تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 - 11:38
کد خبر : 2392

قیمت بنزین تاثیری بر بازار طلا و سکه ندارد

قیمت بنزین تاثیری بر بازار طلا و سکه ندارد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: رفتارهای هیجانی و نوع خرید مردم در برخورد با اصلاحیات قیمت انرژی امکان دارد بازار را دچار نوسان های کم و کوتاه مدتی کند.

محمد ولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی تیتر داغ؛  از بی‌تأثیری اصلاح قیمت بنزین بر بازار طلا و سکه خبر داد و اظهار داشت: در شرایط عادی اصلاح قیمت انرژی نباید ربطی به قیمت طلا و سکه داشته باشد.

اصلاح قیمت بنزین

اصلاح قیمت بنزین در بازار

محمدولی افزود: رفتارهای هیجانی و نوع خرید مردم در برخورد با اصلاحیات قیمت امکان دارد بازار را دچار نوسان های کم و کوتاه مدتی کند.

وی تاکید کرد: قیمت طلا و سکه در چند روز اخیر به علت اغتشاشات با در صد نوسان کمی رو به رو بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اظهار داشت: قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با ۰٫۱۷ درصد کاهش به ۱۴۶۱ دلار و ۹۳ سنت رسید و افت هفتگی حدودا ۰٫۳ درصدی را به ثبت رساند. قیمت طلا در بازار آمریکا نیز در پایان معاملات روز جمعه بدون تغییر به ۱۴۷۰ دلار و ۵۰ سنت رسید.

محمدولی در ادامه به  برگشت آرامش به بازار طلا و سکه خبرداد و گفت: با توجه به آن که قیمت اونس جهانی طلا در حال کاهش است به زودی آرامش به بازار طلا باز می‌گردد.

وی بیان کرد: تا به این ساعت امروز که هنوز قیمت طلا و سکه به صورت قطعی اعلام نشده است، پیش بینی ما بر این است که قیمت طلا کاهش دارد و آرامش به بازار باز می گردد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: قیمت طلا باید در یک چارچوب جهانی مشخص حرکت کند و اگر در کشور با نوسانات رو به رو هستیم به علت نوع خرید و رفتار مردم باز می گردد.

 

تحریریه تیتر داغ

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.