلی اعلام کردند که بعد از یورش نظامیان صهیونیست به منطقه مذکور، میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست درگیری رخ داد. شب گذشته نیز نظامیان صهیونیست دو جوان فلسطینی را در نزدیکی یکی از دورازه های مسجدالاقصی بازداشت کردند. همچنین منابع محلی اعلام کردند که گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست تحت حمایت نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در محله جابر در شهر الخلیل حمله کردند.

منبع: فلسطین الیوم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.