تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1402 - 9:39
کد خبر : 96831

۱۵۰ اسیر آزاده شده یمنی در راه فرودگاه صنعا

۱۵۰ اسیر آزاده شده یمنی در راه فرودگاه صنعا

مدیر فرودگاه صنعا اعلام کرد که اولین مرحله ورود آزادگان انصارالله دقایقی دیگر وارد این فرودگاه خواهد شد.

به گزارش تیتر داغ؛ خالد الشایف مدیر فرودگاه صنعا اعلام کرد که اولین مرحله ورود آزادگان انصارالله دقایقی دیگر وارد این فرودگاه خواهند شد که شامل ۱۵۰ آزاده خواهد بود و به دنبال آن هواپیمای دیگری حامل ۱۰۰ آزاده دیگر بعداز ظهر امروز وارد فرودگاه صنعا خواهد شد.

وی افزود: هواپیمای حامل اسیران طرف دیگر شامل ۷۰ اسیر از صنعا همزمان با برخاستن هواپیمای حامل اسیران ما از عدن، پرواز خواهد کرد.

از سوی دیگر عبدالقادر المرتضی رئیس کمیته ملی امور اسیران انصارالله یمن گفت: تأخیر در رسیدن هواپیمای نخست به دلیل اقدامات معمول در فرودگاه صنعا و امیدواریم که این تأخیر زیاد نباشد. ما در لحظات بزرگی قرار داریم.

وی افزود: ما از ابتدا خواستار یک توافق جامع بودیم که همه طرف‌ها را شامل شود، اما موانعی از طرف طرف مقابل وجود دارد که مانع از چنین توافقی می‌شود. از زمان بازگشت از سوئیس تا کنون، ما در حال مذاکره پس از توافق بوده‌ایم، زیرا برخی از طرفین از تحویل اسیران خودداری می‌کردند.

المرتضی گفت: تمرکز اساسی ما روی همه اسیران بود و اینکه شمار زیادی آزاد شوند.

وی افزود: اما امروز پذیرای ۲۵۰ آزاده خود هستیم و در مقابل ۶۹ اسیر طرف دیگر که در میان آنها الصبیحی و ناصر منصور هادی هم هستند، آزاد خواهند شد.

منبع: المسیره

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.