تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 12:23
کد خبر : 25139

۴ هزار و ۹۲۵ کیلوگرم مواد مخدر در شرق استان تهران کشف شد

۴ هزار و ۹۲۵ کیلوگرم مواد مخدر در شرق استان تهران کشف شد

ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۴ هزار و ۹۲۵ کیلوگرم مواد مخدر در شرق استان تهران طی ۶ ماه نخست سال جاری در شرق استان تهران خبر داد.

به گزارش تیتر داغ:  سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه در حوزه سرقت‌ها طی ۶ ماهه اول سال نسبت به سال گذشته ۷ درصد کاهش ۸۴ و درصد سرقت‌ها را کشف کنیم اظهار داشت: پلیس با اراده‌ای محکم در برابر متخلفان و بر هم زنندگان نظم و امنیت ایستاده است که این عزم جزم در میان گزارشات ارائه شده به خوبی مشخص است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه بالغ بر ۲۵۲ میلیارد ریال در حوزه برخورد با کالای قاچاق و قاچاقچیان کشفیات داشته ایم گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۵۶ میلیون ریال کالای احتکاری را کشف و به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

وی از کشف ۴ هزار و ۹۲۵ کیلوگرم مواد مخدر در ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: در این خصوص ۱۵ باند شناسایی و ۱۶۰۰ نفر برای فروش قاچاق و خرده فروشی دستگیر شده اند همچنین ۲ هزار و ۹۰۰ معتاد متجاهر به کمپ فرستاده شده اند.

عزیزی بیان داشت: در بحث تصادفات خسارتی که افزایش داریم از شهروندان خواهشمندیم در این زمینه به التزامات ترافیکی و راهنمایی و رانندگی توجه و دقیق بیشتری کنند که نسبت به سال‌گذشته بیش از ۵۰ نفر کاهش تلفات را داریم و در حوزه برون شهری و هم درون شهری کاهش ۳۹ درصدی تلفات راهنمای و رانندگی را داریم که آمار خوبی را نشان می‌دهد.

وی افزود: در بحث آموزش‌هایی که نیاز بوده به شهروندان ارائه شود با کمک رسانه‌ها به خصوص رسانه‌های دیجیتال کمک‌های خوبی به ناجا انجام شده تا بتوانیم مطالب هشدارهای پلیسی را به موقع به شهروندان اعلان کنیم، همچنین همکارانمان در حوزه مشاوره در کلانتری‌ها اقدامات خوبی را انجام داده اند که بالغ بر ۶ هزار و ۳۰۰ مشاوره به شهروندان در کلانتری‌ها به شهروندان داده شده است که همین امر باعث شده بالغ بر ۷۵ درصد اختلافات از این مراجعات در همان‌جا حل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.