تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402 - 11:41
کد خبر : 115162

افتخاری در نشست خبری:

جایگاه زنان در جامعه و خانواده را باید توأمان ببینیم

جایگاه زنان در جامعه و خانواده را باید توأمان ببینیم

عضو فهرست شورای وحدت در تهران گفت: باید جایگاه زنان در جامعه و خانواده را به صورت توأمان ببینیم؛ در عین حال که رسیدگی به بهداشت بانوان و توجه به بانوان معلول نیز مدنظر ما است.

به گزارش تیتر داغ؛ «لاله افتخاری» عضو فهرست شورای وحدت تهران برای انتخابات مجلس دوازدهم امروز در نشست خبری امروز اظهار کرد: شورای وحدت بخشی از لیست خود را برای بانوان، در نظر گرفته است. من سه دوره نماینده مجلس بوده‌ام و دیگر بانوان ما در لیست شورای وحدت نیز در زمینه‌های مختلف تخصص دارند.

وی ادامه داد: باید جایگاه زنان در جامعه و خانواده را به صورت توأمان ببینیم؛ رسیدگی به بهداشت بانوان و توجه به بانوان معلول نیز مدنظر ما است.

افتخاری تاکید کرد: برای بانوان سرپرست خانواده و به ویژه برای ایجاد اشتغال آنان هم برنامه‌ریزی کردیم. همچنین جمع زیادی از جامعه ایثارگری ما نیز بانوان و همسران شهدا و جانبازان هستند که باید مورد توجه باشند؛ تجربه گذشتگان در خدمت مردم و به ویژه خانواده و بانوان خواهد بود.

افتخاری بیان کرد: دوران کرونا تجاربی چون دورکاری را به ویژه برای بانوان داشت که تجربه بسیار خوبی بود؛ این موضوع از جمله موضوعاتی است که برای تحکیم خانواده مدنظر ما قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.