تاریخ انتشار : جمعه 2 خرداد 1399 - 9:16
کد خبر : 12027

۲۰۰ هزار متر از معابر قرچک لکه گیری و آسفالت شد

۲۰۰ هزار متر از معابر قرچک لکه گیری و آسفالت شد

شهردار قرچک گفت: بیش از ۲۱۱ هزار مترمربع از معابر قرچک طی در سال ۹۸ لکه گیری و آسفالت شد.

به گزارش تیتر داغ؛ محسن خرمی شریف  اظهار داشت: ارتقای کیفیت آسفالت، روکش معابر و خیابانهای اصلی و فرعی به عنوان یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان و از مسائل دخیل بر رضایتمندی عملکرد شهرداری محسوب می شود که با ارتقا و ساماندهی در این زمینه به عنوان یکی از ضرورت های اجناب ناپذیر و اساسی است.

وی گفت: در اجرای عملیات آسفالت معابر شهر قرچک اولویت با خیابان‌ها و کوچه‌هایی بوده که آسفالت آنها غیرقابل تردد بود.

شهردار قرچک با بیان این‌که با وجود مشکلات فراوان بر سر راه آسفالت معابر شهری عنوان کرد: از جمله فعالیت های نیمه کاره ادارت خدمات رسان و حفاری های مکرر سطح شهر، زیرسازی، آسفالت و لکه گیری سطح شهر قرچک انجام شده است.

وی با بیان این‌که اولویت آسفالت مدیریت شهری مناطق کم برخوردار و محروم شهر است، افزود: یکی از فعالیت‌های خوب مدیریت شهری قرچک در سال ۹۸، لکه گیری و آسفالت معابر شهر بود که موفق شدیم بیش از ۲۱۱ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در سطح شهر انجام دهیم که بیشترین آن مناطق کم برخوردار و محروم بود.

خرمی شریف در پایان گفت: خدمت رسانی به شهروندان عزیز و فهیم قرچک اولویت کاری مدیریت شهری است و بنا داریم در سال آینده دیگر مناطقی که نیاز دارند را لکه گیری و آسفالت کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.