تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 خرداد 1401 - 8:06
کد خبر : 32032

۳۹۰ طاقه پارچه قاچاق توسط پلیس آگاهی شاهرود کشف شد

۳۹۰ طاقه پارچه قاچاق توسط پلیس آگاهی شاهرود کشف شد

فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۳۹۰ طاقه پارچه قاچاق توسط پلیس آگاهی شاهرود خبر داد و گفت: ارزش این محموله ۱۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

به گزارش تیتر داغ؛  سرهنگ علی کریمی صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه روز گذشته مأموران مبارزه با قاچاق کالا مستقر در شاهرود به یک کامیونت مشکوک می‌شوند، ابراز داشت: بازرسی‌های اولیه نشان داد که این خودرو حاوی صدها طاقه پارچه است.

وی ضمن بیان اینکه این پارچه‌ها از مشهد مقدس به سمت تهران بارگیری شده بود، افزود: این خودرو با ۳۹۰ طاقه پارچه قاچاق به طول قریب به ۲۴ هزار متر و تولید کشور چین در محدوده شاهرود مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه حمل این ۳۹۰ طاقه پارچه هیچ گونه مدارک قانونی نداشت، ابراز داشت: ارزش کالای مکشوفه در خودروی مذکور طبق نظر کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

کریمی با بیان اینکه خودرو مذکور توقیف شده است، اضافه کرد: راننده نیز به منظور رسیدگی به بزه انتسابی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی افزود: مأموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شاهرود در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان مستقر هستند و با مصادیق قاچاق کالا مبارزه می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.